Joulunyytit 2014 <3
Aloittelen tän ketjun.. toivottavasti ei yksin kauan tarvi olla :) La on 1.12.14 eli just plussasin <3 Kolmas lapsi tulossa, toivotaan että kaikki menee hyvin..
Kommentit (217)
Hei! Täällä vielä yksi mattimyöhäinen huhuilee. Laitoin pyynnön suljettuun ryhmään. LA 9.12.
Hei, yksi odottava äiti ilmoittautuu mukaan keskusteluun.
ai että.. tämä on niin jännää kaikki...
Monirakkulaiset munasarjat, gynekologi sanoi lokakuussa, että jos haluaa raskaaksi, pitää aloittaa jotku hormonit. Mies ei tiedä haluaako koskaan lapsia,massasta olemme puhuneet paljon. Emme yrittäneet tulla raskaaksi, mutta ilman kumia ollaan menty koko seurusteluaika (10kk).
No, on, nyt sitten plussasin 13.4. En osannut kuvitella miltä se tuntuisi, kun plussaa, mutta huhHuh, menin ihan sekaisin. Kerroin heti miehelle, kiva herättää se sunnuntaiaamuna tällaisella uutisella. Se sanoi "voi vittu..".
No, se on mun rakkaani tapa reagoida, kun tilanne on outo tai vaikea, silloin jää kiroilee.
olemme puhuneet paljon. Hän ei koe olevansa valmis isäksi, vastuu pelottaa ja kaikki tämä tapahtuu niin nopeasti. Hän on 39 vuotias ja minä 28.
Uskon on kuitenkin, että kyllä tämä tästä..
Minä olen hämmentynyt ja onnellinen, vaikka ei tämä siltä tunnu kuin kuvittelin.
Myöskin tuleva mummu on erittäin onnellinen, lisäksi pari kaveria tietää.
Jännää on se että ekalla kerralla neuvolassa käydessäni olin 10+2 mutta seuraavalla kerralla lääkäri sanoi 6+2. Perjantaina uuteen ultraan, viimeksi siellä näkyi vain jotain pientä, mutta syke näkyi.
Olen ammatiltani liikunnanohjaaja, työt ovat olleet haastavia ja oon ollu tosi varovainen. Eilen taakse taivutus, ihan pieni, tuntui hurjalta, ihanko uusi liike.
Tiesin jo ennen pussaamista että olen raskaana. Tissit oli kipeet, vessassa kävin koko ajan, viemärin haju ällötti, samoin miehen polkupyörän uudet renkaat eteisessä sai melkein yrjöömään. Kertaakaan en ole oksentanut, kuvotusta on kyllä koko ajan. Samoin itketti ihan hulluna, ja oli todella kateellinenhmisille. Ihmeellisin "mieliteko" oli sellainen virheä väri, josta en ennen ole piitannut. Vihreä ämpäri, vihreät omenat, kaikki vihreä... Se ihmetytti.
En ole ennen tällaiselle palstalle kirjoitellut, toivottavasti en riko sääntöjä.
Toivotan kaikille teille tsemppiä odotukseen! Perjantaina uusi ultra! Jännittää ja pelottaa! haluaisin selvyyden, millä viikolla olen, koska se oli epäselvää vielä viimeksi..
Ihana nähdä että täällä näin runsaasti joulukuussa lasketun ajan omaavia.Minulla la 19.12 eli melkoisen lähelle aattoa meneepi,jos menee. Minulla 6-vuotta täyttävä tytär ja nyt siis toinen lapsi tulossa..Tämän pahoinvoinnin voisin luovuttaa jo jollekin eteenpäin.
Vieläkö mahtuu mukaan? Vappuna testi näytti yllättäen plussaa. Voi sitä riemua yli kahden vuoden yrittämisen jälkeen! Laskettu aika olisi netin laskureiden mukaan 28.12. (sama kuin esikoisella). Kolmatta odottelen, mutta toistaiseksi matalalla profiililla. Mies tietysti tietää. Lisäksi kaveripariskunta jonka kanssa olimme vappua viettämässä. He tiesivät yrityksestämme, joten ei ehkä ole vaikea arvata, miksei kuohari yhtäkkiä maistukaan :-). En ole aiemmin kirjoitellut millään "sivustoilla", joten olen todella uuno näissä asioissa. Facebookia osaan joten kuten käyttää, mutta en tiedä miten näihin teidän salaisiin ryhmiin pääsee mukaan. Pyysin myös saada liittyä näillä sivuilla olevaan suljettuun ryhmään joulukuisille. Onnistuikohan pyyntö?
Tahtoisin mukaan fb ryhmään. Mulla La 8.12 :)
Laittelin myös pyyntöä suljettuun ryhmään jokunen päivä sitten :)
Moi! Täällä olis LA 3.12. Laitoin pyynnön suljettuun ryhmään.
Laitoin tänään pyynnön suljettuun ryhmään.
Hei, laitoin viime viikolla pyynnön suljettuun ryhmään. olisi mukavaa löytää juttuseuraa!
Heips kaikille :)
Meidän piti odotella tammivauvaa mutta eipäs odotellakkaan vaan jouluvauvaa :) Tein positiivisen testin 26.4 ja testi näytti 3+
Menkat olleet viimeksi helmikuun lopussa ja maaliskuussa ei tullut ollenkaan ja tein testin mutta se näytti negaa. Nyt pe käytiin ultrassa selvittämässä viikot ja niitähän oli tulloin 9+4 eli lasketuksi ajaksi tulee 15.12
Esikoinen täyttää elokuussa 1.v joten ikäeroksi tulee n.1v4kk :)
Laitoin pyynnön tuonne salaryhmään <3
Moikka,
Täällä yksi toivottavasti tuleva äiti ilmiantaa itsensä. LA on menkkojen perusteella 14.12.14 ja viikkoja takana nyt 10+2. Yritin jättää liittymispyynnön suljettuun ryhmään, mutta selain herjaa jostain ohjaussilmukasta. Täytyy yrittää uudelleen myöhemmin. Olen myös kiinnostunut fb-ryhmästä.
Moikka :)
täällä plussaillut 20vuotias ensiodottaja p-karjalasta ja nyt viikolla 9+ menossa.laskettu näillä näkymin 22.12. kaikki on pelottavaa ja ihmeellistä. Eilen ensimmäinen neuvolakäynti jossa kuunneltiin myös dopplerilla ja otettiin ultra :) kiinnostus ryhmiin on, laittelinki jo liittymispyyntöä:)
kenen ylläpitämä ryhmä on? Vieläkään se pysyy suljettuna minulle, vaikka kovasti haluaisin siihen faceryhmään...
Heippa!
Täällä myös ilmottaudutaan mukaan keskusteluun. La olisi 10.12 ja ensimmäistä lasta mieheni kanssa odotetaan. Molemmilla ikää siinä 25 tuntumassa. Asumme Helsingissä. Itse pääsäänöisesti teen yövuoroa, tälläkin hetkellä ja tuli sitten liityttyä seuraan. Laitoin myös pyyntöä suljettuun ryhmään, jos sitä kautta pääsisin myös liittymään facerymään muiden seuraksi.
Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!
Hei, meille selvisi uusi laskettu aika, 10.12. Sitten meillä kaikilla kolmella on synttärit joulukuussa :)
mä jäämään saikulle viime viikolla, uhkaava keskenmeno. Aloin vuotaa vähän verta ja oli vatsakipuja.
kävin maanantaina seulaultrassa. Kaikki näytti normaalilta, pikkuinen "Lintsi" huitoi käsillään ja availi nyrkkiään. Niskaturvotusta ei ollut liikaa ja verikokeen tulokset tuli myös, eli kohonnutta riskiä downsyndroomalle ei ole. Huh!
oli aivan uskomatonta nähdä se pieni siellä mahassa! :)
Moikka! Täällä yksi mattimyöhäinen ilmoittautuisi mukaan. Laitoin jo pyyntöä liittyä suljettuun ryhmään. Meillä ootellaan 2. lasta rv 13+2 ja laskettu aika olisi Itsenäisyyspäivänä :)
Minä poistun täältä, keskeytynyt keskenmeno. :( Katsotaan milloin meille tulee taas odotus ajankohtaiseksi. Vertaistukiryhmässä olen saanut huomata että edes niiden viikkojen 12 jälkeen, välttämättä viikoilla 20 ei ole turvassa. Onnea muille odottajille!
Hei ihanat Joulunyytit 2014!
Suunnittelemme Vauva-lehden toimituksessa uutta raskaana oleville äideille ja vauvaperheille tarkoitettua VauvaPlus-palvelua. Jotta VauvaPlus-palvelusta tulisi todella hyvä, haluaisimme kehittää sitä yhteistyössä todellisten asiantuntijoiden eli raskaana olevien naisten ja äitien kanssa.
Teidän ryhmänne olisi tähän tarkoitukseen aivan loistava! Kiinnostaisiko teitä siis lähteä mukaan palvelun kehittämiseen yhdessä toimituksemme kanssa? Lisätietoa VauvaPlussasta saatte alla olevasta linkistä. Vastaamme myös mielellämme kysymyksiinne palveluun liittyen täällä keskustelussa.
Toivottavasti innostutte tästä yhtä paljon kuin mekin : )
http://poll.sanomamagazines.fi/poll/participate/pollID/3064
Terveisin Tytti Kontula, Vauva-lehden päätoimittaja
Hei ihanat Joulunyytit 2014!
Suunnittelemme Vauva-lehden toimituksessa uutta raskaana oleville äideille ja vauvaperheille tarkoitettua VauvaPlus-palvelua. Jotta VauvaPlus-palvelusta tulisi todella hyvä, haluaisimme kehittää sitä yhteistyössä todellisten asiantuntijoiden eli raskaana olevien naisten ja äitien kanssa.
Teidän ryhmänne olisi tähän tarkoitukseen aivan loistava! Kiinnostaisiko teitä siis lähteä mukaan palvelun kehittämiseen yhdessä toimituksemme kanssa? Lisätietoa VauvaPlussasta saatte alla olevasta linkistä. Vastaamme myös mielellämme kysymyksiinne palveluun liittyen täällä keskustelussa.
Toivottavasti innostutte tästä yhtä paljon kuin mekin : )
http://poll.sanomamagazines.fi/poll/participate/pollID/3064
Terveisin Tytti Kontula, Vauva-lehden päätoimittaja
Löyty ohjeet! :D