Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä useiden, keskenään kavereita olevien miesten kanssa?

Vierailija
23.03.2014 |

Tietävätkö he toisistaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä. Pohdiskelen juuri, uskallanko. Me ollaan sentään kaikki ihan aikuisia.

Vierailija
2/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja joo :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja kumpikin oli ihana mies, toinen on jo kuollut. Kadun sitä kolmiodraamaa. Kaikki säilymme ystävinä kuitenkin. 

Vierailija
4/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni bestmanin kanssa meillä oli syrjähyppy muutama vuosi ennen häitä. Ihan silkasta himosta johtuva. Sellaista on joskus nuoruus ja tyhmyys. Kerroin miehelleni. Suhteemme jatkui, ja myös miesten välinen ystävyys. Ystävällisissä väleissä olemme myös minä ja tuo bestman.

Vierailija
5/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kotosin pieneltä kylältä. Kaikki nai kaikkien kanssa. Ei draamaa, maan tapa :)

Vierailija
6/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä tietävätkö, en ole ainakaan ikinä kuullut/huomannut että asiasta puhuttaisiin. En ole kyllä ikinä ajatellut että olisin niin hyvä "saalis" että pitäisi kavereilleen kehua että pääsi kanssani sänkyyn.

Vierailija
7/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja todennäköisesti joo. Tai itse asiassa nyt kun mietin niin eivät välttämättä tiedä toisistaan, mutta ovat siis samassa ystäväpiirissä ja kaikki muut ystäväpiirin jäsenet tietävät että olen ollut molempien kanssa. 

Vierailija
8/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, samanaikaisesti. Joten joo, tietävät toisistaan!

Vierailija
9/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:13"]

Mä oon kotosin pieneltä kylältä. Kaikki nai kaikkien kanssa. Ei draamaa, maan tapa :)

[/quote]

Vähän sama homma, mutta yliopistossa opiskeluporukan kesken :) Ei sille vaan voinut mitään kun aina pyöri tietyssä porukassa että kyllä siellä yhden yön juttuja, säätöjä ja suhteita oli pitkin poikin eikä niistä kukaan ollut mustasukkainen.

Vierailija
10/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso kaveriporukka jossa paljon sinkkumiehiä, olen pannut heistä kahden kanssa (toisen kanssa seurustelin kauan, toisen kanssa olin sitten sen jälkeen kun oltiin erottu). Entinen poikaystävä ei tiedä että olen pannut tämän toisen tyypin kanssa mutta toinen toki tietää kun tunnettiin jo sillon kun seurustelin. Joskus olen meinannut kyllä päätyä parin muunkin kanssa sänkypuuhiin tästä samasta porukasta ja on siellä muutama joiden kanssa ihan mielelläni olisinkin vielä joku päivä mutta nyt on pysytty noissa kahdessa :D

Vierailija
11/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kyllä. En osannut päättää kenet heistä haluaisin, joten vietin öitä heidän kanssaan vuorotellen. Lopulta se, kenen kanssa olisin halunnut syvemmän suhteen ei halunnutkaan jatkaa. Yllätys..

Vierailija
12/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta näiden välillä oli useampi vuosi, ja kyseessä oli kummassakin tapauksessa seurustelusuhde eikä pelkkä seksisuhde. Ja joo, tietävät. Ei ongelmaa.

Vierailija
13/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän "kylällä" on yksi poikien kaveriporukka johon kuuluu n. 10 nuortamiestä. Ovat siis parhaita kavereita keskenään. Mun paras kaveri on harrastanut seksiä heistä kuuden kanssa:D yhdet jopa veljeksiä keskenään.

Vierailija
14/14 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:13"]

[/quote]

Paitsi, kun joku käy "matkalla", ehkä jopa maksullisissa ulkomailla, saa sieltä taudin ja levittää sen sitten ajan myötä koko kylälle. Meidän kylillämme oli tällainen kuvio, kun olin juuri tullut baari-ikään. Siitä kyllä seurasi kuukausikaupalla suurta draamaa, kun alettiin selvittää, kuka oli ollut kenenkin kanssa viimeisten muutaman kuukauden aikana. Minä jouduin mukavaan välikäteen, koska aika moni pariskunta oli tutustunut kauttani - perheeni palloiluseura-aktiivisuus tarjosi pojille hyvän tekosyyn lähestyä seurassani olleita tyttöjä. Tuossa vaiheessa kyllä joskus harmittanut seikka, että pojat pitivät valmentajan tytärtä "katsoa saa, muttei koskea" -kamana, tuntuikin hyvältä asialta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme