Viimeisin hassu kommentti lapsesi suusta? :`D
Meiän 5vee poika sanoi yksi päivä, kun söin jotain jogurttia tjs lautaselta ja lusikka raapi lautasen pohjaa, kuului sellainen "skrii skrii", niin poika sanoi, että tuo kuulostaa ihan eksyneeltä sialta. :`D
Muisti Uteliaassa Vilissä olleen vinkuvan eksyneen possun. Eipä ois tullu itelle heti ensimmäisenä mieleen mikään vinkuva possu, heh. ;-)
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:45"]
Tein sokerimassasta synttärikakkuun koristeluja lapsen kanssa. Juhlissa kakun leikkaushetkellä lapsi totesi kaikkien vieraiden edessä: äiti,mä en oikeen tykkää tosta muovailuvahasta :)
ja kaikilla oli hauskaa
[/quote]
No, täällä tuo ei enää naurata! En tiedä olisiko naurattanut edes juhlissa...
Itse istun keittiössä ja seinän takaa lapsen leikkipaikalta alkaa kuulua:
"Huu...
...huu...
...huu...
...huu...
...huu..."
Tulee hiljaista.
"Äiti! Muistatko miten ne loput sanat meni?"
"Jaa mihin lauluun?"
"No tuohon minkä juuri äsken keksin!"
Eihän se hölmö äiti muistanut.
Luin tämän AVUSTA: Papin poika selaili isänsä raamattua. Kirjan välistä putosi vaahteranlehti. "Kato, Aatamin kalsarit!" totesi poika.
"ei mun numero toimi... tiedän sen siitä, kun mä soittelen siihen välillä, eikä kukaan vastaa" 11 vuotias totes, eikä ollut ihan tosissaan, mutta mulla oli hauskaa. Nokkela likka.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 15:28"]Ei oman lapsen suusta tämä, vaan kummipoikani isoveljen tokaisu :D
Isoveikka oli silloin siis n.4-5 vuotias ja ollut aina nokkela suustaan. Poika ja tämän kummitäti olivat yhdessä kiertelemässä kauppoja, ja kummitäti meni sovittamaan jotakin mekkoa pojan odotellessa ulkopuolella. Kummitäti tuli sitten ulos sovituskopista ja mallaili isomman peilin edessä mekkoa. Kysyi myös pojalta, että mitäpä hän olisi mieltä jos kummitäti ostaisi tälläisen.
Poika vastasi vain tyynesti: "Aika makkarankuori. Voisi olla nätti päällä jos olisit balettitanssija"
Suvun kesken olemme nauraneet tälle vaikka kuinka monta kertaa, unohtumaton lausahdus :D
[/quote]
Vaikka kuinka monta kertaa?
No, tyhmillä on tyhmät huvit.
Itse en ollut paikalla mutta tyttäreni, silloin 2 v., oli tätien kanssa kaupungilla ja onneksi istuivat autossa, kun tyttö näki lihavan naisen kokonaan valkoisiin pukeutuneena. Oli hetken katseltuaan tokaissut, et kato, Muumi!
Kyllä pitää taas järkyttyä miten kyynisiä ja ilkeitä ihmisiä täällä on. Pitääkö tulla tänne kommentoimaan ollenkaan jos jutut ei oo mielestäs hauskoja? Mä luulen et näillä tunneköyhillä mollaajilla on ongelmia itsensä kanssa kun pitää tulla pilaamaan muidenkin ilo. Tollanen käytös ei oo normaalia kannattais hakeutua hoitoon? Hyvänä vertauskuvana tähän kyseiseen ilmiöön, että tuut kommentoimaan ilkeemielisesti asioita jotka ei sua edes milläänlailla kosketa on sama kun näkisit koiranpaskaa kadulla, kieriskelet siinä, hierot sitä naamaas ja sitten huudat kuinka perseestä se on. Jos ei kiinnosta niin vittu ignore!
Tää oli oikeesti hassu. :`D
Tää oli uusimmassa Yhteishyvä-lehdessä. Päiväkoti-ikäinen oli kysynyt jogurttihyllyn luona: "räjähtääkö hedelmäpommi mahassa?". Aika hauska oivallus. :D
Eilen pihalla ollessa poika tokas: tulee kaapista ulos :D siis piha portista. Ja toinen hyvä ollessa viimeisillä raskaana,suhkussa ollessa tyttö sanoi,etten mahu saunaan kun sulla on niin iso maha..
Etittiin netistä elokuvia ja mies kysyi, miten Pierce (Brosnan) kirjoitetaan, niin lapsi kuuli väärin ja kysyi, että " Miksi pierasee?" Heh. :`D
Sattui veljelleni joskus... Oli laittamassa mummulassa ollessaan kenkiä jalkaan. Mummu opasti: "nyt menee väärään jalkaan" (tunki vasemman jalan kenkää oikeaan) pikkuveljeni tuijotti mummua ja sanoi: "mutta mummu, eihän minulla ole kuin oikea ja vasen jalka" :'D ihana hupsu oli tuolloin. Ja oli siis noin 3v, minä 6v
"Hyi, sun meisselis haisee!" Tokaisi tyttömme 3v isälleen. (oli katsellut prätkähiiriä isoveljensä kanssa, josta ko. repliikki oli tarttunut..) :D
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 00:00"]
Viisivuotiaan suusta:
-Äiti on mun kissimirri. Kissat ei oo kivoja, hukutan ne kaikki.
[/quote]
keneltäs on tollasta psykopuhetta oppinut?