Minkä horoskooppi merkkisten ihmisten kanssa tulet huonoiten toimeen? Ja mikä on oma merkkisi?
Itse olen vaaka ja vaikeinta on ymmärtää oinasta ja kaurista.
Kommentit (46)
Parhaita ovat kalat ja skorpparit siis jos puhutaan naisista muuten ihan eri juttu:)
ja kaksosten ja vesimiesten kanssa mulla on aina ollut ongelmia. Ei ne oinaatkaan niin helppoja ole, saatikka leijonat mutta noiden kahden jälkimmäisen kanssa tulen vielä joten kuten toimeen.
Ravun, kauriin ja härän kanssa mulla ei ole ikinä ollut ongelmia!
myös vaikeuksia tulla toimeen toisten vaakojen kanssa.
Oma rakkaani kaksonen, ja synkkaa paremmin kuin kenenkään miehen kanssa ennen.
Eikös se ollut härkä + skorppari.. Jossain lehtijutussa oli joskus otsikko " Niin kuin maa janoaa vettä, härkä haluaa vihata ja rakastaa skorppionia"
Parhaat naisystävät mulla on ollut kautta aikojen neitsyitä horoskoopissa ja miesystävät kaloja. Nykyinen mies on kaksonen ja hyvin menee, vaikka ollaankin aikalailla eri luontosia.
Ettekö te typerykset tajua että horoskoopit ovat epätieteellistä paskaa ja planeetat voivat vaikuttaa jotenkin kohtaloon. Tämä on fakta: kaikki joilla on massa voikkuttaavat toisiinsa eli ns gravitaatio voima ja toisella puolen maapalloa oleva ihminen vaikuttaa fysiikan lakien mukaan paljon enemmän kuin jokin taivaankappale! kuten aikoinaan aikansa paras astrologi ja runoilija piti sitä huijauksena ja otti tyhmiltä rahat pois ja sonoi osuvasti " kaihda naista jonka kupeella roikkuu kulunut astrologian käsikirja"
Parhaiten synkaa rapujen, leijonien ja skorppareiden kanssa.
ps nousevat merkithän vaikuttaa kans...
enkä tule toimeen leijonien kanssa.
Myös toiset kalanaiset ovat outoja.
oelmme kumpikin kasvissyöjiä ja huonointen leijona kanssa. se pakkaa jahtaamaan minua pitkin peltoja ja jousimieskin on jotenkin ahdistava, pyrin välttämän niitä aina kun vaan voin..
ja parhaiten tulen toimeen Vesimiesten, Kauriiden ja Rapujen kanssa. Huonoin vaihtoehto on oinas ja skorppari.
jokainen jollain tavalla uskoo näihin,jokainen jokainen joka näitä vatvoo täällä..
että kaikki nousevat merkit jne pitää ottaa huomioon. Pelkkä aurinkomerkki ei vielä kerro paljoakaan.
Olen tyypillinen härkä, mieheni on tyypillinen leijona ja isäni se vasta onkin leijonakuningas, oikeen sanan varsinaisessa merkityksessä. ISänikin muuten on ollut yli 20 v. härän kanssa.
ja suurin sielujen sympatia on aina syntynyt jostain syystä skorpionien ja härkien kanssa.