Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaverit tulee pe, APUA!

Vierailija
25.03.2014 |

Mä en jaksa niitä kitiseviä äijiä.

Viimeksi ne tuli eikä mulle puhuttu mitään. Mies ei ollut hankkinut tarjottavaa. Yksi vieraistq alkoi kitistä, että mun on leivottava heille kakku. Niin varmaan.

Meillä oli kevytmaitoa. Rasvatonta maitoa. Laktoositonta maitoa. Laktoositonta kermaa. Miehen yksi kaveri parkui koko illan, kun hänelle olisi kahviin pitänyt olla laktoositonta punaista maitoa, muu ei kelvannut.

Laitoin pöytään suklaakonvehteja. Vieraat alkoi arvostella, kun ne on ihan tavanomaisia, kun niitä saa Suomestakin, ne ei tunnu missään. Koko laatikon söivät, mutta arvostelivat koko ajan.

Miehellä oli tarjolla hyviä saksalaisia oluita. Toiset joi niitä, mutta valitti koko ajan, kun joku muu olut olisi ollut parempaa.

Mulle tuli nälkä ja tein ruokaa. Tarjosin muillekin. Kamala marina, että heillä ei koskaan kotona syödä ruokaa tähän aikaan, ei ole tottuneet. Sanoin, ettei ole pakko syödä. Marinan saattelemana ne lihapullat ja ranskalaiset kuitenkin suihin katosi.

Mä en halua noita ihmisiö enää meille!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sulla on varmasti myös omaa elämää joten voit tehdä kaikkea kivaa jossain muualla kuin kotona. Ja tosiaan anna miehesi passata ja palvella omat kaverinsa ja kuunnella marinat.

Ja toivottavasti mies myös hoitaa itse vieraiden lähdettyä siivoukset ym?

Vierailija
22/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde rauhassa muualle, kyllä aikuiset miehet sen kestää etteivät kaikki kaipaa heidän seuraansa. Äijäporukassa on jutut muutenkin aina erilaisia kuin sekaryhmissä.

T. Mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:24"]Miksi sinun pitää olla kotona, jos miehen kaverit tulevat? Minä lähtisin oikopäätä elokuviin/kylpylään/ystävälle iltaa istumaan, ja jättäisin mokomat nurisemaan keskenään.

[/quote]

Näin aion tehdäkin. Olisin tehnyt viimeksikin, jos olisin tiennyt.

[/quote]

Mikä se ongelma sitten on?

Vierailija
24/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ITSESTÄÄN SELVYYS että vieraiden jotka tulevat meille on osattava käyttäytyä!!!Oli sitten kyse kenestä hyvänsä!!!Sellaiset vieraat jotka eivät osaa käyttäytyä saavat painua minun kodistani helvetin kuuseen!!!On mahdollista,että miehellesi todella on ihan yksi hailee miten hänen kaverinsa kohtelevat sinua.Miehesi saattaa pitää sinua ihan idioottina eikä rakasta sinua.Hänen kaveritkin tietävät sen eivätkä sitten hekään arvosta sinua.Ajattelevat että paskat tuosta eukosta!!!Miten miehesi reagoi kun puhut asiasta hänen kanssaan?Sanooko hän että hän on pahoillaan ja ettei arvannut että kaverit niin pahasti olisivat loukanneet sinua ja lupaa puhua heidän kanssaan.Vai meneekö hän koko jutussa kavereidensa puolelle?Jos hän menee kavereidensa puolelle,hän ei rakasta sinua.Et voi vaatia etteivät kyseiset miehet enää voi olla miehesi kavereita.Mutta voit vaatia sen että teille heillä ei ole asiaa,ennekuin ovat pyytäneet anteeksi ja opetelleet käytöstapoja!Mutta pyytävätkö isot miehet sinulta anteeksi?Tuskin...He pitävät sinua pilkkanasi vaikka lopun elämäsi,jos sallit heille sen.Annatko miehesikin pitää sinua pilkkanaan??????????

Vierailija
25/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko?

Vierailija
26/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sulle,joka kirjoituksessasi käytit lausahdusta "good bye tasalatva"...Millä tavalla sellainen mies on muka hyvä,joka antaa omien kavereidensa valittaa kylässä kaikesta turhasta ja loukata omaa naista?????

Vierailija
27/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi sanoi kavereilleen kun sai kuunnella jatkuvaa marinaa ja mikään ei kelvannut vai oliko ukkosi samanlainen valittaja?

Onko sinun miehesi joku tossu joka vaan takavasemmalla hymisteli kun kaverit veisasi sinulle valitusvirsiä? 

Ihme kun vieraille kelpaa kuitenkin tulla uudestaan kun viimeksi kaikki oli niin persiistä?

Vierailija
28/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kavereita? Mitä vitun perähikiäjuntteja siellä kasvaa :O

Vierailija
29/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:27"]Mitäs miehes sanoo kun olette keskustelleet asiasta?

