EI KYLÄILYJÄ JOULUNA
Muuten Suomi ei selviä koronasta ennen rokotteen tuloa. Ennen joulu pitää myös vältellä ihmisiä. Nyt on tosi kyseessä.
Kommentit (93)
Ota vastuu kirjoitti:
Kyllä ihmiset ovat egoisteja. MInä..minä..minä..meidän perhe...meidän suku. Meillä on kolmen hengen perhe. Ei aikomustakaan lähteä sukuloimaan.
Missä ne tuollasia on?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä hieman pettynyt, ettei hallitukselta tullut totaalikieltoa kaikille perhekinkereille. Ehdin jo unelmoida, ettei tarvisi perhejoulua mennä vanhempieni luokse viettämään, mutta nyt se on valitettavasti lusittava, kun ei totaalikieltoa ole herunut, vanhempani kun ei periksi anna ilman totaalista määräystä.
Vieläkin lämmöllä muistelen kevään kieltoja. Se oli mahtavaa aikaa, kun sai olla ihan omissa oloissaan.
Voithan niiskuttaa ja köhiä puhelimessa ;-D jos eivät suoraa kieltäytymistä usko !
Aion itse käyttää tuota, haluan viettää omanlaiseni joulun ilman turhaa pönötystä !
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä hieman pettynyt, ettei hallitukselta tullut totaalikieltoa kaikille perhekinkereille. Ehdin jo unelmoida, ettei tarvisi perhejoulua mennä vanhempieni luokse viettämään, mutta nyt se on valitettavasti lusittava, kun ei totaalikieltoa ole herunut, vanhempani kun ei periksi anna ilman totaalista määräystä.
Vieläkin lämmöllä muistelen kevään kieltoja. Se oli mahtavaa aikaa, kun sai olla ihan omissa oloissaan.
Sanot että sinulla on korona jos ei muuten usko ettet halua mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ei herranjestas, eikö se nyt ole päivänselvää kaikille että KAIKKIA ylimäääräisIÄ lähikontakteja kaikkiin muihin ihmisiin tulee välttää siihen asti kunnes rokotteen teho alkaa vaikuttaa. Eli jonnekin ensi kesään asti ainakin.
Kaikki turha pitää karsia pois, puhelimella/skypellä jne voi pitää yhteyttä yllä ja toisia tavataan vain jos toine osapuoli on hengenhädässä.
T:Valtaeliitti
Oma mummoni veti onneksi heti keväällä sellaiset koronahysteriat päälle että tuskin tarvitsee hänen valitustaan tänä jouluna pöydässä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei herranjestas, eikö se nyt ole päivänselvää kaikille että KAIKKIA ylimäääräisIÄ lähikontakteja kaikkiin muihin ihmisiin tulee välttää siihen asti kunnes rokotteen teho alkaa vaikuttaa. Eli jonnekin ensi kesään asti ainakin.
Kaikki turha pitää karsia pois, puhelimella/skypellä jne voi pitää yhteyttä yllä ja toisia tavataan vain jos toine osapuoli on hengenhädässä.
Saatiin viimeinkin suomalaiset omalle paikalleen eli elämään vain töitä varten.
Justiinsa näin ja vielä kun saatais niiden loputkin palkat omaan taskuun.T:Valtaeliitti
Ensi viikon lauantaina isovanhemmat tulevat kylään, eivätkä pelkää vaikka jo ovat 70! Noh, oma on asiansa.
Paras joulu ikinä, saan blokata anopin ja apen vierailut heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa näin ja vielä kun saatais niiden loputkin palkat omaan taskuun.T:Valtaeliitti
Nostetaan veroja. Talous on kuralla ja jotain pitää tehdä. Eihän kansa rahaa tarvitse kun eivät mitään tee. Asumisen ja laskut turvaa KELA ja tällä perusteella voidaankin sitten pitää verot ylhäällä.
Samanlailla vietetään sisarusten ja vanhempien kanssa joulua niin kuin aina. Kokoajan ollaan muutenkin oltu tekemisissä. Ei vaikuta meidän jouluun.
Vierailija kirjoitti:
Samanlailla vietetään sisarusten ja vanhempien kanssa joulua niin kuin aina. Kokoajan ollaan muutenkin oltu tekemisissä. Ei vaikuta meidän jouluun.
Eipä kannata vielä kehuskella, yli kuukausi on aikaa vaikuttaa.
Aika monen jouluun tulee vaikuttamaan.
Sanonpahan vaan, että viikon päästä tartuntalukemat ylittää jo 500 ja jouluna 1000.
Täällä Helsingissä tallustaa kaduilla nuoria ja ulkkiksia ilman mitään maskia, ei pidä turvaväliä vieraaseen vastaantulijaan ja naapurikin juhlii isoja koronabileitä. Kyllä siinä tarttuu, kun jengi ei tajua, että korona voi olla aika vähäoireinen, jopa oireeton. Ei se itellä silloin haittaa, mutta entäs sellaisella, joka on riskiryhmää? Siis astmaatikko tms.
Kiva delata johonkin veritulppaan tai saada aivoinfarkti. Ja viedä se vielä vanhemmillekin joululahjaksi.
Ei voi olla niin vaikeaa olla itsekseen nykypäivänä, kun on netit, netflixit, videopuhelut ja viihdykkeet. Ottakaa vaikka jonakin harmoniaharjoituksena: mietiskele ja hengittele, juo viherjuomaa. Välttele ihmisiä.
Onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka ei jouluna tapaa sukuaan koronan takia? :D Pakko olla trolleja.
Me vietetään suvun kesken sekä joulu että pikkujoulut. Onneks ei oo joukossa yhtään sekopäistä av-mammaa.
Olen jo vuosia toivonut salaa, että saisi edes kerran elämässään viettää rauhallisen joulun vain oman porukan kesken ja nyt se sitten toteutuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BÄÄÄÄÄ!BÄÄÄÄÄ !BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!
Ai niin, taisi ollakin niin, ettei tämä asia koske sinua.
Ei koskekaan,koska en ole lammas.
Etpä niin. Olet pahanhajuinen, ilkeä näätäeläin!
Faith kirjoitti:
Meillä on näillä näkymin n. 10 hengen perhejoulu, mutta toisaalta osallistujat ovat alhaisen koronariskin ihmisiä (ei matkustelua tänä aikana, etätyöskentely, alhaisen koronariskin asuinkunta tai muuten lähinnä kotona oleskeleva kuten minä).
Pahassa tapauksessa kokoonnutte ensi jouluna pienemmällä porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka ei jouluna tapaa sukuaan koronan takia? :D Pakko olla trolleja.
Me vietetään suvun kesken sekä joulu että pikkujoulut. Onneks ei oo joukossa yhtään sekopäistä av-mammaa.
On. Ollaan lasten kanssa keskenämme kotona. Kai sitä nyt yhden joulun kestää tarvittaessa vaikka pommisuojassa? Ootte heikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Aina on mahdollisuus, että sinulla on jouluna 40º kuumetta.