Miten naiset kehtaavat käyttää bombshell-rintsikoita?
Ihan vaan tuli mieleen taas kaupungilla rintsikkaostoksilla käydessäni. Aivan järkyttävät tyynyt noissa monissakin nykyliiveissä! Siis varmaan kolme kuppikokoa isommat "rinnat" saa noilla rintsikoilla - ketä varten?!
Uskoisi tulevan aika typerä olo ottaa nuo tyynyt veke miehen nähden. Ja eikö se tunnu jotenkin feikiltä ja naurettavalta että on topannut kroppaansa irtotyynyillä tissit?! Mitenköhän miehet suhtautuvat noihin jos yli puolet rinnoista häviää riisuttaessa? Mikä mieli tuossa on - miten joku voi tuntea itsensä seksikkääksi irtotoppausten ansiosta? Käsittämättömän typerää ja outoa. Kyllä pitäisin suorastaan hulluna miestä jolla olisi joku superlonipötkö housuissaan kun alettaisiin riisumaan! Miten tuo riisuminen ja ensimmäiset seksikerrat eikö tuo feikkaus haittaa teitä naisia ja teidän miehiä?
Oma mieheni ei tykkää topatuista rintsikoista lainkaan vaan läpinäkyvistä ja pitsisistä. B-kuppikin on ihan riittänyt ilman mitään useamman desin patjanpaloja..Vai onko tämä ikäkysymys (itse 33-v.) ja nuoret pitävät nääitä supertoppauksia normaaleina ja nuoret miehetkin jo olettavat että naisella on todennäköisesti tyynyt rintojen paikalla?
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 22:06"]Katkerat kolmekymppiset mammat täällä itkemässä. :D jossei jotakuta miellytä nää bomshellit ni antakaa olla ja käyttäkää ite sellasia liivejä mistä tykkäätte. Ite ainaki tykkään käyttää bomshelleja, tuntuvat hyviltä ja näyttävät hyviltä. Ja kyllä, jos olis rahaa ni hankkisin silikoonit samantein mut sattumoisin ei ole mitää neljää tonnia takataskussa joten miks en käyttäis bomshelleja ku saan niillä tehtyä itelleni tissit päivän ajaksi?
[/quote] Eikö mies pety kun päivällä on upeat rinnat ja illalla ei mitään? Ei pahalla..
Mä haluaisin jotkut topatut rintsikat, mutten löydä mistään. Pienemmät koot ovat aina topattu mut mun koolla ei meinaa löytyä.
Mulla on A 70 ja urheilen ja liikun muutenki paljon esim työmatkat pyöräilen. Töissä ja vapaalla useimmiten urheilurintsikat jotka vielä ennestään litistää rintoja. Kuitenkin joidenkin vaatteiden kanssa ja etenkin juhlissa pidän liivejä joissa on isot toppaukset. Joskus vaate "vaatii" sen että näyttää ok:ota.
Haluaisin jotkut B:n rinnat. Isommat olisivat varmasti liikkuessa tiellä, mutta nämä ovat aika pienet. Olen kahden tytön äiti, enkä senkään takia halua ottaa silikoneja. Haluan viestittä, että jokainen on hyvä sellaisena kun on.
Iso rintaiselle ne eivät varmaan olekkaan mukavat eikä he kyllä sellaisia oikeastaan tarviikkaan, mutta pieni rintaiselle niinkuin minä (a-kuppi) ne ovat pelastaneet monen asun ja kun ulos menee esimerkiksi baareilemaan niin onhan se kiva että miehet huomaa? ketä nyt ei tykkää siitä kun saa miehiltä huomiota? Tosin itse olen vakituisessa parisuhteessa joten teen miehille kiusaa kun häädän ne pois ja sitten heitä alkaa ketuttaa (näkee yleensä ilmeestä) :D ja saan huomattavasti paremman itsetunnon kun käytän push uppeja tai bombshellejä :) tässä vain minun kokemuksia ja mielipiteitä pieni rintaisena.
Tykkään! Näyttää isommilta ja puristaa seksikkään rintavaon ja nostaa rintoja kivasti. Mies rakastaa rintojani, eikä sen kummemmin välitä vaikka vähän "feikkaisin" niiden kokoa muuten.
Ihan vaikka siksi että vaatteet istuu paremmin, itsekkin huijaan käyttämällä pienentäviä liivejä, koska vaatteet vaan näyttää silloin paremmalta. Miksi aina oletetaan että naiset pukeutuu miehiä varten? "Yhyy tulin huijatuksi! iskin naisen jolla olikin D kupin sijasta B kuppi!!!" kivoja miehiä teillä.
Parempi että täyte on rintsikoissa eikä ihon alla. Ainahan ihmiset on vähän feikanneet missä ovat voineet. Ei toi ole mikään paha juttu. On mullakin push uppeja vaikken edes tarvitsisi varsinaisesti.
Olen ollu saman miehen kanssa jo 6 vuotta enkä hänen takiaan pue bombshellejä ylle vaan itseni takia. Olen pettynyt omaan ruumiinmuotooni koska liikun paljon ni se mitä kehosta lähtee häviää ensimmäisenä rintavarustuksesta jollon muutun ihan päärynän malliseksi. Viihdyn kotona ilman liivejä ja iltaisin varsinkin saunan jälkeen kokonaan yläosattomana ja siitä miehenikin pitää. Mutta silti en voi olla arvostelematta itseäni peilin edessä "kumpa... Jospa... Voi kun". Ainoastaan imetyksen aikaan rakastin kehoani täysin ja pidin siitä mitä peilistä näin joten mitä se ketään haittaa jos joku yksien liivien avulla pitää omasta peilikuvastaan hitusen enemmän ja on itsevarmempi kun ei jatkuvasti häpeä itseään
Ihan sama millasia rintsikoita muut naiset käyttää, eikö tuo ole ihan makukysymys.
Mä olen hoikka ja omistan pienehköt b-kupin daisarit, joihin olen (ja miehenkin on) hyvin tyytyväinen. Mun on vaan vähän "pakko" käyttää topattuja rintsikoita ihan sen takia, että nännini töröttävät rivosti jopa kevyesti topattujen liivien läpi, eikä se esim. duunissa ole kovin kivaa. Nyt tosin hommasin itselleni sellaiset liimattavat nännienpeittoläpyskät, eli kesällä voin sitten hyvin heilua ilman rintsikoita avoselkäisissä mekoissa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:30"]
Ihan vaan tuli mieleen taas kaupungilla rintsikkaostoksilla käydessäni. Aivan järkyttävät tyynyt noissa monissakin nykyliiveissä! Siis varmaan kolme kuppikokoa isommat "rinnat" saa noilla rintsikoilla - ketä varten?!
Uskoisi tulevan aika typerä olo ottaa nuo tyynyt veke miehen nähden. Ja eikö se tunnu jotenkin feikiltä ja naurettavalta että on topannut kroppaansa irtotyynyillä tissit?! Mitenköhän miehet suhtautuvat noihin jos yli puolet rinnoista häviää riisuttaessa? Mikä mieli tuossa on - miten joku voi tuntea itsensä seksikkääksi irtotoppausten ansiosta? Käsittämättömän typerää ja outoa. Kyllä pitäisin suorastaan hulluna miestä jolla olisi joku superlonipötkö housuissaan kun alettaisiin riisumaan! Miten tuo riisuminen ja ensimmäiset seksikerrat eikö tuo feikkaus haittaa teitä naisia ja teidän miehiä?
Oma mieheni ei tykkää topatuista rintsikoista lainkaan vaan läpinäkyvistä ja pitsisistä. B-kuppikin on ihan riittänyt ilman mitään useamman desin patjanpaloja..Vai onko tämä ikäkysymys (itse 33-v.) ja nuoret pitävät nääitä supertoppauksia normaaleina ja nuoret miehetkin jo olettavat että naisella on todennäköisesti tyynyt rintojen paikalla?
[/quote]
Kaverini ostaa ja käyttää sellaisia,haluaisi silikonit mutta ei ole varaa.Eli ilmeisesti ne tyynyliivit ovat naisille,joiden itsetunto on tissien koosta kiinni ja ovat sitten itsevarmempia kun luovat edes illuusion isoista rinnoista? Luulisin,että nuorilla yleisempää,itsekin käytin teininä kevyesti topattuja liivejä,vaikka rinnat olivat ihan hyvän kokoiset muutenkin.Nuoruuden epävarmuutta tuo toppailu?
Ymmärrän nuo liivit hyvin. Itselläni on isot rinnat, mutta myös mahaa. Kun puen mekon tai hameen käytän tukisukkahousuja, että en näytä niin löysältä. Uskoisin, että jotkut käyttävät samanlaisesta syystä noita liivejä, näyttääkseen mielestään paremmalta.
Ja samoin ne yhdenillan hoidot tai muut jotka ei sinua olleet vielä alasti nähneet, voivat pettyä siihen löllöön olemukseen, jonkun pienempiin rintoihin, jonkun roikkuvampiin rintoihin, jonkun erikoiseen syntymämerkkiin tai ihan mihin vaan.
Kyllä se on kivempi olla kun tuntee itsensä kauniiksi ja jos nuo liivit siinä auttaa niin hyvä juttuhan se on.
Itse olen todella lihava, mutta pienirintainen (juu, eikös kuulostakin ihanalta yhdistelmältä?!), joten kun käytän bombshell-liivejä, rintani tulevat edes samalle "tasolle" mahani kanssa. On vähän kuin pakko käyttää, koska muuten näytän oikeasti niin järkyttävältä raskaana olevalta jättiläismahaiselta oksennuskasalta. Ja miehiä en tod. yritä iskeä, olen tosiaan satakiloinen, joten kuka nyt minusta kiinnostuisi muutenkaan. Sitä paitsi seurustelen jo, joten en edes halua miehiltä kiinnostusta ja huomiota. Ja laitan nuo liivit tosiaan esim. appivanhempieni tai serkkujeni luona kyläilemään mennessä (esimerkkejä vain), eli ei mitkään miehet ole motivaattorina.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:32"]No tota. Esim. joku juhlamekko istuu paremmin tisseillä kuin ilman. Ja se mieskin kyllä jo tietää, mitä multa rintojen kohdalta löytyy. En yritä siis vampata miestä tekotisseillä ;)
[/quote]
....vampata mies tekotisseillä. Mun pallit kutistui juuri rusinaksi. Ei siis koskaan voi tietää naisesta millainen on riisuttu malli?
Kuinkas monta ketjua täällä oli eilenkin aiheesta että pienirintainen nainen ei ole nainen ollenkaan tms.? Onko tämä joku plastiikkakirurgien salajuoni?
Olen käyttänyt noita bombshelleja siitä asti kun tulivat. Rintani ovat tosi pientä AA-kuppia, topatuilla push-upeilla sain ehkä juuri ja juuri feikattua A-kupin kun taas bombshelleilla näytän normaalilta eli ehkä B-kuppiselta. Enpä niillä kuitenkaan ole ketään saanut iskettyä koska on ruma naama ja heikot sosiaaliset taidot, mutta jos voin edes yhden kohdan kehostani saada näyttämään hyvältä niin miksen sitä tekisi? Ikää on jo 30 vuotta mutta olen matalapalkka-alalla niin silikoneista on turha haaveilla.
Mitä eroa on tavallisilla topatuilla ja bombshelleillä? Missä menee raja? En tiedä, kumpia minulla on..
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:45"]Mies tykkää kropastani ilman mitään joten häntä en huijaa mutta muut miehet tykkää ja akat on kateellisia ku tissit näyttää ispöta ka perse myös ku on nuo pepun piukennus nosto housut. Ei kukaan nää päälle mitä alla pn :D molemmat voittaa mies siinä etten mene leikkauttamaan itseäni koska tykkää minusta näin ja minä sillä että muut luulevat minun oöevan täydellinen ;)
[/quote]
eli itsetuntosi on huono joten haet hyväksyntää ja onnellisuutta valheisilla illuusioilla, vaikuttaapa elämäsi onnelliselta tosiaan. mites sitten rannalla? tissit pienenee ja pylly roikkuu vai, vai etkö käy edes rannalla, tai saunassa muiden kanssa?
Olen aina miettinyt ihan samaa. Joo, okei itselläni on ihan hyvän kokoiset rinnat, mutta silti. Vähän huijausta? :D Ja ei mulla ainakaan mekot istu hyvin rintojen kohdalta, pienemmät olis paremmat eikä niin "tyrkyt".