[/quote]

Joo, onhan ne pönttöjä, totesi.

Siis myn puolesta ei muuten tarvi miehen tehdä mulle tiliä, kuka hälle tulee vieraaksi ja koska. Mutts jos kutsuu itse vieraita, hankkisi sitten tarjottavat!

Vierailija
30/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:30"]Onneksi sulla on varmasti myös omaa elämää joten voit tehdä kaikkea kivaa jossain muualla kuin kotona. Ja tosiaan anna miehesi passata ja palvella omat kaverinsa ja kuunnella marinat.

Ja toivottavasti mies myös hoitaa itse vieraiden lähdettyä siivoukset ym?

[/quote]

No ei hoitanut. Pöydän alus suttainen, mies ei imuroi.

Vierailija
31/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:07"]Mä en jaksa niitä kitiseviä äijiä.

Viimeksi ne tuli eikä mulle puhuttu mitään. Mies ei ollut hankkinut tarjottavaa. Yksi vieraistq alkoi kitistä, että mun on leivottava heille kakku. Niin varmaan.

Meillä oli kevytmaitoa. Rasvatonta maitoa. Laktoositonta maitoa. Laktoositonta kermaa. Miehen yksi kaveri parkui koko illan, kun hänelle olisi kahviin pitänyt olla laktoositonta punaista maitoa, muu ei kelvannut.

Laitoin pöytään suklaakonvehteja. Vieraat alkoi arvostella, kun ne on ihan tavanomaisia, kun niitä saa Suomestakin, ne ei tunnu missään. Koko laatikon söivät, mutta arvostelivat koko ajan.

Miehellä oli tarjolla hyviä saksalaisia oluita. Toiset joi niitä, mutta valitti koko ajan, kun joku muu olut olisi ollut parempaa.

Mulle tuli nälkä ja tein ruokaa. Tarjosin muillekin. Kamala marina, että heillä ei koskaan kotona syödä ruokaa tähän aikaan, ei ole tottuneet. Sanoin, ettei ole pakko syödä. Marinan saattelemana ne lihapullat ja ranskalaiset kuitenkin suihin katosi.

Mä en halua noita ihmisiö enää meille!

[/quote]

Huono provo.

Vierailija
32/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ukkoja otti nupista että sinä ap kehtasit olla omassa kodissasi kun HE tulivat kylään. Tarkoitus oli viettää akatonta lomaa ja pakko oli kiukutella kun olemassaolosi pilasi kaiken. Onneksi ymmärsit vihjeen ja nyt ymmärrät poistua kiltisti takavasemmalle ettet ole pilaamassa tunnelmaa...tehtävä suoritettu!

Vierailija
33/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on läppää, miesten tapa selvittää lauman arvojärjestys, heittämällä herjaa. Heität seuraavalla kerralla takaisin niin että tuntuu ja sinua aletaan arvostaa ja kohdella toisella tavalla. Äläkä sano, että jos ei kelpaa niin sit voi olla ilman. Se on väärä tapa, eikä toimi miehiin. Se vaan ärsyttää, eikä tuo arvostusta sinulle.

Voit sanoa vaikka, että isot äijät ruikuttaa ja vitisee, pitää käydä ostamassa vaipat tai viedä pojat potalle kun tulee pissahätä. Sanot vielä ottavasi kameralla kuvia kun istuvat potalla ja laitat kuvat seiskan kaunein lapsi kisaan.

Jotain tollasta kun heität niin alkaa tulla arvostusta ja sun ruoat ja ruoka-ajat kelpaa. Ja saat kehuja että olet hyvä jätkä ja ruoat on hyviä. :)

Vierailija
34/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä primadonna porukoissa miehes pyörii? Homojahan nuo ovat, koko porukka, siis KOKO porukka.

Vierailija
35/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma...jos minä nyt jotain pissa,vaippa ja pottajuttuja hourisin miehen kavereille niin ukkokulta kiikuttaisi minut heti johonkin hoitoon ja takuuvarmasti ei tipu tuollaisilla jutuilla kunnioitusta vaan SÄÄLIÄ!

Vierailija
36/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatte kimppakivaa. Juotte olutta ja tilaatte pizzaa.

Vierailija
37/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 13:31"]Harrastatte kimppakivaa. Juotte olutta ja tilaatte pizzaa.

[/quote]

No niiden ukkojen pärstäkerroin ei paljon saa hormoneja hyrräämään...

Vierailija
38/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittajan pitäisi kotoaan lähteä?

Kyllä se niin on että meille ei olisi tuon jälkeen asiaa. Pojat voi mennä vaikka äidin helmoihin pyörimään.

Vierailija
39/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko miehesi kaverit hipstereitä? Ne kitisee just tuollaisista.