Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa seksiä aina kun haluan( elän parisuhteessa)

Vierailija
25.03.2014 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi ei voi tulla jos ei pane viidesti päivässä? X-DDD

Vierailija
22/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen lapsen siittämiseen riittää kerta päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 17:46"]Kyllä siihen lapsen siittämiseen riittää kerta päivässä.

[/quote]

Ei kyllä riittänyt. 1,5 vuotta yritettiin lasta ja lopulta tärppäsi. Samaan aikaan kävin koulua ammattikorkeassa ja olin töissä. Ja kyllä se oli 5 kertaa illassa sillon maksimissaan. Eli jostain klo 19:00:sta kello 24:ään asti.

Vierailija
24/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologian tunneilla olet ainakin nukkunut.

Vierailija
25/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:10"]Biologian tunneilla olet ainakin nukkunut.

[/quote]

En todellakaan ole, bilsa oli mulla lukiossakin 10. Olimme lähellä joutua lapsettomuushoitoihin, vaimo tutkittiin ja mun siittiötkin tutkittiin ja kaikki oli ok. Se oli ihan sama mihin aikaan kuukaudesta nussittiin, niin vaimo ei meinannut tulla raskaaksi, ei edes silloin kun oli munasolu irtoamassa. Lopulta kuitenkin onnisti, viime vuoden tammikuussa. Ja lapsi on todellakin minun, se testattiin minun pyynnöstäni. Raskauden aikana ei nussittu kertaskaan ja raskauden jälkeen, eli lapsen syntymän jälkeen vaan 4 kertaa. Ei vaan jaksa, eikä kiinnosta enään. Kulutan sen energian päivittäin 10km lenkkeihin, uintiin ja punttisaliin, aina töiden jälkeen.

Vierailija
26/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aloite. Miehen elin kovettuu kun otat sen sängyssä illalla käteesi ja puristelet hellästi. Siinä vaiheessa kun se on kovana alkaa äijälläsikin tehdä mieli:)

Vierailija
27/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä noin 3 kertaa viikossa. Mä halusisin useammin, mutta kestän tilanteen. Yritän houkutella tänään mieheni sänkyyn:). Viime viikonloppunakin kyllä onnistuin kolmesti. Ehkä sillä on vaan kevätväsymystä. ap

Vierailija
28/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:03"]Meillä on seksiä noin 3 kertaa viikossa. Mä halusisin useammin, mutta kestän tilanteen. Yritän houkutella tänään mieheni sänkyyn:). Viime viikonloppunakin kyllä onnistuin kolmesti. Ehkä sillä on vaan kevätväsymystä. ap

[/quote]

Miksi pakottaa toista harrastamaan seksiä, jos häntä ei kiinnosta? Tuohan saattaa alkaa ahdistamaan häntä ja silloin se on varma että et tule jossain vaiheessa saamaan enään sitä seksiä. Me miehet toimimme samalla tavalla kuin te naiset. Ei me aina haluta seksiä. Se on myytti että miehet haluavat ja ajattelevat aina seksiä. Jos annat asian olla, niin jossain vaiheessa hän saattaa haluta, mutta painostamalla et tule seksiä saamaan.

Vierailija
29/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä painostakaan. Ap

Vierailija
30/31 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en saa! Suhteen alussa sain, nyt mies valittaa ettei paneta, on väsynyt tms.... olisiko kyllästynyt meidän petipuuhiin? :/

Vierailija
31/31 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun mies täällä palstalla, kun nyt se haluaa joka päivä.. ap