Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi seurustella suomalaisen miehen kanssa?

Vierailija
02.05.2014 |

Vähän vaikea käsittää. Suurin osa miehistä, joita olen tapaillut ovat olleet humalahakuisia känniääliöitä ja jörriköitä, jotka eivät osaa kommunikoida kun tulee haasteita ja riitaa. Sen lisäksi suomalaisen miehen ulkoinen olemus on usein tylsähkö. Miten voitte seurustella suomalaisten miesten kanssa? Sen toki ymmärrän, että olosuhteiden pakosta on vähän varaa mistä valita, ollaanhan nyt Suomessa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän lame provo. ehkä vedät vain kaltaistasi seuraa puoleensa? :) terv. mm. komean, ahkeran, raittiin, hauskan ja muita huomioivan suomalaisen miehen puoliso

Vierailija
2/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen joka aina kyselee samaa kaikilta! Hän on itse lihava, epäkohtelias kaikki-mulle-heti-nyt sekä tietenkin sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä törmännyt moniin, ihaniin, suomalaisiin miehekkäisiin miehiin.

Vierailija
4/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat parhaita. Rakastan teitä! Jörriköitä tai ei mutta varmasti ovat sitä mitä sanovat. Ei kiitos lipeväkieöisille mielistelijöille

Vierailija
5/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:52"]Itse olen kyllä törmännyt moniin, ihaniin, suomalaisiin miehekkäisiin miehiin.

[/quote]

Missä asut? Ei tuollaisia voi olla kovin montaa.

Vierailija
6/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:52"]Itse olen kyllä törmännyt moniin, ihaniin, suomalaisiin miehekkäisiin miehiin.

[/quote]

Missä asut? Ei tuollaisia voi olla kovin montaa.

[/quote]

Mene jonnekin muualle etsimään niitä miehiä kuin baareihin...

Vierailija
7/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitukseen olisi voinut myös lisätä, että suomalainen mies pettää aina.

Vierailija
8/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, minäkin näen ympärilläni lähinnä mukavia ja komeita miehiä. Serura tekee kaltaisekseen vai miten se oli?

Ja muuten, ihan missä tahansa kehittyneessä maassa asut vähän aikaa niin tulet huomaamaan, että ns. keskivertomies, tai -nainen on ylipainoinen, vanha, "epähieno" ja kouluttamaton tai vähintäänkin jotain noista. :)

Vierailija
9/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei vikaa Suomimiehissä, paitsi että ovat ihan helvetin rumia. :(

Vierailija
10/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:57"]

[/quote]

Niin kuin sinäkin.

Vierailija
11/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vaan niin on naisetkin. Huonot ulkonäkögeenit koko kansalla.

Vierailija
12/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:57"]

[/quote]

Niin kuin sinäkin.

[/quote]

En ole. Mutta suurin osa mkehistä valitettavasti on. Sad but true.

Vierailija
13/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vaivaan lääkkeeksi matkailua! Muutaman viikon kun viettää Luigien, Juanesien ja Dimitrien kanssa niin on Pekan ahkeruutta ja suoraselkäisyyttä ikävä. Makuasioista ei tosin voi kiistellä.

Vierailija
14/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tyhjäpää-copycat pitää olla, että jaksaa toistella samoja toisten keksimiä provoja päivästä toiseen? Eikö mielikuvituksenne riitä keksimään mitään uutta?

Vierailija
15/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:59"]

[/quote]

Vaan niin on naisetkin. Huonot ulkonäkögeenit koko kansalla.

[/quote]

Emme ehkä ole se pitkäsäärisin kansakunta mutta olen eri mieltä! Ulkomailla ihaillaan suomalaisten vaaleaa ihoa, hiuksia ja silmiä sekä rauhallista olemusta. Itse olen ihan taviksen näköinen mutta saan suomalaisen seurueeni kanssa aina runsaasti positiivista huomiota. Monet kansakunnat arvostavat juuri vastakohtiaan, niinkuin suomalaiset pitkiä tummatukkaisia mallikaunottaria. Chicagossa taas tuttuni pitivät kauneimpana vaalea, lyhyttä ja pientä pyöreyttä, ns. söpöä naista.

Vierailija
16/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään; valkoiset heteromiehet ovat hirveitä. Katsotaan lisää juutalaisomisteisen Hollywoodin propagandaleffoja ja tiedetään sitä kautta hyvät miehet. 

-Mies 29v-

Vierailija
17/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi seurustella suomalaisen miehen kanssa?

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 00:46"]

Vähän vaikea käsittää. Suurin osa miehistä, joita olen tapaillut ovat olleet humalahakuisia känniääliöitä ja jörriköitä, jotka eivät osaa kommunikoida kun tulee haasteita ja riitaa. Sen lisäksi suomalaisen miehen ulkoinen olemus on usein tylsähkö...[/quote]

Ja miksi sinä et tapaile fiksuja ja filmaattisia miehiä? Jospa itse olet vähemmän viehättävä, riitaa haastava kulmakunnan kuppilan riesa?

Urho upseeri

Vierailija
18/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei miljardista lukutaidottomasta ja kouluttamattomasta väkivaltaisesta muslimista tai afrikkalaisesta riitä kaikille! Muuten toki kaikki ottais tuollaisen. Somalitkin puree khattia niin innokkaasti, että Suomen hammashoito on ihan kusessa noiden narkkien kanssa.

Vierailija
19/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten kukaan voi seurustella suomalaisen naisen kanssa??

Vierailija
20/40 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:14"]

Ja miten kukaan voi seurustella suomalaisen naisen kanssa??

[/quote]

Vähän vaikea käsittää. Suurin osa naisista, joita olen tapaillut ovat olleet humalahakuisia känniääliöitä. Sen lisäksi suomalaisen naisen ulkoinen olemus on usein tylsähkö, lihava ja ruma. Miten voitte seurustella suomalaisten naisten kanssa? Sen toki ymmärrän, että olosuhteiden pakosta on vähän varaa mistä valita, ollaanhan nyt Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan