fixura laina
löytyykö täältä kokemuksia tuosta fixurasta lainan ottajan kannalta? itse olen työssä käyvä ihminen joka ei omasta pankista saa lainaa koska ikä vaikuttaa ja pankkia en viitsi lähteä vaihtamaan.
enkä kaipaa mitään viisastelijoiden ohjeita. :-)
Kommentit (6)
Hain Fixuralta lainaa 5000 euroa ja sain sen alhaisemmalla korolla kuin olisin saanut omasta pankistani. Suosittelen!
Vertailu kannattaa aina, korkokuluissa on niin paljon eroja. Kohtuuhintaisia rahoittajia on kyllä jos luottotiedot on kunnossa.
Fixura mainostaa, että heidän lainansa korko on alkaen 6%. - Itse saisin varmasti edulisemmin pankista lainaa kuin Fixurasta, joten eipä ole minun suosima vaihtoehto; eikä myöskään siksi, että minulla ei ole tarvetta hakea max 10 000€ lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Hain Fixuralta lainaa 5000 euroa ja sain sen alhaisemmalla korolla kuin olisin saanut omasta pankistani. Suosittelen!
Jos ja kun haluat mainostaa, niin tekisit senedes tyylillä, etkä pitämällä meitä muita typerinä. - Jos jutuu maksamaan 6% koron tai jopa yli 5000 €:n lainasta pelkästään korkoa, niin arvaatko mitä se kertoo?
◇