Suomi24 Treffit ja vanhemmat miehet
Olen uusi siellä, olen 19v nainen. En aluksi pistänyt ikä- tai paikkamääritelmää aluksi kun ajattelin että ei semmosia tarvitse.
Viestejä tuli noin 40-60v setämiehiltä pitkin Suomea, joissa kysyttiin että haenko sponsoria tai että "oletko kokeillut vanhempaa miestä". Näitä tuli siis jo ensimmäisen yön aikana jotain 10 viestiä. Sen jälkeen niitä on tipahdellut luukkuun päivittäin.
30jotain-40-vuotiaat lähinnä haaveilivat seurustelusuhteesta (19v kanssa?!?! ehkä seksiä nekin haluaa vaan), näitä oli tämän ekan aikana tullut n. 5 viestiä. Nyt harvemmin.
Nyt on ikämääritelmä ja pistetty että elämänkumppania/treffiseuraa haen, ikähaarukka 18-25. Nyt tulee vastaavanlaisia viestejä "haluatko hieman hauskanpitoa vanhemman miehen kanssa kun odotat jotain vakavampaa?" tai että "kiinnostaisko hyvin sponsoroitu hauskanpitosuhde vanhemman herrasmiehen kanssa, luottamuksella tietenkin?"
Siis saako nämä miehet oikeesti tuolta sivustolta nuorta "hauskanpito"seuraa kun noin ahnaasti käy kiinni ja kun niitä on NOIN PALJON?!
Kommentit (10)
Lisää sinne, että en ole kiinnostunut vanhemmista miehistä, ikähaarukkani on tarkka.
Deletoit ne suoraan pois ja se siitä.
Jätä vastaamatta setämiehille. Vastaat vain ikäisille, mielenkiintoisille miehille.
Pervorunkkareita on aina nuo saitit pullollaan, juuri noita setämiehiä.
Jos et ole ikähaarukkaa laittanut, oletetaan, että ikä ei ole sinulle tärkeä valintakriteeri vaan esimerkiksi luonteiden yhteensopivuus. Kyllä ne vanhemmat miehet tietävät, että harvempi 19-vuotias on heidän ikäisistään kiinnostunut, mutta kun on olemassa myös niitä nuoria naisia, joita kiinnostaa myös vanhemmat miehet. Heitähän he tässä yrittävät löytää eikä sitä löydä, ellei kokeile.
Nyt kun olet ikähaarukan laittanut, niin on kyllä ärsyttävää, että ikähaarukkaan kuulumattomat lähettävät viestejä. Sen takia se ikähaarukka siinä on, että sitä nuoremmat tai vanhemmat eivät kiinnosta. En tiedä, onko Suomi24 Treffeissä enää mahdollista blokata niiden viestit, jotka eivät vastaa ihannemiehen kriteereitä (ikää yms. mitä oletkin sinne laittanut). Ennen ainakin oli.
Osa noista miehistä ilmeisesti haluaa houkutella jonkun köyhän opiskelijatytön sponsoriseksisuhteeseen. Kyllähän tähänkin hommaan löytyisi netistä ihan oikeitakin prostituoituja, mutta ainahan se enemmän kiihottaa panna sitä tyttöä, joka ei ole aiemmin muille rahasta antanut.
Olen itse nuori nainen ja tykkään pääsääntöisesti enemmän vanhemmista miehistä. Mutta suurin osa vanhemmista miehistä ällöttää. Varsinkin tuollaiset netissä nimenomaan nuoria "tyttöjä" metsästävät. Jos tulen joskus seurustelemaan minua vanhemman miehen kanssa, niin kyllä se suhde tulee alkamaan vahingossa ja molempien mielenkiinnosta toisiin. Ei pelkästään siitä, että mies tykkää minun nuoruudestani.
Mun yli nelikymppinen mies esiintyy tuolla palstoilla 25-vuotiaana, jotta saa juurikin tuollaisten parikymppisten seuraa. Kannattaa siis muistaa, että vaikka joku ei vaikuttaisi setämieheltä ikänsä puolesta, niin voi sitä olla.
Käyttäjätilin asetuksissa voi rajoittaa sitä kuka voi lähettää viestejä. Esim.
Ihannekumppanini paikkakuntaa, ikää ja sukupuolta vastaavat.
Samaa mieltä kuin 4, tulet aina saamaan ällöjä ja epäkiinnostavia viestejä, jos laitat deitti-ilmon, keskity niihin kiinnostaviin ja kippaa ne muut roskakoriin äläkä jää mietiskelemään.
Käy treffeillä sen sponssimiehen kans ja kato minkälainen on. Mun veikkaus on, että rippipuku päällä ja ei tarjoo ees kahveja sulle "kun mun musta amex jäi tonne mun autoon".