Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä töissä, kun on tylsää?

Vierailija
25.03.2014 |

Ihan hemmetin tylsää!

Ei ole mitään tekemistä, vaan odottelua, että jotain ilmaantuis. Mulla on oma työhuone, mut joku asiakas voi tulla millon vaan. Tuliskin! Mut mitä mä teen sillä välin? En jaksa enää surffata missään. Ja mitä tekisin huomenna? Sama tilanne edessä silloinkin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue kirjaa

tee käsitöitä

kirjoita työpaikkahakemuksia

Vierailija
2/21 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstaile, tee käsitöitä, sanaristikoita, palapeliä, lue kirjoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööö.....töitä?

Vierailija
4/21 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa

Vierailija
5/21 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaa shakkia tai sudokua, tee älykkyystesti...kuvailit just mun heinäkuun töissä..

Vierailija
6/21 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:09"]

Ihan hemmetin tylsää!

Ei ole mitään tekemistä, vaan odottelua, että jotain ilmaantuis. Mulla on oma työhuone, mut joku asiakas voi tulla millon vaan. Tuliskin! Mut mitä mä teen sillä välin? En jaksa enää surffata missään. Ja mitä tekisin huomenna? Sama tilanne edessä silloinkin.

[/quote]

Tuli muuten mieleeni että tuotahan se monella on. Surffaillaan netissä, käydään lounaalla, juorutaan kahvipöydässä, surffataan netissä, tylsistytään, lähdetään klo 16-17 aikoina kotia kohti. Ja sama rumba uudestaan seuraavana päivänä jne jne.

Nämäkö nyt ovat sitten niitä kuuluisia veronmaksajia jotka vaativalla työllänsä rahoittavat "sossupummien" sohvalla piereskelyn ja kattoon räkimisen? Nämäkö ovat niitä yhteiskunnan tukipilareita jotka kannattelevat tätä maata ja mahdollistavat toimivan infrastruktuurin yms.?

Mielestäni kuulostaisi kyllä siltä että eipä se asia ihan niinkään välttis ole...

Vierailija
7/21 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue oman alasi kirjallisuutta, artikkeleja jne? Itseopiskele? Tähän meillä IT-alalla kannustetaan projektien välissä ja muissa hiljaisemmissa ajanjaksoissa.

Vierailija
8/21 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukut, ja laitat maitat mahdollisten asiakkaitten varalta kyltin oveen: Asiakas! Ole hyvä ja tule koputtamatta sisään, herätä minut mikäli olen nokosilla. T: Asiakaspalvelija

Vierailija
9/21 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma, mutta pomon mukaan täällä ei saa tehdä muuta kun töitä ja jos ei ole töitä, niin niitä sitten odotellaan peukaloita pyöritellen. Nettiäkään ei saa käyttää omiin asioihin tai tulee varoitus. Usein teen sitten salaa ristikoita tai pelaan kännykällä... huoh.

Vierailija
10/21 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nusasee kollegaa, näyttäis olevan muutenkin muodissa nykyään...

Vierailija
11/21 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:28"]

Minulla on sama ongelma, mutta pomon mukaan täällä ei saa tehdä muuta kun töitä ja jos ei ole töitä, niin niitä sitten odotellaan peukaloita pyöritellen. Nettiäkään ei saa käyttää omiin asioihin tai tulee varoitus. Usein teen sitten salaa ristikoita tai pelaan kännykällä... huoh.

[/quote]

Miten se pomo tietää, jos käyt netissä omilla asioilla? Seuraako se olan yli 8 tuntia päivässä?

Meillä kaikki käy töissä nettipankissa, iltiksen sivuilla, pelaamassa, facessa jne.

Vierailija
12/21 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/21 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokonttorissa on vaikea tehdä mitään muuta kuin survoutua johonkin neukkariin tai pieneen 1 h puhelukoppiin ja kirjoitella palstalle. Täytyy vaan varoa että kukaan ei näe läppärin näytöltä neukkarin ikkunasta että näytöllä on vauvapalsta auki.

Tosin oisin voinu olla tämänkin päivän etänä, mut eipä se tilannetta muuta, ei mulla ois kotonakaan muuta tekemistä kuin ehkä laittaa päivän aikana astiat tiskikoneeseen ja kone päälle. Koti on siisti joten ei ole edes siivottava

Vierailija
14/21 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkurpitsaa välillä

Vierailija
15/21 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin yhdessä työpaikassa ainoa työntekijä. Kun ei ollut hommia, menin nukkumaan. Heräsin sitten jos joku soitti ovikelloa.

Vierailija
16/21 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa kännykkään Jodel. Se on hyvä tapa tuhlata aikaa.

Vierailija
17/21 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:28"]

[/quote]

Miten se pomo tietää, jos käyt netissä omilla asioilla? Seuraako se olan yli 8 tuntia päivässä?

Meillä kaikki käy töissä nettipankissa, iltiksen sivuilla, pelaamassa, facessa jne.

Eli teillä on liikaa ns. henkilökuntaa töissä.

Vierailija
18/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas booooooring päivä. Ajoin 1 h työmatkalle naapurikuntaan jotta käydään ehkä 1/2 h tsekkaamassa eräs kohde. Sit ajan takas ja vastailen ip muutamaan diiba daaba s postiin.

Mun on pakko alkaa etsiä töitä kohta muualta, tylsistynyt kuoliaaksi tässä typerässä juntti firmassa tai tulen hulluksi näiden typerien jaarittelijoiden ja yltiöhidadtempoisten ihmisten kanssa.

Vierailija
19/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas booooooring päivä. Ajoin 1 h työmatkalle naapurikuntaan jotta käydään ehkä 1/2 h tsekkaamassa eräs kohde. Sit ajan takas ja vastailen ip muutamaan diiba daaba s postiin.

Mun on pakko alkaa etsiä töitä kohta muualta, tylsistynyt kuoliaaksi tässä typerässä juntti firmassa tai tulen hulluksi näiden typerien jaarittelijoiden ja yltiöhidadtempoisten ihmisten kanssa.

pelaa tietokoneella niiku mä, 2h töitä-> loput ajasta pelaan ja päivystän koneen vieressä "jos" tulis töitä

Oon siis yövuorossa oleva Helpdesk eli... Aika leppoisa duuni

Vierailija
20/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa, iso osa elämästä on tylsää. Lue vaikka jotain tietoa, kasvata osaamista.Vaihda alaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan