ystävä, joka saa kaiken miesten huomion
mulla on tällainen ystävä, kiva ja nätti, ja hän saa valtavasti huomiota miehiltä kaikkialla. en voi sille mitään, että tuntuu pahalta välillä olla hänen seurassaan. miten muut kestätte samassa tilanteessa? vie multa välillä itsetunnon. ystävä yrittää ottaa minua mukaan juttuihin ja jakaa huomiota munkin osalle tai ei piittaa miesten yrityksistä, joten en syytä häntä.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:54"]mulla on tällainen ystävä, kiva ja nätti, ja hän saa valtavasti huomiota miehiltä kaikkialla. en voi sille mitään, että tuntuu pahalta välillä olla hänen seurassaan. miten muut kestätte samassa tilanteessa? vie multa välillä itsetunnon. ystävä yrittää ottaa minua mukaan juttuihin ja jakaa huomiota munkin osalle tai ei piittaa miesten yrityksistä, joten en syytä häntä.
[/quote]
Scarlett Johansson ?
m39
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:56"]
Tapaan tuollaisia kavereita vaan paikoissa, joissa ei ole miehiä, eli käytännössä jommankumman kotona. Baariin en lähtisi ikinä tuollaisen kaverin seurassa. Näin ei tarvitse kummankaan pahoittaa mieltään.
[/quote]
Eli lähdet baariin vain kauniin tyrkyn seurassa? Varmasti sellaisen, joka kelpaa kuten sinä?
YÄK.
Mulle myös paras ratkaisu oli olla liikkeellä toisen taviksen näköisen naisen kanssa tai yksin. En alkanut murjottaa, mutta hyvännäköisiä kavereitani ovat aina houkutelleet tietynlaiset miehet. Miehet ovat esim. pelimies-tyyppiä ja paremmannäköinen kaveri on mukana jutussa hekottelemassa näiden lirkutuksille, itse taas en sit noista innostu, en innostu siitä miestyypistä, joka tekee alotteita näitä kauniita naisia kohtaan. En ole murjottanut koskaan mutta ei ole hauskaa olla seinäruusuna tai seurata sivusta näytelmää, johon ei ole halua eikä taitoa osallistua.
Vanhemmiten en halua lähteä kenekään kauniin naisen seuraksi seinäruusuksi vaan itsekkäästi mieluummin viettää baarissa aikaa siten kuin itse haluan ja hakeutua sellaisten miesten seuraan, jotka minua kiinnostavat.
Heh heh. "Kaunis kaveri houkuttelee sellaisia miehiä, joita itse en haluaisikaan", toteaa petolinnun perseet yhdestä suusta. Kuitenkin kalvaa, kun ei itse saa koslaan nauttia miesten ihailusta ja huomiosta. ;)
No ei tarvi olla kateellinen, jos se että kaverinsaa kaiken huomion alkaa "vituttamaan". Se norsunvittunaama vointarkotaa myös sitä, että kaveri on surullinen kun hän ei saa lainkaan huomiota.
Sulla on AP oikeus sun tunteisiin ja hyvä, että sanot sen ääneen.ota mallia kaveriltasi miten hän käyttytyy, miettikää yhdessä sulle sopiva tyyli ja meikkityyli.älä rupea kateelliseksi vaan ota oppia.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:23"]
Sulla on AP oikeus sun tunteisiin ja hyvä, että sanot sen ääneen.ota mallia kaveriltasi miten hän käyttytyy, miettikää yhdessä sulle sopiva tyyli ja meikkityyli.älä rupea kateelliseksi vaan ota oppia.
[/quote]
No ei se lähestyttävyys ole meikistä tai hiustyylistä kiinni. Tietysti kiva ulkonäkö auttaa mutta varsinkin jos on aina liikkeellä sen kauniimman kaverin kanssa, tottuu itsekin siihen, että saa olla noissa tilanteissa kuin ilmaa.
Eikä tuo kauniimpi kaveri välttämättä tee itse mitään, rupattelee ystävällisesti takaisin kun hänelle jutellaan tai flirttailee. Kukapa ei kehkeytyisi hyväksi flirttailijaksi, jos aina miehet tulisivat juttelemaan? Se seinäruusu-kaveri vaan tottuu siihen rooliinsa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:12"]
Heh heh. "Kaunis kaveri houkuttelee sellaisia miehiä, joita itse en haluaisikaan", toteaa petolinnun perseet yhdestä suusta. Kuitenkin kalvaa, kun ei itse saa koslaan nauttia miesten ihailusta ja huomiosta. ;)
[/quote]
Taas palstaälykkö kömpinyt ulos kolostaan auringonlaskun jälkeen. Hohhoijaa.
Tiedän tunteen. Pahinta oli kun oli jutellut pitkään jonkun tyypin kanssa (luullut että synkkaa molemminpuolisesti) ja sitten hän kysyy illan päätteeksi minulta jos kaverini, jonka kanssa ei ole jutellut sanaakaan, on sinkku :S
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:57"]
Tiedän tunteen. Pahinta oli kun oli jutellut pitkään jonkun tyypin kanssa (luullut että synkkaa molemminpuolisesti) ja sitten hän kysyy illan päätteeksi minulta jos kaverini, jonka kanssa ei ole jutellut sanaakaan, on sinkku :S
[/quote]
Joo. Se on tää sääntö: jos olet kiinnostunut jostain naisesta niin puhu sen kaverille, koska muuten et pääse sen kiinnostavankaan naisen suosioon. Ja mullakin on tuontyyppinen kokemus.
