ette te ole köyhiä jos on varaa maksaa kirkollisveroa
turha itkeä lapsilisänleikauksia ja samalla maksaa kirkollisveroa.
www.eroakirkosta.fi ja rahat kilahtaa omana pussiin.
Kommentit (11)
mä meinaan erota kyllä vielä tänävuonna
ette te ole köyhiä, jolla varaa ostaa jauhelihaa.
Sama hinta vuodessa, jauhelihalla jopa vähän enemmän.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:56"]
mä meinaan erota kyllä vielä tänävuonna
[/quote]
Joku fiksukin joukossa.
Eihän täällä veroja vastusteta vaan säästämistä.
Jokainen kunniallinen kansalainen maksaa veronsa. Vain elätti luuhkat eivät halua maksaa veroja ja rakentaa yhteiskuntaa. Juuri tuollaisten vapaamatkustajien vuoksi niitä säästöjä joudutaan tekemään. Heidän syytään kaikki.
Kaikkea ei mitata rahassa, ei mun arvomaailmassani. Tunnen monta hyvätuloista, jotka ovat aikoja sitten eronneet kirkosta ja eroaisivat varmaan kunnasta ja valtiostakin jos voisivat, koska jokainen huolehikoon asioistaan. Mä olen eri mieltä, haluan tukea kirkkoa ihmisistä välittämisessä, auttamisessa ja tukemisessa.
Koti, uskonto ja isänmaa. Kolmea en vaihda. Amen.
En ole köyhä joten jatkan maksamista jotta köyhät jotka eivät maksa voivat tulla vanhempiensa hautajaisiin. Minä tarjoan - kirkossa on lämmin ja uruissa ilmaa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:03"]
Eihän täällä veroja vastusteta vaan säästämistä.
Jokainen kunniallinen kansalainen maksaa veronsa. Vain elätti luuhkat eivät halua maksaa veroja ja rakentaa yhteiskuntaa. Juuri tuollaisten vapaamatkustajien vuoksi niitä säästöjä joudutaan tekemään. Heidän syytään kaikki.
[/quote]
Veroja toki maksetaan, vaan ei kirkon jäsenmaksuja, jotka harhaanjohtavasti on veroiksi nimetty.
2, miksi et eroa heti, niin sitten se on tehty. Joudut tosin maksamaan kirkollisveroa vielä tämän vuoden, mutta eipä sitten tarvitse enää muistella, että pitäisi tuokin asia hoitaa.