Kylläpä kannatti taas kuntoilla raskaana :(
Rv 37 + risat ja kävin eilen 2h sauvakävelylenkillä, verrattain rauhallisella mutta kuitenkin. Jaksoin ihan hyvin ja oli kiva ulkoilla. Mutta siitä(?) seurasi pohkeiden kivistys, huonosti nukuttu yö ja nyt olen ihan väsynyt pökkelö. Että kylläpä taas kannatti liikkua raskaana!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:59"]Jumaliste, otan AINA illalla magnesiumsitraattia ja vielä yli suositellun annoksen, olin raskaana tai en. Muuten tulisi hirveät krampit. Lisäksi putkirullaan. ARVASIN, että besserwisserit alkavat ehdotella mankkua ;)
ap
[/quote] kävelit siis liikaa, raskaana tai ei niin siitä ne kivut tulee. Nyt otat hitaamman startin liikuntaan, kerran et ole aiemmin paljoa urheilua harrastanut.
Tähän mennessä 5 ihmistä ketjussa on ilmoittanut haluavansa sekä minun että lapseni kuolevan. Eiköhän tämä keskustelu ollut tässä.
Ap
AP, itse en kadu juuri yhtään mitään niin paljon kuin sitä, että päästin reisi- ja peppulihakseni raskausaikana ihan järkyttävän huonoon kuntoon. Olisi taatusti auttanut siinä 2 tunnin ponnistusvaiheessa, jos reidet eivät olisi olleet hapoilla jo jonkun viiden ponnistuksen jälkeen.
"Treenaa reisilihaksia" onkin nykyään ainoa neuvo, jonka annan esikoista odottaville kavereille.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 11:13"]Tähän mennessä 5 ihmistä ketjussa on ilmoittanut haluavansa sekä minun että lapseni kuolevan. Eiköhän tämä keskustelu ollut tässä.
Ap
[/quote]
Täällä on valitettavasti paljon veloja ja miehiä :( kuinka tyhmä voi ihminen olla jos Vauva-lehden keskustelupalstalla ihmettelee miksi ihmiset lisääntyvät, huhhuh.
Itse juoksin vielä tuossa vaiheessa. Tosin vk 38 en sitten enää.
Turha valittaa kun riuhtoo menemää! Kyllä sen kahden tunnin ulkoilun voi tehdä rauhallisemminkin. Mihin sä edes niitä sauvoja tarttet noilla viikoilla? Antamaan lenkille lisäpotkua? Ne lisäpotkut käydään sun mahassa tällä hetkellä. Itse ainakin pyrin rauhalliseen lenkkeilyyn raittiissa ulkoilmassa pitäen taukoja ja uintiin raskaana ollessa. Mun ei tarvitse olla suorittamassa liikunnassa tai missään muussakaan.
Juotko tarpeeksi vettä?