11
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:12"]Heh heh. "Kaunis kaveri houkuttelee sellaisia miehiä, joita itse en haluaisikaan", toteaa petolinnun perseet yhdestä suusta. Kuitenkin kalvaa, kun ei itse saa koslaan nauttia miesten ihailusta ja huomiosta. ;)
[/quote]
Saan huomiota, joskus "liikaakin", koen sen häiritseväksi ja/tai epäasialliseksi. Sinä oletettavasti nautit huomiosta ja se on ihan ok, mutta kaikki eivät halua niitä limaisia "muka komeita" miehiä tai heidän huomiotaan, en voi sietää sellaisia tyyppejä, nautin mieluummin "aivoseurasta". ;) Ja mikä tämä juttu on että kukaan voi sanoa "ystäväänsä" rumaksi, mitä ihmettä!?!? Sääliksi käy, ja veikkaan että nää tyypit sit kuitenkin sanoo ystävilleen sitä "Sä näytät ihan hyvältä" -pashaa kun mielessään miettivät toisen olevan "ruma"... Säälin vielä enemmän näitä jotka tätä harrastavat, eikö se kerro jotain siitä että loppujenlopuksi siellä on itsellä jotain pahasti vialla jos tällaista tarvitsee ympärilleen? Todistelua itselleen että on "kauniimpi" kuin toinen/toiset?
Itellä vähän sama homma, ite saan huomiota paljonkin. Yks kaveri ottaa sen aika rankasti ja sen huomaa ja on välillä mulle tyly sen takia. Mä kyllä huomioin sen ja sanon joskus niille miehillekin että katoppa tota mun kaveria, eikös ookkin nätti, meeppä juttelemaan.
Ja voin kertoa että ei se huomio niin siistiä oo loppujenlopuks. On aika rankka paikka kun on alkamassa lupaava suhde, mutta mies ei ookkaan enää lopulta kiinnostunut kun pitäis suunnitella vakavaa suhdetta. On aika paljon rankempaa tulla torjutuks silleen että ulkonäkö kyllä ois riittänyt, mutta muuten ei.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 15:17"]
Voisitko olla hiljaa ja pyytää ystäväsi palstalle keskustelemaan?
T:mies
[/quote]
Aha, eli tästä asiasta ei sitten voi ilmeisesti keskustella edes julkisella keskustelupalstalla. Ymmärrät varmaan, että jos näistä jotenkin rakentavasti voisi keskustella ystävien kanssa ei tälle olisi tarvetta. Jos olisit nainen tietäisit mitä tapahtuisi jos avaisit tästä aiheesta keskustelun esim. ystävien illanvieton yhteydessä. Jäisi varmasti viimeiseksi kerraksi kun kyseinen henkilö kelpuutettaisiin mukaan mihinkään toimintaan. ja saisi vielä päälle itserakkaan maineen.
Tuntuu jotenkin niin hassulta lukea, miten kaunista kaveria ärsyttää vaatimattomamman kaverin käytös. He ilmeisesti eivät ole koskaan tunteneet itseään rumaksi tai jääneet vaille huomiota, joten eivät osaa yhtään samaistua kaverin pahaan oloon tilanteessa.
Se älähtää, johon kalikka kalahtaa. Kyllä, minä olen se nainen, joka jää aina seinäruusuksi. Ehkäpä tekin, jotka joskus sen joutuisitte kokemaan ymmärtäisitte, miten se vaikuttaa käsitykseen itsestä ja nimenomaan siitä ulkonäöstä.
Joskus joku miesporukka tulee juttusille ja siinä kun esittäydytään, niin monesti minua ei edes huomata eikä minua kätellä vaikka itse katson ihmistä päin. Joskus toki kätellään ja esittäydytään, mutta sen jälkeen ei vaihdeta sanaakaan, eikä minun puhetta edes kuunnella. Siinä sitten itsekin vetäytyy kuoreensa. Pahinta oli ehkä sinkkuaikoina, jos kaverit yrittivät parittaa sellaiselle, joka oli tullut heitä iskemään. Niin nöyryttävää, vaikka mielestään hyvää tarkoittivatkin. En halua kenenkään seuraa säälistä. Kaverit myös joskus ohimennen ihmettelivät, että miten kukaan ei tuu mulle juttelemaan. Varmaan pikkuhiljaa alkaa muodostua sellainen tympääntyneisyys, eikä sekään varsinaisesti miehiä houkuta. Nykyään ei edes hirveästi houkuta lähteä baariin, kun tietää, että loppuillasta on paha mieli.
Typeräähän tämä on tästä valittaa, kun on kuitenkin terve jne. Kyllä sitä silti haluaisi olla muiden silmissä kaunis. Onnellinen olen kuitenkin siitä, että olen miehen itselleni löytänyt (rakastui luonteeseeni) joka on saanut minut vakuuttuneeksi siitä, että olen hänen silmissään kaunis.
Hmm. näinpähän se vain menee. Tässä tilanteessa pitää kasvattaa itsetuntoa ja vahvuutta niin, että parinmuodostus ei ehkä olisikaan se prioriteetti baari-illoissa. Ainakaan itse en jaksaisi olla aina se joka jää paria ilman.