Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeisin hassu kommentti lapsesi suusta? :`D

Vierailija
23.03.2014 |

Meiän 5vee poika sanoi yksi päivä, kun söin jotain jogurttia tjs lautaselta ja lusikka raapi lautasen pohjaa, kuului sellainen "skrii skrii", niin poika sanoi, että tuo kuulostaa ihan eksyneeltä sialta. :`D

Muisti Uteliaassa Vilissä olleen vinkuvan eksyneen possun. Eipä ois tullu itelle heti ensimmäisenä mieleen mikään vinkuva possu, heh. ;-)

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oman lapsen suusta tämä, vaan kummipoikani isoveljen tokaisu :D

Isoveikka oli silloin siis n.4-5 vuotias ja ollut aina nokkela suustaan. Poika ja tämän kummitäti olivat yhdessä kiertelemässä kauppoja, ja kummitäti meni sovittamaan jotakin mekkoa pojan odotellessa ulkopuolella. Kummitäti tuli sitten ulos sovituskopista ja mallaili isomman peilin edessä mekkoa. Kysyi myös pojalta, että mitäpä hän olisi mieltä jos kummitäti ostaisi tälläisen.

Poika vastasi vain tyynesti: "Aika makkarankuori. Voisi olla nätti päällä jos olisit balettitanssija"

Suvun kesken olemme nauraneet tälle vaikka kuinka monta kertaa, unohtumaton lausahdus :D

Vierailija
22/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulettiin mainoslaulua ulos pukiessa: Pupupu pullava pullava ... Sit poika keksikin laulaa: Pupu pullea, äiti on pupu pullea!

Joo, aloitin dietin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:56"]

Mun 3v kaatui ja satutti selkänsä sohvapöydän reunaan. Hihkaisi sitten, että "Äiti, takamasuun sattui!"

[/quote]

Meillä 2,5 v sanoi: "Mua sattuu takatissiin." 

Eli selkään. :)

Vierailija
24/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v poika sairasti ja lauloin tälle iltalauluksi karhunpoika sairastaa, häntä hellikäämme. Johon poika totesi: "Äiti, ei mulla ole häntää".

Vierailija
25/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi pyysi juuri tomerasti lisää paskamakkaraa. Maksamakkarasta tosiaan voi saada tällaisenkin mielleyhtymän. ;)

Vierailija
26/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 18:49"]

Ihan pari päivää sitten poikani (6v) totesi (kuuluvalla äänellä) kylpylässä, että vieressämme porealtaaassa lilluu Obi-Wan Kenobi. Toki yhdennäköisyys oli ilmeinen, valkohapsinen ja -partainen pappareinen siinä poreili kanssamme. :D

[/quote]

Uskoni ihmisyyteen ja vanhemmuuteen on palautettu <3 maailman ihanin viesti!

Vierailija
27/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas poikani on letkautellu paljon ja tekee sitä edelleen mutta tässä yksi tarina.

poika tipahti mahalleen vessanpöntöltä, hoitaja siinä sitten heti äkkiä puhaltemaan mahaa ja kyselemään että sattuiko??? poika vaan reippaasti vastaa että ei mutta sä voit olla henkisenä tukena

Vierailija
28/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu provotrolli täältä vittuun !

Vierailija
29/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:56"]

Mun 3v kaatui ja satutti selkänsä sohvapöydän reunaan. Hihkaisi sitten, että "Äiti, takamasuun sattui!"

[/quote]

Meillä 2,5 v sanoi: "Mua sattuu takatissiin." 

Eli selkään. :)

[/quote]

Vitun urpo lapsi. Onko se aineissa?

[/quote]

Sinä olet rasittava.

Vierailija
30/53 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 00:26"]

"ei mun numero toimi... tiedän sen siitä, kun mä soittelen siihen välillä, eikä kukaan vastaa" 11 vuotias totes, eikä ollut ihan tosissaan, mutta mulla oli hauskaa. Nokkela likka.

[/quote]

Nuo viimeset sanat tekivät tästä ei-hauskan. Heh-heh.

Vierailija
31/53 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias poikani kysyi tässä yks päivä ulkoillessamme, että "Alkaaks noi linnut opettelee viserrystä keväällä?" 

Vierailija
32/53 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle eskari-ikäiselle kerrottiin vitsikirjasta näitä vanhoja tyhmiä koululaisvitsejä ujo piimä -tyyliin. Tiedättehän sen arvoituksen, jossa kysytään mitä yhteistä on (vaikka) kissalla ja norsulla. Ja vastaus on, että kumpikin alkaa K:lla paitsi norsu. Kun pojalta kysyttiin tuo arvoitus (johon siis ei tiennyt vastausta), hän mietti vastausta vähän aikaa ja vastasi "kumpikaan ei ole avain." Mun mielestä aika fiksusti keksitty juuri oikeanlainen loogisen epälooginen vastaus.

Vierailija
33/53 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pari päivää sitten poikani (6v) totesi (kuuluvalla äänellä) kylpylässä, että vieressämme porealtaaassa lilluu Obi-Wan Kenobi. Toki yhdennäköisyys oli ilmeinen, valkohapsinen ja -partainen pappareinen siinä poreili kanssamme. :D

Vierailija
34/53 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v totesi joskus kun jouduin komentamaan etta 'Aiti, voisitko olla vahan vahemman aiti joskus' :D

Vierailija
35/53 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias: "äiskä on kakkapää!" :D

Vierailija
36/53 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä taivaalla näkyi kuu. Tähän 4v kommentoi, että kuu on tullut moikkaamaan kevättä :)

Vierailija
37/53 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sokerimassasta synttärikakkuun koristeluja lapsen kanssa. Juhlissa kakun leikkaushetkellä lapsi totesi kaikkien vieraiden edessä: äiti,mä en oikeen tykkää tosta muovailuvahasta :)

ja kaikilla oli hauskaa

Vierailija
38/53 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanoi "kato mä syljin tähän"!

Oli syökenyt isoveljen monopoli-pelin laatikkoon.

Joo, ei meillä saa sylkeä ja en ymmärrä miksi tuli mulle sitä näyttelemään. Ikää vajaa kolme vuotta.

Ehkä tää ei näin naurata, mutta Se tilanne ja toisen vakava naama ja kato äiti...

Vierailija
39/53 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisivuotiaan suusta:

-Äiti on mun kissimirri. Kissat ei oo kivoja, hukutan ne kaikki.

Vierailija
40/53 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:40"]

4-vuotias: "äiskä on kakkapää!" :D

[/quote]

no olipa "hauska".. KAKKAPÄÄ HAHAHA LOL