Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä, joka saa kaiken miesten huomion

Vierailija
25.03.2014 |

mulla on tällainen ystävä, kiva ja nätti, ja hän saa valtavasti huomiota miehiltä kaikkialla. en voi sille mitään, että tuntuu pahalta välillä olla hänen seurassaan. miten muut kestätte samassa tilanteessa? vie multa välillä itsetunnon. ystävä yrittää ottaa minua mukaan juttuihin ja jakaa huomiota munkin osalle tai ei piittaa miesten yrityksistä, joten en syytä häntä. 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:29"]

Itellä vähän sama homma, ite saan huomiota paljonkin. Yks kaveri ottaa sen aika rankasti ja sen huomaa ja on välillä mulle tyly sen takia.

[/quote]

Tämä on tuttua. Osa kavereistani alkaa käyttäytyä tylysti minua kohtaan näissä tilanteissa ja se tuntuu tosi pahalta. Koko ilta menee pilalle vaikka tarkoitus on ollut lähtetä viettämään hauskaa iltaa kavereiden kanssa. Tämän takia mieluummin näenkin heitä  paikoissa joissa näihin tilanteisiin ei joudu. Mutta aina joskus sinne baariinkin on lähdettävä jos haluaa olla mukana joukossa.

Välillä miehetkin voisivat miettiä heittojaan, sillä se että sanot jollekin naiselle kavereiden edessä että "olet tosi nätti" tai vielä pahempaa "olet niin paljon paremman näköinen kuin kaverisi" saattaa aiheuttaa kyseiselle naiselle koko illan tylyttämisen ystävien puolelta ja kotiin joutuu menemään itku kurkussa. Ja pahinta on se että tästä pahasta mielestä ei edes pysty avautumaan kenellekään.

Vierailija
2/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä miehiltä tosi tökeröä tulla sanomaan naiselle esim. Että oot kyllä teidän porukasta ylivoimasesti kaunein! hei haloo tilannetaju... tulee paha mieli itellekin kavereiden puolesta jos mulle sanotaan noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:12"]Heh heh. "Kaunis kaveri houkuttelee sellaisia miehiä, joita itse en haluaisikaan", toteaa petolinnun perseet yhdestä suusta. Kuitenkin kalvaa, kun ei itse saa koslaan nauttia miesten ihailusta ja huomiosta. ;)

[/quote]

Saan huomiota, joskus "liikaakin", koen sen häiritseväksi ja/tai epäasialliseksi. Sinä oletettavasti nautit huomiosta ja se on ihan ok, mutta kaikki eivät halua niitä limaisia "muka komeita" miehiä tai heidän huomiotaan, en voi sietää sellaisia tyyppejä, nautin mieluummin "aivoseurasta". ;) Ja mikä tämä juttu on että kukaan voi sanoa "ystäväänsä" rumaksi, mitä ihmettä!?!? Sääliksi käy, ja veikkaan että nää tyypit sit kuitenkin sanoo ystävilleen sitä "Sä näytät ihan hyvältä" -pashaa kun mielessään miettivät toisen olevan "ruma"... Säälin vielä enemmän näitä jotka tätä harrastavat, eikö se kerro jotain siitä että loppujenlopuksi siellä on itsellä jotain pahasti vialla jos tällaista tarvitsee ympärilleen? Todistelua itselleen että on "kauniimpi" kuin toinen/toiset?

[/quote]

Niin. Kyllähän minäkin ymmärrän sen, että on kiva viettää hauska baari-ilta ja nauttia miesten huomiosta ja flirttailusta mutta ei minunkaan nämä kauniimmat kaverit ole koskaan saaneet niitä elämänsä pitkiä suhteita näistä baari-iltojen höröttäjistä, jotka tulevat osoittamaan huomiota ja kiinnostusta, koska kaveri on kaunis ja/tai flirtti.

Ja pitemmän päälle taas sellainen on tyhjää, kyllä ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta kaipaa jotain ihan muuta kuin hetken kohteliaisuuksia ja flirttiä. Ajattelen tietysti, että kauniin naisen voi olla helpompi tutustua miehiin kuin ihan taviksen näköisen naisen, ja tästä voisin olla kateellinenkin mutta en mä tuossa kuviossa kaikkea kadehdi.

Yhdestä kauniista kaveristani, jonka kanssa paljon hengasin kaksikymppisenä, mikä oli silloin vaikeaa minulle kun en koskaan helposti pystynyt tutustumaan miehiin, hänestä tuli tosi tyly miehille, jotka tulevat juttelemaan, koska häntä yleensä ei kiinnosta ne juttelemaan tulevat tyypit.

Vierailija
4/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hoidat sen samalla tavalla kun eräs mun kaveri, joka jonkun baari-illan päätteeksi huusi mulle pää punaisena etten voi ymmärtää kuinka perseestä mun kanssa on olla liikkeellä? Oli ilmeisesti aika kauan muhinut tämä ajatus päässä, sen verran kovaa tykistystä tuli. Ei mutta tosissaan, ei se ole helppoa kummassakaan päässä, itse olen varattu ja olen yrittänyt silleen hienovaraisesti vinkata joskus niille kivemman tuntuisille miehille että kaveri ei ole, ja tämäkin oli väärin kun kaveri ei halunnut mitään mun "jämäpaloja". Ei kai tuossa oikein muu auta kun ajatella ettei ne miehet luultavasti ajattele muuta kuin nättiä ulkonäköä ja yrittää antaa asian olla tai olla vaan lähtemättä tällaisten kavereiden kanssa baariin.

Vierailija
5/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet todella tekee tuota, että sanovat kaverin kuullen toisen olevan kaunis, kyselevät paremmannäköisen yhteystietoja ja vertailevat naisten ulkonäköä. ei tunnu varmasti kivalta siitä, jota ei kehuta. ei tunnu mustakaan kivalta, kun joku mies ylistää mua ja kaveri kuuntelee vieressä, sen jälkeen on ystävyys vähän koetuksella. mutta olen onnekas, kun saan ihailua ja huomiota. miehet todella tylyttää mielestään vähemmän viehättäviä naisia, mua ei ole tylytetty koskaan, mutta mies on saattanut haukkua vieressä seisovan kaverin, jos on saanut multa pakit. 

Vierailija
6/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 13:38"]

miehet todella tekee tuota, että sanovat kaverin kuullen toisen olevan kaunis, kyselevät paremmannäköisen yhteystietoja ja vertailevat naisten ulkonäköä. ei tunnu varmasti kivalta siitä, jota ei kehuta. ei tunnu mustakaan kivalta, kun joku mies ylistää mua ja kaveri kuuntelee vieressä, sen jälkeen on ystävyys vähän koetuksella. mutta olen onnekas, kun saan ihailua ja huomiota. miehet todella tylyttää mielestään vähemmän viehättäviä naisia, mua ei ole tylytetty koskaan, mutta mies on saattanut haukkua vieressä seisovan kaverin, jos on saanut multa pakit. 

[/quote]

Äly ei välky tässä päässä. Dingding!

Vierailija
7/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai miten niin ei välky?

Vierailija
8/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 13:47"]

ai miten niin ei välky?

[/quote]

Lue se kommentti uudestaan, ajatuksella. Ehkä se selviää sinullekin. :)

Vierailija
9/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei selvinnyt. kirjoittaja kertoosaman kui. muutkin: miehet on törppöjä ja kehuu naisia toisten kuullen,vähemmän viehättävät saavat huonompaa kohtelua. perustele, miksi se kertoo ettei äly välky?

