Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miettii pitäiskö johonkin lähteä vai ei, kannattaako silloin

Vierailija
22.11.2020 |

lähtee? Mitä mieltä? Minusta yleensä kyllä, koska melkein aina on sitten kivaa kun lähtee, vaikka alunperin ei olis jaksanukaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu olisiko jotain tärkeämpää tekemistä sille aikaa.

Vierailija
2/5 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lähdet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa.

Vierailija
4/5 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää määritellä mikä on tärkeämpää ja mikä ei. Itse opiskelun työharjoittelussa ollessani sain puhelun kaverilta, joka pyysi minua kuskiksi reissuun, olisivat maksaneet majoituksen ja muut minulle. Kieltäydyin, sillä ajattelin, etten voi olla harjoittelusta viikkoa pois. Pomo kuunteli vieressä ja kysyi, mistä asiasta soitettiin. Kerroin ja pomo käski soittaa takaisin että lähden sittenkin, tunnit voin korvata myöhemmin. Ihana pomo <3, opiskulupaikkaani ei kerrottu mitään, vaan kävin aivan mahtavalla reissulla ihanien ihmisten kanssa ja pomokin oli tyytyväinen työsuoritukseeni ennen ja jälkeen tämän väliviikon.

Vierailija
5/5 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää määritellä mikä on tärkeämpää ja mikä ei. Itse opiskelun työharjoittelussa ollessani sain puhelun kaverilta, joka pyysi minua kuskiksi reissuun, olisivat maksaneet majoituksen ja muut minulle. Kieltäydyin, sillä ajattelin, etten voi olla harjoittelusta viikkoa pois. Pomo kuunteli vieressä ja kysyi, mistä asiasta soitettiin. Kerroin ja pomo käski soittaa takaisin että lähden sittenkin, tunnit voin korvata myöhemmin. Ihana pomo <3, opiskulupaikkaani ei kerrottu mitään, vaan kävin aivan mahtavalla reissulla ihanien ihmisten kanssa ja pomokin oli tyytyväinen työsuoritukseeni ennen ja jälkeen tämän väliviikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme