Minkä näköinen pari olette miehenne kanssa?
Eli minkä näköinen pariskunta olette?
Meille on usein sanottu, että näytetään isältä ja tyttäreltä, vaikka mies on minua vain 9 vuotta vanhempi.
Mies on lisäksi 192 pitkä ja minä olen 157 :D
Kommentit (12)
Kolmikymppinen tyylikäs hipsteripariskunta. Vain beagle ja fiksi puuttuvat.
Kuulemma aika oudon näköinen pari..
Minä olen 173cm pitkä parikymppinen nainen joka panostaa ulkonäköönsä ja käyttää suht trendikkäitä vaatteita ja yleensä korolliset (9cm) nilkkurit jalassa. Mieheni on nelikymppinen, 169cm älykkö joka pukeutuu todella arkisesti eikä panosta ulkonäköönsä pahemmin.
Uskon, että vähän outo. Poikaystäväni on sellaista tyyppiä, jonka perään teinit katselevat ja on urheilullinen ja oikeasti komea. Itse olen vähän... viimeistelemätön. En panosta ulkonäkööni niin paljon kuin pitäisi ja näytän hipiltä. Uskon, että ihmiset miettivät usein, että miksi mieheni on kanssani. Olisi saanut kyllä paljon nätimmänkin :l
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:10"]Kuulemma aika oudon näköinen pari..
Minä olen 173cm pitkä parikymppinen nainen joka panostaa ulkonäköönsä ja käyttää suht trendikkäitä vaatteita ja yleensä korolliset (9cm) nilkkurit jalassa. Mieheni on nelikymppinen, 169cm älykkö joka pukeutuu todella arkisesti eikä panosta ulkonäköönsä pahemmin.
[/quote]
Saanko kysyä, onko miehesi rikas? Vai miten muuten olette päätyneet yhteen?
Miesystäväni on 195cm/70kg kukkakeppi. Itse 166cm/100kg, ja tiedän, pudotettavaa olisi. Muutama kilo on vielä jumahtanut raskaudenkin jäljiltä. Olen päärynämallinen ja nuo kilot ovat lähinnä vain reisissä ja takapuolessani. Onneksi miesystävälleni kuitenkin kelpaa vähän tämmöinen muhkeampikin tapaus.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:10"]Kuulemma aika oudon näköinen pari..
[/quote]
Saanko kysyä, onko miehesi rikas? Vai miten muuten olette päätyneet yhteen?
[/quote]
Suht varakas, mutta itsekin tienaan hyvin ikäisekseni enkä häntä tosiaan rahojen perusteella valinnut. Tutustuttiin netissä. Näytän varmasti kullankaivajalta hänen rinnallaan, mutta minkäs sille voi.. :D
Mies 170 ja muutenkin siro mieheksi. Minä 160 tantta ja painankin reilusti miestäni enemmän...
Aina kylän mammat tuumas, että me ollaan samannäköisiä. Joo silloin leveine lahkeinemme ja pörröpäinemme.. toki onhan meillä komeat kasvoluutkin molemmilla - suomalaiset leuat ja poskipäät! 21 vuotta sitten oltiin hoikkia skeittaavia hoppareita lockseinemme.
Nykyään tämmöisiä maanläheisiä taapertajia, ituhippejä kuten palstalla varmaan kuuluis. Oma hyötypuutarha omaksi iloksi ja eläimiäkin on. Mamut ovat rakkaita ja tukat vaan kasvaa.
Ollaan me yhä toistemme oloisia nyt nelikymppisenä ja mies viime kesänä taas skeittaiskin pitkästä aikaa. Mä en enää rullille lähde.
vantaalta. :)
Mies on roteva/harteikas, 185cm, miehekkään näköinen mies. Itse olen hoikka ja pitkäjalkainen, 170cm brunette. Suht saman ikäisiä, mutta miestä voisi luulla muutaman vuoden ikäistään vanhemmaksi. Olemme alle kolmekymppisiä ja kaiketi ihan sopusuhtaisen näköinen pariskunta.