Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä! Miten vauhdittaa Nutrilett-kuuria? Vihreä tee? Kalaöljy? Kokemuksia?

Vierailija
24.03.2014 |

Tuntuu, että jumittaa. Voiko kuuria vauhdittaa jotenkin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risiiniöljy?

Vierailija
2/2 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse sanoisin, että syö kunnolla vaikka päivä-pari, esim. 2500-3000 kcal, myös nopeita hiilareita sekä hyviä rasvoja. Varmasti lähtee tippumaan sen jälkeen ja vähän äkkiä. Nutrilett-dieetillä kaloreita tulee kuitenkin niin hirveän vähän, ja keho saattaa tottua vähäiseen kalorimäärään. Syömällä jonakin päivänä paljon, vähän kuin huijaat kehoa, sen ei pitäisi lihottaa vaan päinvastoin laihduttaa ja antaa "boostia" rasvanpolttoon :)

Mutta tietysti jos haluat noudattaa vain noita Nutrilett-ohjeita (joita en tosin itse ole kokeillut, enkä siis tiedä ovatko säännöt sellaiset, että ei saisi muuta syödä ollenkaan tai pitää dieetistä taukoa), en kyllä usko että esim. mikään vihreä tee tai kalaöljy tms. auttaisi. Ja Kalaöljyähän kannattaa syödä muutenkin joka ikinen päivä, esim. e-epa 650 tmv. Itse vedän noita kaksi kappaletta päivässä.

Suosittelen tuota yhtä "tankkauspäivää", jopa kehonrakentajilla on tuollainen, ihan vain siksi jotta paino lähtisi sen jälkeen tippumaan entistä kovemmalla vauhdilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla