Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä töissä, kun on tylsää?

Vierailija
25.03.2014 |

Ihan hemmetin tylsää!

Ei ole mitään tekemistä, vaan odottelua, että jotain ilmaantuis. Mulla on oma työhuone, mut joku asiakas voi tulla millon vaan. Tuliskin! Mut mitä mä teen sillä välin? En jaksa enää surffata missään. Ja mitä tekisin huomenna? Sama tilanne edessä silloinkin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:09"]

Ihan hemmetin tylsää!

Ei ole mitään tekemistä, vaan odottelua, että jotain ilmaantuis. Mulla on oma työhuone, mut joku asiakas voi tulla millon vaan. Tuliskin! Mut mitä mä teen sillä välin? En jaksa enää surffata missään. Ja mitä tekisin huomenna? Sama tilanne edessä silloinkin.

[/quote]

Tuli muuten mieleeni että tuotahan se monella on. Surffaillaan netissä, käydään lounaalla, juorutaan kahvipöydässä, surffataan netissä, tylsistytään, lähdetään klo 16-17 aikoina kotia kohti. Ja sama rumba uudestaan seuraavana päivänä jne jne.

Nämäkö nyt ovat sitten niitä kuuluisia veronmaksajia jotka vaativalla työllänsä rahoittavat "sossupummien" sohvalla piereskelyn ja kattoon räkimisen? Nämäkö ovat niitä yhteiskunnan tukipilareita jotka kannattelevat tätä maata ja mahdollistavat toimivan infrastruktuurin yms.?

Mielestäni k

Ei taida työnteko paljoa painaa sossupummia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi