Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi introvertit ovat usein ylimielisiä?

Vierailija
21.11.2020 |

Varsinkin nyt koronan aikaan moni introvertti on ollut hyvin ylimielinen, koska pystyvät olemaan enemmän kotona yksin ja ovat ylpeilleet tällä hyvin ylimielisesti ja pitävät itseään parempana kuin muut ihmiset.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat haistaneet tilanteen kiillottaa omaa sädekehäänsä.

Vierailija
2/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja tällaisen kanssa jutteleminen on äärimmäisen rasittavaa, kun juttu menee aina siihen omaan ylivertaisuuteen tai omista asioista valittamiseen. Ei juuri muiden asiat kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla. Teitä nyt vaan ärsyttää, kun välillä pitääkin elää kuten me halutaan.

Vierailija
4/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luet palstalla miten itseään introverteiksi kuvittelevat puhuvat ekstroverteistä niin ei jää epäselväksi että sisäistä kauneutta siitä porukasta on turha etsiä.

Vierailija
5/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te v tun ekstrovertit maskipäät tulette iholle.

Vierailija
6/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle ei oma itse ole maailman tärkein ihminen? Miksi muiden kakaroita (joita kaikki loppujenlopuksi ovat) pitäisi kunnioittaa?

Vierailija
7/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoi. On siis ylimielisyyttä, jos kerrankin saa elää niin kuin itselle on parasta, kun on koko elämänsä elänyt maailmassa, jonka ekstrovertit ovat itselleen rakentaneet?

Vierailija
8/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin kun introvertit pääsevät jossain loistamaan, niin ekstrovertit heti ovat valmiina lokeroimaan ja painamaan alas. Huoh.

Vierailija
9/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ja missä pitää elää introverttien haluamalla tavalla?

Vierailija
10/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse superintrovertti, mutta en voi sietää toisia introvertteja. Hyvin ylimielisiä ihmisiä, aina ajattelevat ensimmäisenä pahaa toisista. Vihaavat puheliaita ekstrovertteja ja kaikkien pitäisi olla samasta muotista tehtyjä.

Vierailija
11/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta introvertit nyt vaan on parempia kuin laumasielut. Onko ylimielisyyttä tunnustaa tosiasiat?

Vierailija
12/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista nöyristelyä odottaisit ap?

Vierailija
13/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin ja missä pitää elää introverttien haluamalla tavalla?

Nyt ja joka paikassa, maailman tappiin asti.

Vierailija
14/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta introvertit nyt vaan on parempia kuin laumasielut. Onko ylimielisyyttä tunnustaa tosiasiat?

Ja laumasielujen takia korona leviää

Vierailija
15/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, et löytää jotaki positiivista tappavasta viruksesta ei tarkota et o ylimieline. Kait ihmine saa olla ilone? :o

Vierailija
16/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen älykkäämpi kuin 98% ihmisistä.

Vierailija
17/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti voi syystäkin ylpeillä vahvuudellaan tulla toimeen itsenäisesti. Ektrovertille voi olla vaikea paikka jos töitä pitääkin tehdä päivä yksin. Introverteilla on kyllä myös yhtenä piirteenä itseriittoisuus.

Vierailija
18/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun evoluutio suosii nyt introverttejä. Toisiaan lääppivät ja suu vaahdossa hölisevät ekstrovertit saavat koronan ja kuolevat sukupuuttoon!

Vierailija
19/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mua ei lähtökohtaisesti kauheasti jaksa kiinnostaa sun plaaplaaplaa jutut vieläpä moneen kertaan kuultuina niin valitettavasti aina en jaksa olla kohtelias koska et ole itsekään tunkemalla reviirilleni.

Vierailija
20/63 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse superintrovertti, mutta en voi sietää toisia introvertteja. Hyvin ylimielisiä ihmisiä, aina ajattelevat ensimmäisenä pahaa toisista. Vihaavat puheliaita ekstrovertteja ja kaikkien pitäisi olla samasta muotista tehtyjä.

Et ole poikkeusyksilö. Introverteissa on kusipäitä ihan samoin kuin ekstroverteissa. Suurin osa kuitenkin on mukavia.

Voisi minuakin sanoa superintrovertiksi, mutta ymmärrän hyvin että ekstrovertille korona-aika on vaikeaa. Ymmärrän että he haluavat valittaa ja heitä ahdistaa eristäytyminen. Ja ap on oikeassa, moni introvertti käyttäytyy kurjasti kun ilkkuu. Mutta he ovat se äänekäs, vittuileva vähemmistö.