Vierailija
10/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan tavallisen näköinen ollut aina. Oikeastaan jopa rumemman sorttinen teinistä tuonne parikymppiseksi. Niin ja lyhyt, alle 155cm. Mulla oli kaveri joka sai aina miesten huomion ja olin hyvin tottunut että miehet jutteli sille koska se oli pitkä, isot tissit ja hyvin avoin ja rempseä luonne. Mä olin se sivuhiihtäjä. Sitten muutin Helsinkiin työn perässä,  laihduin 15kg ja hiukset kasvoi pituutta, värjäsin ne punertaviksi koska kampaaja sanoi että se sopisi. Muutin takaisin kotipaikkakunnalle muutaman vuoden jälkeen ja alettiin käymään baareissa taas kaverin kanssa. Tilanne oli päinvastainen, mä sain huomiota kaveri ei. Oliko kaveri tyytyväinen mun puolesta, ei. Baari-illat oli kamalia, jos mies huomioi minut niin kaveri mollasi ensin sen miehen, sitten minut ja pienet tissini. AINA. Se oli oikeasti raivostuttavaa. Saattoi jopa sanoa miehelle että ai sä et näytä olevan tissimiehiä kun kaveri kiinnostaa. ?? Olin vuosikausia tän kaverini "ruma" kaveri jota käytti kilpenä ällöjä miehiä vastaan, olin se joka vahti drinkkejä kun kaveri jammaili miesten kanssa. Lyhyt ruma ja pullea. Kaveri aina tsemppasi että ei hätä kyllä sullekin mies löytyy. Sitten kun olemus muuttui, niin yhtäkkiä mua saikin haukkua ja dumata ja samalla nostaa omaa häntää.

En tiiä onko tämä naisten tauti vai mikä oikeasti saa naiset olemaan noin saatanan kateellisia ja julmia toisiaan kohtaan. Mä en ole IKINÄ ajatellut että joku kaverini on ruma, ja olen ymmärtänyt kyllä miksi tää isotissinen kaverini kiinnosti miehiä. EIkö se älyä että KAIKKI eivät ole tissimiehiä ja joidenkin miesten mieleen on pienikokoisempi hoikka nainen jolla ei ole isoja tissejä/rasvaa ja jolla on pitkä tukka lyhyen tukan sijaan?

Sanomattakin selvää että ei olla tän kaverin kanssa enää kavereita. Kaksi vuotta jaksoin mutta sitten hakeuduin muuhun seuraan. Ekan kerran elämässäni voin sanoa että olen sinut itseni kanssa, en kaipaa ketään muistuttamaan minua siitä kuinka ruma joskus olin. :(

Vierailija
11/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 30 sanoo vielä, että minäkin kuulin aikanaan tätä miesten suusta: Hei tyttö... et sinä vaan tuo kaunis tyttö! (tarkoitti siis kauniimpaa kaveriani).

Ylipainoinen naispuolinen kaverini saa taas JOKA kerta baarissa kuulla miehiltä olevansa läski. Esim. kun tilaa light siiderin, joku mies kommentoi: Itteeskö huijaat.

Ja kerran eräs mies parkkipaikalla sanoi sinne: Eikö tuollanen läskikasa vois jättää auton pidemmälle niin saisit ees vähän liikuntaa?

Mä olen kuullut että onko mua pahoinpidelty kun naamani on niin epämuodostunut. Tai kun hymyilen miehelle se sanoo että Hyi vittu. Tällasta kivaa. Itse en IKINÄ sanoisi kellekään mitään noin rumaa, ja olen elämässäni toiminut koulukiusaamista vastaan ja auttanut aina kun voinut. Tuntuu kurjalta että toiset ihmiset ottavat oikeudekseen sanoja niin inhottavia asioita, puhuisivat selän takana se ei mua haittaa eikä loukkaa. Mä en käy baareissa nykyisin paljoa koska ihmiset on siellä maailman julmimpia.Tosin missä tahansa saattaa törmätä kusipäihin, mutta baarissa todennäköisemmin.

Vierailija
12/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 13:56"]

ei selvinnyt. kirjoittaja kertoosaman kui. muutkin: miehet on törppöjä ja kehuu naisia toisten kuullen,vähemmän viehättävät saavat huonompaa kohtelua. perustele, miksi se kertoo ettei äly välky?

[/quote]

It ain't what she writes, it's how she writes it. Get it now? ;)

Vierailija
13/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 14:03"]

nro 30 sanoo vielä, että minäkin kuulin aikanaan tätä miesten suusta: Hei tyttö... et sinä vaan tuo kaunis tyttö! (tarkoitti siis kauniimpaa kaveriani).

Ylipainoinen naispuolinen kaverini saa taas JOKA kerta baarissa kuulla miehiltä olevansa läski. Esim. kun tilaa light siiderin, joku mies kommentoi: Itteeskö huijaat.

Ja kerran eräs mies parkkipaikalla sanoi sinne: Eikö tuollanen läskikasa vois jättää auton pidemmälle niin saisit ees vähän liikuntaa?

Mä olen kuullut että onko mua pahoinpidelty kun naamani on niin epämuodostunut. Tai kun hymyilen miehelle se sanoo että Hyi vittu. Tällasta kivaa. Itse en IKINÄ sanoisi kellekään mitään noin rumaa, ja olen elämässäni toiminut koulukiusaamista vastaan ja auttanut aina kun voinut. Tuntuu kurjalta että toiset ihmiset ottavat oikeudekseen sanoja niin inhottavia asioita, puhuisivat selän takana se ei mua haittaa eikä loukkaa. Mä en käy baareissa nykyisin paljoa koska ihmiset on siellä maailman julmimpia.Tosin missä tahansa saattaa törmätä kusipäihin, mutta baarissa todennäköisemmin.

[/quote]

Miehet - ei niillä järki päässä liiku. No, ei niillä liiku alempanakaan. :D

Vierailija
14/55 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää ruman kaverin seura, kun itse saan kauniina kaiken huomion eikä miehet kiinnitä huomiota kaveriin. Tympäsee nähdä kaverin norsunvittunaama ja kateus.

Vierailija
15/55 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on yks ihmisen rumimmista piirteistä :)

Vierailija
16/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Musta ei olis mitään hienoa kuulla näiltä törpöiltä, et "sullon hyvät tissit!" Saako kaunottaretkaan mitään irti tollaisten lähentelyistä?

Vierailija
17/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 13:56"]

[/quote]

It ain't what she writes, it's how she writes it. Get it now? ;)

[/quote]

Tässä toinen joka ei tajua, avaapa ajatusta ihan pidemmin :)

Vierailija
18/55 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:55"]

Mua taas ärsyttää ruman kaverin seura, kun itse saan kauniina kaiken huomion eikä miehet kiinnitä huomiota kaveriin. Tympäsee nähdä kaverin norsunvittunaama ja kateus.

[/quote]

Sama juttu. Tosin en sanois kaveria rumaksi. Mihinkään ei voi mennä, kun norsunvittunaamailu alkaa jos joku mies vähänkään vilkasee. Pahinta oli kerran, kun se kännipäissään latasi mulle suoraan, että mitä ihmettä noi äijät sussa muka näkee. Miehille on tosi tympee. onneksi on ihan kiva kahden kesken puhelimessa....

Vierailija
19/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis mitä? Hyi kamala mitä ihmisiä :( Mä en varmaan pystyisi olemaan pillahtamatta itkuun jos mulle joku tuollaista sanoisi, niin heikolta ja reppanalta kun se ehkä kuulostaakin.

Vierailija
20/55 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 14:21"]

[/quote]

Siis mitä? Hyi kamala mitä ihmisiä :( Mä en varmaan pystyisi olemaan pillahtamatta itkuun jos mulle joku tuollaista sanoisi, niin heikolta ja reppanalta kun se ehkä kuulostaakin.

[/quote]

Mä itkin kyllä sen tunnin silloin kun se yks äijä kysy että onko mut pahoinpidelty. Se oli oikeasti jotain järkyttävää. Sitten mulla otti sisuun niin pahasti kun ensin vollotin että saalistin sen ukkelin sitten tunnin päästä sieltä baarista ja kävin sanomassa että sanoit kyllä rumasti ja kaadoin jääveteni sen päälaelle. Joo olin ilkeä ja ehkä kiusaajakin, mutta jostain syystä omanarvontuntoni joutui niin kaltoin kohdelluksi että oli pakko tehdä niin. Väärinhän se oli, ja puhuu ristiin sen kanssa että en harjoita kiusaamista.. mutta sillon kävi niin.:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä