Minkä horoskooppi merkkisten ihmisten kanssa tulet huonoiten toimeen? Ja mikä on oma merkkisi?
Itse olen vaaka ja vaikeinta on ymmärtää oinasta ja kaurista.
Kommentit (46)
Vaikea ymmärtää kauriita, rapuja, härkiä ja jossain määrin myös kaloja. Mulla on useampi vaaka ystävänä ja veljenikin on vaaka, ja olemme todella läheiset. :)
Tulen tosi hyvin toimeen kaksosten kanssa, sitten oinaat, ravut, vaa' at ja neitsyetkin menee siinä sivussa.
Olen elämäni aikana ollut riidoissa yhden ihmisen kanssa ja 15 vuoden siedätyksen jälkeen jopa me tulemme toimeen. En tiedä, koska hän on syntynyt.
sielujen sympatiaa...No hei!!Kuka helvetti ymmärtäisi rapuja, kun eivät taida oikein itsekkään mitään mistään tietää!!
tulen kaikkien kanssa toimeen enkä oikeasti tiedä ketään joka ei tulisi kanssani toimeen :)
enkä ole vielä törmännyt neitsyeen jonka kanssa tulisin toimeen. Toinen hankala merkki on skorpioni. Niiden kanssa ei vaan synkkaa:-)
Ja nyt oikein pisti miettimään tämä kyssäri, eniten mulla on ollut riitoja Oinas miesten kanssa, ihan sen takia, et kummallakin on aika tiukat omat mielipiteet ja hallitseva luonne. Kalojen kanssa taas tulen parhaiten toimeen, leijona nainen on taas sellanen et en ehkä ystävystyis kamalan helposti hänen kaa.
Kaksoset on niin kaksosia, et ei mulle kiitos! Oinas myös on aivan liian päsmäri, ja aina oikeessa.. Jousimies on kitisijä. Neitsyt niin pilkun viilaaja et ei meinaa jaksaa..
Mulle parhaiten sopii skorpionit ja härät !!!
rapu ja skorpioni on paras mahdollinen yhtälö puolisoille! Ja meillä niin onkin;) Ehkä sitten jos molemmat on naisia, niin homma ei toimikaan..
oinaalle. Kuitenkin armaanikin on neitsyt. Myös yksi veljistäni on sitä, sekä toinen isoäitini. Toimeen tullaan mainiosti.
Täällä toinen kauris, joka on just samaa mieltä kanssasi. Ehkä ollaan tyypillisiä kauriita ;-) (vitsivitsi, jos joku ei tajunnut)
Olen Kalat ja ainakaan Neitsyiden, Härkien ja toisen Kalojen kanssa juttu ei oikein luista.
Ite kaksonen