Miltä tuntuisi, jos hyvä ystäväsi seurustelisi tyttäresi ex-poikaystävän kanssa?
Nyt on siis tälläinen tilanne käsillä :D Tyttäreni (18v) seurusteli yli kolmen vuoden ajan erään pojan kanssa, erosivat alkuvuodesta. Poika on 20v, kesällä 21.
Nyt tämä sama poika seurustelee hyvän ystäväni kanssa (46v). Ensimmäiset viikot ystäväni puhui vain "ihanasta miehestä", sitten "miesystävästä" ja nyt julkaisivat facebookissa suhteensa ja yhteistä asuntoa etsitään... Oloni on hyvin omituinen, sillä minun silmissäni tuo poika on ihan lapsi (ja melkein kuin oma poika, niin paljon se meilläkin oli ja siinä sivussa näin kuinka hän kasvoi). Totta kai ihanaa jos ystävä on löytänyt onnen, mutta...
// Ja hyvällä ystävällä tarkoitan siis oikeasti hyvää ystävää, 3-4 kertaa viikossa nähdään ja kaikesta ollaan voitu puhua (myös tyttären ja exän erosta puhuttiin, mietin miten tytär pärjää jne). Lisäksi takana on yhteisiä "pariskuntalomia", minä ja mies ja ystävä ja ystävän entinen mieystävä.. Miten nykyisen kanssa käy? :/
Kommentit (9)
Mun tytär on 4 v, joten aika hurjalta tuntuisi :O
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 16:20"]
Mun tytär on 4 v, joten aika hurjalta tuntuisi :O
[/quote]
ei hyvänen aika reps niin pahasti xD
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 16:25"]
Tuntuisi wt:ltä.
[/quote]
hyvin harvoin tätä sanavalintaa käytän, mutta tämä tuli heti itsellenikin mieleen...
Sen verran vainoharhaiselta, että kävelisin suoraan lääkärin puheille. Olen vasta 16-vuotias, enkä tietääkseni ole kenenkään äiti. Nyt siis tyttäreni, jonka olemassaolosta en edes tiedä, olisi kerennyt jopa seurustella jossain välissä, eronnut ja nyt kaverini seurustelisi tämän miehen kanssa... niin kuinka paljon ikää miehellä olikaan?
Ehhehhehh. Muka hauskaa. Sori, oon vähän väsy.
Kieltämättä olisi niin outoa, että en ainakaan yhteisiin lomiin kykenisi ihan vähään aikaan...
Ihan sama miltä minustatuntuisi, koska asia ei minulle kuuluisi pätkääkään.
Tyttäresi on varmasti aikamoinen pihtari ja lahna sängyssä. Nyt poika saa elämänsä seksiä kokeneelta puumalta. Varmasti on poika onnensa kukkuloilla nyt.
oho aika moinen ikä ero