Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI KYLÄILYJÄ JOULUNA

Vierailija
22.11.2020 |

Muuten Suomi ei selviä koronasta ennen rokotteen tuloa. Ennen joulu pitää myös vältellä ihmisiä. Nyt on tosi kyseessä.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa n. 75% tartunnoista tulee perheen piiristä tai muutoin lähipiiristä. Tuosta voi päätellä jotain siitä, millainen tilanne tulee olemaan joulun jälkeen.

Vierailija
22/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän joulua mieheni kanssa kaudelleen, kuten olen tehnyt viimeiset 10 vuotta. Ei kyläilyjä. Onneksi riski saada tartunta jouluna on näin ollen olematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisiä pitäisi vältellä juuri ennen joulua? Meidän joulun viettoon ei korona vaikuta. Joulua ei pilaa jos mummit päättää kyhnöttää yksin kotona.

Vierailija
24/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ole ollut mitään kyläilyjä ennen koronaakaan.

Vierailija
25/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BÄÄÄÄÄ!BÄÄÄÄÄ !BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!

Vierailija
26/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, taisi ollakin niin, ettei tämä asia koske sinua.

Vierailija
27/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää vaan juhlimaan, niin saatatte saada tai antaa joululahjaksi hautajaiset. Millaiseen pakettiin meinaatte tälläisen lahjan kääräistä?

Siihen samaan johon paan lampaanvillaturkin.BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Vierailija
28/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, taisi ollakin niin, ettei tämä asia koske sinua.

Ei koskekaan,koska en ole lammas.

Vierailija
29/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää vaan juhlimaan, niin saatatte saada tai antaa joululahjaksi hautajaiset. Millaiseen pakettiin meinaatte tälläisen lahjan kääräistä?

Niin on se parempi antaa vanhuksen kuolla yksinään, mun isä on ainakin sanonut että ei ensi joulua näe joten haluaa tämän viimeisen viettää kanssamme. Sä voit sitten koronan jälkeen käydä sun sukulaisten haudalla itkemässä että harmi ku ei ehditty näkemään mutta nyt olis aikaa.

Mistä isäs lähtöpäivänsä tietää ? Säälinkerjuuta ja syyllistää sinua, jos ette joulua yhdessä vietä !

Miksi sukulaisia pitää "nähdä" livenä ?  Etkö muista, miltä isäsi näyttää ? Tai isäsi, miltä perheesi näyttää ?

Ei halausta, turvavälit, maskit ! Nauti joulustasi noilla ehdoilla/suosituksilla, isäskin varmaan nauttii, kun teitä muutaman metrin päästä katselee ?

Pahimmassa tapauksessa tartutatte koronan, vai käyttekö testissä ennen joulua ? Testin jälkeen sulkeudutte kotiin odottelemaan tuloksia /joulua?

30/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näillä näkymin n. 10 hengen perhejoulu, mutta toisaalta osallistujat ovat alhaisen koronariskin ihmisiä (ei matkustelua tänä aikana, etätyöskentely, alhaisen koronariskin asuinkunta tai muuten lähinnä kotona oleskeleva kuten minä).

Vierailija
31/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä hieman pettynyt, ettei hallitukselta tullut totaalikieltoa kaikille perhekinkereille. Ehdin jo unelmoida, ettei tarvisi perhejoulua mennä vanhempieni luokse viettämään, mutta nyt se on valitettavasti lusittava, kun ei totaalikieltoa ole herunut, vanhempani kun ei periksi anna ilman totaalista määräystä.

Vieläkin lämmöllä muistelen kevään kieltoja. Se oli mahtavaa aikaa, kun sai olla ihan omissa oloissaan.

Vierailija
32/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti hautaustoimistoon kaikille, jos väkisin pitää perhejoulua viettää ;-)

Vierailija
33/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on se parempi antaa vanhuksen kuolla yksinään, mun isä on ainakin sanonut että ei ensi joulua näe joten haluaa tämän viimeisen viettää kanssamme. Sä voit sitten koronan jälkeen käydä sun sukulaisten haudalla itkemässä että harmi ku ei ehditty näkemään mutta nyt olis aikaa.

Melkoisen itsekästä touhua. Harvemmin toivon kellekään epäonnea, mutta nyt toivon että korona vilkkusi vilahtaa tai terveysviranomainen soittaa juuri ennen joulua ja määrää 10pv:n karanteeniin.

Vierailija
34/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta tai koske koronat yhtään. En halua olla missään tekemisissä tämän omituisen koronauskonnon rituaalien kanssa.

Vierailija
35/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjestas, eikö se nyt ole päivänselvää kaikille että KAIKKIA ylimäääräisIÄ lähikontakteja kaikkiin muihin ihmisiin tulee välttää siihen asti kunnes rokotteen teho alkaa vaikuttaa. Eli jonnekin ensi kesään asti ainakin.

Kaikki turha pitää karsia pois, puhelimella/skypellä jne voi pitää yhteyttä yllä ja toisia tavataan vain jos toine osapuoli on hengenhädässä.

Vierailija
36/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

------

No mistä sen tietää näkeekö ensi joulua vai ei? Vai onko lääkäri antanut hänelle elinaikaennusteen? Turhaa marttyyrimeininkiä

Vierailija
37/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujoulusta sukuhautaan.

Vierailija
38/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset ovat egoisteja. MInä..minä..minä..meidän perhe...meidän suku.   Meillä on kolmen hengen perhe. Ei aikomustakaan lähteä sukuloimaan. 

Vierailija
39/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi suurin tartuttajaryhmä on sukulaiset ja lähipiiri. Suojellaan toisiamme eikä kyläillä -ainakaan rokotteen saantiin asti.

Seuraappa tarkemmin , ketkä sitä virusta levittääkään !!! Onko sukusi ja perheesi m - taustaisia soma....? Vantaa -Helsinki on ongelma , ei koko UUSIMAA !!!

Olet todella onneton kirjoittaja.

Vierailija
40/93 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei herranjestas, eikö se nyt ole päivänselvää kaikille että KAIKKIA ylimäääräisIÄ lähikontakteja kaikkiin muihin ihmisiin tulee välttää siihen asti kunnes rokotteen teho alkaa vaikuttaa. Eli jonnekin ensi kesään asti ainakin.

Kaikki turha pitää karsia pois, puhelimella/skypellä jne voi pitää yhteyttä yllä ja toisia tavataan vain jos toine osapuoli on hengenhädässä.

Ei ole mitenkään varmaa, että rokotteista olisi juurikaan hyötyä. Kyllä tämän kanssa on nyt opittava elämään eikä sokeasti luottaa rokotteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä