Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt muodokkaam vartaloni tuomaan huomioon

Vierailija
22.11.2020 |

Tuntuu, että miehet näkevät vain leveän lantioni ja naiselliset muotoni. Haluaisin olla siro, laiha nainen. Sellainen ajattelevan näköinen ihminen. Minua ei oteta vakavasti, koska minun vartaloni on mitä on. Yritän pukeutua normaalisti, mitta vartalon piirteenä ovat niin voimakkaat, että ne tulevat pakostakin esille.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto, tulipa kirjoitusvirheitä

Vierailija
2/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä aloituksia. Siis että jos olisit laihempi ja sirompi niin sinua pidettäisiin mielestäsi enemmän "ajattelevan näköisenä" ihmisenä? Voi hyvänen aika. Nyt kannattanee analysoida jotain muuta kuin omaa peilikuvaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä aloituksia. Siis että jos olisit laihempi ja sirompi niin sinua pidettäisiin mielestäsi enemmän "ajattelevan näköisenä" ihmisenä? Voi hyvänen aika. Nyt kannattanee analysoida jotain muuta kuin omaa peilikuvaansa.

Et ihan ymmärtänyt pointtiani. Ihmiset kiinnittävät vartalooni liikaa huomiota, ja siksi ajatukseni jäävät harmaiksi

Vierailija
4/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
5/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ihan ymmärtänyt pointtiani. Ihmiset kiinnittävät vartalooni liikaa huomiota, ja siksi ajatukseni jäävät harmaiksi

Minä luulen, että sinä kiinnität ihan liikaa huomiota siihen, mihin luulet muiden ihmisten sinussa kiinnittävän huomiota . 

Vierailija
6/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu johonkin muuhun kuin kokovartalosukkaan.

Vierailija
7/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että sinä kiinnität ihan liikaa huomiota siihen, mihin luulet muiden ihmisten sinussa kiinnittävän huomiota . 

Miksi mitätöit heti AP n kokemuksen. Ei ole normaalia. Normaalia on osoittaa näkökulmaan kiinnostusta ja myötätuntoa.

Vierailija
8/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä. Itse olen siro nainen ja aiemmin pohdin, että olen vääränlainen, kun joka puolella tuutataan niitä naisellisia muotoja ja pyöreää peppua. Mutta en nyt sanoisi, että miehet mua kropan perusteella pitäisi "fiksumpana". Ennemminkin vetoan ehkä sellaisiin tyyppeihin, joilla herää suojeluvaisto hennon naisen edessä. Mutta mitä väliä vartalosta. Ällistytä ne miehet jutuillasi, niin huomaavaat hekin, että olet ajattelevainen olento.

Vierailija
9/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen osin tuskasi. Itse pukeuduin nuorempana liian isoihin vaatteisiin, ja peitin muotoni niillä. Ärsytti, kun kaikki tuijottivat (mielestäni) vain rintojani.

Mutta tuokin voi olla totta, että itse kiinnittää asiaan liikaakin huomiota, ja todellisuus on vähän toinen.

Vierailija
10/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleva ihminen paljastaa itsensä ajatuksillaan ja puheillaan ja läsnäolollaan. Tähän kykenee ihan millaisella tahansa vartalolla varustettu nainen.

Vierailija
11/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen ollut sivusta seuraamassa jopa rekrytointia, jossa nainen jätettiin palkkaamatta (naisvaltaiseen työpaikkaan) koska sillä oli niin jumalattomat "hinkit" eikä se varmasti voi osata siis ajatella. Tämmöistä se on. Moni nainen tiedemaailmassa on joutunut jopa värjäämään hiuksensa ruskeiksi, että otettaisiin vakavasti. Aivan sairasta. Tosin nää percebikini, tissinlevittelijä naikkoset ei kyllä anna hyvää kuvaa ollenkaan naispuolista.

Vierailija
12/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirves käteen vaan ja liiat muodot pois.

Vierailija
13/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

---"Haluaisin olla siro, laiha nainen. Sellainen ajattelevan näköinen ihminen."

Ajattelevaa susta ei kyllä saa tekemälläkään. Hölmö aloitus. Yhyyy, katsokaa kaikki minua kun olen niin uhkea.

Vierailija
14/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen olisi kateellinen. Työntaso sitten näyttää sen terävyyden.😀

Vierailija
15/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen osin tuskasi. Itse pukeuduin nuorempana liian isoihin vaatteisiin, ja peitin muotoni niillä. Ärsytti, kun kaikki tuijottivat (mielestäni) vain rintojani.

Mutta tuokin voi olla totta, että itse kiinnittää asiaan liikaakin huomiota, ja todellisuus on vähän toinen.

Minä tein samoin ja nyt oikeastaan harmittaa, etten uskaltanut näyttää muotojani ja nauttia siitä huomiosta. Eipä enää kukaan katsele perään.