Lidlissä ei ole ollenkaan kunnollista punaviinietikkaa, ei valkoviinietikkaa, omenaviinietikkaa. Ei kuivalinssejä
Kommentit (33)
Minä käyn pääsääntöisesti Lidlissä. Sitten ne asiat jotka pitää hakea muualta, haen muualta, mutta niitä reissuja ei tarvitse tehdä usein.
Lidlin valikoimat on parantuneet kyllä ajan myötä todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin koko liikeidea perustui alunperin siihen, että ostetaan halvalla sitä mitä kulloinkin saadaan. Ei se ole koskaan ollut mikään täyden valikoiman kauppa.
Jännä sitten että K ja S eivät osta halvalla esimerkiksi kyssäkaalia, palsternakkaa ja juuriselleriä. Niitä on Lidlissä melkein aina, muissa satunnaisesti.
Täh? Palsternakkaa ja juuriselleriä löytyy ainakin Prismoista ja Citymarketeista aina, kyssäkaali kyllä on enemmän kausituote, itse en ole nähnyt sitä Lidlissä koskaan.
Viimeksi ei ollut palsternakkaa Cittarissa, ja juuriselleriä semmoisissa pikku paloissa yksittäispakattuna. Kyssistä ei tietenkään.
Lidlissä oli kokonaisia juurisellereitä ja hyviä kyssäkaaleja, joita ostin ison säkillisen. Ja oli palsternakkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on kuivattuja linssejä, sekä vihreitä että punaisia. Muovisessa läpinäkyvässä pakkauksessa, Lidlin omaa merkkiä, golden sun tms.
Kysyin myyjältä että missä on linssejä. Hän vei kädestä linssihyllylle missä oli säilöttyjä linssejä, eikä mitään kuvaamaasi tuotetta läpinäkyvässä pakkauksessa.
Kyssäkaalia on meidän Lidlissä usein. Ei aina, mutta usein. Cittarista olen kerran löytänyt mutta siitä on aikaa. Prismassa en ole nähnyt.
Itse en tulisi toimeen yhdellä kaupalla, mistään ei saa kaikkea. Tämän takia aloitan yleensä Lidlistä, seuraavaksi Prismaan - kummastakin löytyy valikoimaa, jota ei saa muualta. Joitakin tuotteita voi sitten verrata, jos Lidlissä hyvälaatuisia ja ok hinnalla, ostan sieltä, jos ei ostan Prismasta - laatu vaihtelee myös Prismassa ja saattaa jäädä ostamattakin, ellei ole ns pakollisten listalla.
Aivan, teen aina tarkan ostoslistan ja ostan noin viikon tavarat kerralla, korona-aikana venyttänyt jo kahteen viikkoon. Tuoreen kalan käyn Citymarketista, koska Prismasta ei saa edes kohtuullista laatua, jota Citymarketista saa satunnaisesti. Jos haluan varmasti parempaa laatua kalaan tai lihaan menen kauppahalliin.
Minun lapsuudessani kaikki lapset ja aikuiset olivat hoikkia ja terveitä! Kaupat ei olleet aina auki. Lasten herkku oli kaurahiutaleet joihin oli sekoitettu sokeria-sitä naposteltiin. Ruokahifistelijät ärsyttää minua, miksi ulkomailta tuodaan ruokaa Suomeen-maista joissa nähdään nälkää ja on kurjuutta. Ja me suomalaiset possun näköiset ihmiset syömme itsemme sairaiksi ja heitämme rakkaudella tuotettua ruokaa roskiin ja kaatopaikalle.
Läski ihminen on sairas aina-ja hiton ruman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tuli Lidlin ryyneistä hinkalokuoriaisia. 5e hyvitys. Sikisi keittiön kaapistoissa. Masentuneena söinkin niitä oli puurohiutaleissa. Väittivät tietysti ettei ollut heiltä, vaikka tiedän varmasti että oli heiltä ostetusta pussissa.
Ei luoja miten umpisurkeaa asiakaspalvelua. Sain kerran eräästä Cittarista riisihäröjä tattarileseistä ja lisäselvitysten jälkeen löysivät myös samaisesta hyllypaikasta tuholaisia. Kiittivät kovasti ja sain muistaakseni 80€ hyvityksen kuiva-ainekaappini hävittämisestä, kun olivat yhteydessä tuotteen valmistajaan. Ihan sama vaikka olisi kauppana kalliimpi, kun saa vastineeksi hyvää asiakaspalvelua ja kuluttajien toiveet huomioidaan.
Lidl on kyllä tuossa mielessä ärsyttävä. Mä en jaksa rampata eri kaupoissa samalla kertaa, mutta jätän kännykän muistiinpanoissa olevaan ostoslistaan ne jutut joita ei Lidlistä saa, ja ostan niitä silloin kun käyn Cittarissa muutenkin, esim. viikonloppuna kalan tai lihatiskin takia.
Töiden jälkeen tehtäviin pikaostoksiin Lidl on ihan mainio, kun ei joka tuotetta tarvii valita erikseen. Kyllä sieltä aina jotain sellaista saa, mistä voi laittaa sapuskaa. Paljon on parantunut alkuajoista!
Jos on "paljon parantunut alkuajoista" niin minä vuonna on tarkoitus olla kunnollinen?
Vierailija kirjoitti:
Jos on "paljon parantunut alkuajoista" niin minä vuonna on tarkoitus olla kunnollinen?
😂😅😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on kuivattuja linssejä, sekä vihreitä että punaisia. Muovisessa läpinäkyvässä pakkauksessa, Lidlin omaa merkkiä, golden sun tms.
Kysyin myyjältä että missä on linssejä. Hän vei kädestä linssihyllylle missä oli säilöttyjä linssejä, eikä mitään kuvaamaasi tuotetta läpinäkyvässä pakkauksessa.
Aiemmin tällä viikolla ostin Lidlistä noita Golden Sun-kuivia punaisia linssejä.
Se on kyllä totta että Lidlissä vaihtelee valikoima enemmän kuin muissa ketjuissa. En ole itsekään joka kerta noita löytänyt.
Täh? Palsternakkaa ja juuriselleriä löytyy ainakin Prismoista ja Citymarketeista aina, kyssäkaali kyllä on enemmän kausituote, itse en ole nähnyt sitä Lidlissä koskaan.