Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset bikinit leveäharteiselle & muodottomalle?

Vierailija
24.03.2014 |

Haluaisin bikinit, joissa en näyttäisi dragiltä. Olen leveäharteinen, koko keskikroppani on leveä, rintani on pienet ja takamuskaan ei erityisen suuri. Jalkani ovat melko lihaksikkaat, mikä tasapainoittaakin vaikutelmaa. En ole lihava, mutta kaikki rasva yrittää kertyä minulla vatsaan rintojen sijasta (ellei painoindeksini lähentele alipainoa). Kokonaisuuden pitäisi siis tasapainottaa ja tuoda esiin rintoja sekä lantiota.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko norsuille olemassa bikineitä.

Vierailija
2/5 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI missään nimissä bikineitä. Voi hyvänen aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin halterneck-olkaimia kannattaa välttää, ne korostavat olkapäitä ja hartiaseutua entisestään. 

Minulla on samantyyppinen vartalo ja olen käyttänyt sellaisia 50-lukuhenkisiä bikineitä, joissa yläosa on normiolkaimilla (ohuet), kaarituettu ja kevyesti topattu => korostaa rintoja kauniisti. Alaosa on korkeavyötäröinen, vatsaa tukeva kunnon housu (ei mikään pikkupikkistingmalli). Housuissa ei ole lahkeita kuitenkaan, mutta malli saa lantioni näyttämään pyöreämmältä kuin onkaan ja vyötärön kapeammalta.

Vierailija
4/5 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapuku parempi tuollaiselle kropalle ja vielä sellainen jossa jotain kuviota joka tuo muotoja

Vierailija
5/5 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapuku parempi tuollaiselle kropalle ja vielä sellainen jossa jotain kuviota joka tuo muotoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi