Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinun päiväsi sujui?

Vierailija
22.05.2025 |

Oliko kiva päivä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, flunssassa sängyn pohjalla.

Vierailija
2/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. lääkkeet tekee vähän aivot tekemään prosessia mutta ei muita ongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouden ylikuumeneminen. Jacques Delors. EY. Yhteisvaluutta. Euroopan vakausmekanismi. Maan täyttäminen moniosaajilla. Tulin olemaan onnellinen.

Vierailija
4/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap oma päiväsi?

Vierailija
5/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin kuin koskaan ennen.

Vierailija
6/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan mukavaa. Nukuin pitkään, kävin ruokakaupassa pyörällä, ja kotimatkalla kävin ulkosalilla vetämässä kevyet leuanvetosarjat. Sitten söin rantakalliolla eväät: banaani ja kalja. Ihmiset olivat hyväntuulisen näköisiä, tuomi tuoksui ja lyhythihaisella tarkeni.

Vierailija
7/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normitorstai. Valo herätti ennen vekkaria, pitäisi investoida paksuihin verhoihin. Kaunis päivä ja mieliala korkealla.

Vierailija
8/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava torstai,  muuten kotona paitsi illalla kävin kaverin kanssa kaupassa, alet - 5O prossaa, istuimme hetken puistossa, ihana ilma. 

Vierailija
9/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perseestä oleva päivä. Töissä vitutti kaikki ja jokainen. Kotiin kun tulin niin mies oli niin oma itsensä että oksetti vaan. Toivottavasti löytyisi itsensä ja onnensa uudestaan jotenkin jollakin tavalla jostain joskus. Niin että olisi onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä. Minun kanssani ei selkeästi tule sitä olemaan enää koskaan. 

Vierailija
10/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme flunssa jatkunut jo useamman päivän. Harmittaa kun en jaksanu tehdä oikein mitään. 

Vierailija
11/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, hengissä mennään kohta nukkumaan.

Vierailija
12/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ok. Kotona oleilua ja 2h illalla osa-aikatyössä olin. Huomisesta alkaen 3 vapaapäivää ja sen jälkeen heti perään  3 päivää kesälomaa. Alunperin lomapäiviä.oli 28 joista olen jo 5 pitänyt. Kohta pelailua tietokoneella ja sitten elokuva.

Vierailija
13/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva päivä, koska kova flunssa alkaa olla jo ohi. Kävin ulkona pikku lenkillä ja ihastelin luonnon vihreyttä, voikukkia, kukkivia pensaita ja puita sekä lintujen laulua. Kaikki tuntui niin raikkaalta ja kauniilta monen päivän sisälläolon jälkeen.

Vierailija
14/14 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan ok. Kotona oleilua ja 2h illalla osa-aikatyössä olin. Huomisesta alkaen 3 vapaapäivää ja sen jälkeen heti perään  3 päivää kesälomaa. Alunperin lomapäiviä.oli 28 joista olen jo 5 pitänyt. Kohta pelailua tietokoneella ja sitten elokuva.

Unohtui mainita että tänään mulla meni ulosotossa saldo nollille eli kaikki velat on maksettu niin kuukauden päästä viimeistään on puhtaat luottotiedot mikä on oikein mukava asia. On niitä monta vuotta maksettukkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi