Miten naiset kehtaavat käyttää bombshell-rintsikoita?
Ihan vaan tuli mieleen taas kaupungilla rintsikkaostoksilla käydessäni. Aivan järkyttävät tyynyt noissa monissakin nykyliiveissä! Siis varmaan kolme kuppikokoa isommat "rinnat" saa noilla rintsikoilla - ketä varten?!
Uskoisi tulevan aika typerä olo ottaa nuo tyynyt veke miehen nähden. Ja eikö se tunnu jotenkin feikiltä ja naurettavalta että on topannut kroppaansa irtotyynyillä tissit?! Mitenköhän miehet suhtautuvat noihin jos yli puolet rinnoista häviää riisuttaessa? Mikä mieli tuossa on - miten joku voi tuntea itsensä seksikkääksi irtotoppausten ansiosta? Käsittämättömän typerää ja outoa. Kyllä pitäisin suorastaan hulluna miestä jolla olisi joku superlonipötkö housuissaan kun alettaisiin riisumaan! Miten tuo riisuminen ja ensimmäiset seksikerrat eikö tuo feikkaus haittaa teitä naisia ja teidän miehiä?
Oma mieheni ei tykkää topatuista rintsikoista lainkaan vaan läpinäkyvistä ja pitsisistä. B-kuppikin on ihan riittänyt ilman mitään useamman desin patjanpaloja..Vai onko tämä ikäkysymys (itse 33-v.) ja nuoret pitävät nääitä supertoppauksia normaaleina ja nuoret miehetkin jo olettavat että naisella on todennäköisesti tyynyt rintojen paikalla?
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:30"]Minullahan on noita liiveinä! :)
Itse tykkään, koko on D80 ja rakastan rintojani niissä. Jännä että jotakuta voisi kiinnostaa minun rintani noin.. :D
[/quote]
Ei kai varsinaisesti kiinnostakaan paitsi ehkä niitä jotka haluaisivat tehdä lähempää tuttavuutta ;) Voihan olla että isommille istuvat paremmin, itselläni vaan näyttivät feikiltä
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:30"]Minullahan on noita liiveinä! :)
Itse tykkään, koko on D80 ja rakastan rintojani niissä. Jännä että jotakuta voisi kiinnostaa minun rintani noin.. :D
[/quote]
Ei kai varsinaisesti kiinnostakaan paitsi ehkä niitä jotka haluaisivat tehdä lähempää tuttavuutta ;) Voihan olla että isommille istuvat paremmin, itselläni vaan näyttivät feikiltä
[/quote]
...vaikka isommat rinnat kelpaisivatkin.
Painoin vahingossa lähetysnappulaa niin viesti jäi vähän töksähtäväksi :)
4
Käytän bombshelleja, koska olen todella pienirintainen ja samalla leveä- ja isopeppuinen. Ehta päärynämalli siis! Bombshellit saavat varteni näyttämään edes vähän sopusuhtaisemmalta.
Olen ollut saman miehen kanssa nyt 5 vuotta, ja tavatessamme mulla oli ihan toppaamattomat liivit. Mies rakastaa kroppaani luonnollisena, mutta haluan itse näyttää sopusuhtaiselta. Onko se teiltä pois, jos haluan ettei varteni näytä pelkältä perseeltä sivusta katsottuna?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:44"]
Mua ahdistaa että aina kun löytyy nätit rintsikat, niissä suuremmissakin kupeissa on jotkut saakelin kanafileet. Ehkä G-kuppia käyttävä EI halua lisätäytteitä rintoihinsa?
[/quote]
Mistä sä näitä löydät? Mulla on nimittäin vähän päinvastaista kokemusta, kuppikokoni on 65E ja aina jos löytää tuota kokoa ne on vaan sellaiset ohutta kangasta -tyyppiset liivit, ja itse tahtoisin mielellään jonkin verran toppausta jotta saisi muotoa ja nostetta (vaikken mitään bombshellejä kuitenkaan).
Entäs nämä hoikistavat korsetit/pöksyt/mekot/topit joita myydään ja on myyty vaikka kuinka kauan? Eikö sekin ole sitten huijaamista kun menee miehen kanssa sänkyyn ja läskit pursuaa?
Miksi naiset käyttävät niitä sitten?
Samalla tavalla bombshellit on petosta ja huijausta kun meikkaaminen ja hoikentavat alusasut. Varmaan tälläkin palstalla monet käyttäjät näyttävät ihan helvetin rumilta ilman meikkiä. Ja samat pakkelinaamat täällä sit itkee kuinka jotkut naiset käyttää jotain rintsikoita ja yhyy huijaavat miehiä. Onko se joku uus juttu, et porukka yrittää vähän ehostaa ja parannella ulkonäköään ihmisten ilmoille mennessään?
Mua ei kiinnosta käyttääkö joku topattuja liivejä vai ei, mutta se mua ärsyttää etten mä löydä mistään liivejä jotka ei olis topattuja. Mulla on AA-kuppi ja olen ihan tyytyväinen siihen, ehkä tahdo isompia, joten en halua ostaa topattuja liivejä. Pienirintaisten liiveissä erityisesti on megalomaaniset toppaukset, joten saa aina etsimällä etsiä itselleen sopivia liivejä. Käytän tämän takia yleensä sellasia urheilutoppimaisia liivejä, koska niissä ei yleensä ole toppauksia. Ne kyllä saa mut näyttämään siltä, ettei mulla olis rintoja ollenkaan :D
Mun mielestä bombshellit on ihan älyttömän mukavat. Mulla on kai vaan erikoisen muotoiset tissit tai jotain, mutta ei mun mielestä mukavampia rintsikoita olekaan kuin parit bs:t mitä minulla on. Ei kaikki mallit tietenkään, mutta Bombshelleillä useimmin tulee se tunne sovituskopissa että AAAAH - tässä ne on. Juuri nyt ei ole bombshellit päällä, mutta ihan niitä vastaavat, ja juuri siksi että ne on mukavat. Tukevat tissit hyvin paikoilleen, eivätkä ne hötky ja heilu. Inhoan sitä että tissit pääsee heilumaan, se nykii inhottavasti vaikka mulla ei olekaan kuin C-kupit.
Ei ole tullut mieleenkään pohtia, mitä mies ajattelee kun riisuudun. Jos se tarttuu siihen että VOI EI noin pienet tissit! niin eipä ollut mies mua varten kuitenkaan. Joten hällä väliä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:55"]
Mua ei kiinnosta käyttääkö joku topattuja liivejä vai ei, mutta se mua ärsyttää etten mä löydä mistään liivejä jotka ei olis topattuja. Mulla on AA-kuppi ja olen ihan tyytyväinen siihen, ehkä tahdo isompia, joten en halua ostaa topattuja liivejä. Pienirintaisten liiveissä erityisesti on megalomaaniset toppaukset, joten saa aina etsimällä etsiä itselleen sopivia liivejä. Käytän tämän takia yleensä sellasia urheilutoppimaisia liivejä, koska niissä ei yleensä ole toppauksia. Ne kyllä saa mut näyttämään siltä, ettei mulla olis rintoja ollenkaan :D
[/quote]
Tsekkaa semmoinen kuin Figleaves tai Avariella, brittiläiset verkkokaupat.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:40"]Käytän bombshelleja, koska olen todella pienirintainen ja samalla leveä- ja isopeppuinen. Ehta päärynämalli siis! Bombshellit saavat varteni näyttämään edes vähän sopusuhtaisemmalta.
Olen ollut saman miehen kanssa nyt 5 vuotta, ja tavatessamme mulla oli ihan toppaamattomat liivit. Mies rakastaa kroppaani luonnollisena, mutta haluan itse näyttää sopusuhtaiselta. Onko se teiltä pois, jos haluan ettei varteni näytä pelkältä perseeltä sivusta katsottuna?
[/quote]
Tämä!!! Minulla on lähes olemattomat rinnat joista minua on yläasteelta asti kiusattu, ja ne ovat laskeneet itsetuntoani todella paljon. Nämä mammat täällä eivät voi ymmärtää miltä se tuntuu, olla NAINEN ilman tissejä! Ja olen nyt tosissani, minulla on ihan olemattomat rinnat, kuin pojan yläruumis. Bombshellit ovat taivaan lahja minulle. Tissini eivät tietenkään, obviosly ole tyrkyllä, koska tyhjästä on paha nyhjästä, mutta niiden kanssa minulla on edes vähän toivoa, ja paidat/topit näyttää paremmalta ja minulla on parempi olo. Voi kumpa nämä hämmästelijät heräisivät joku aamu ilman rintoja. Voin kertoa että olen rukoillut tissejäni kasvamaan niin pitkään kuin muistan mutta tasan ei käy onnen lahjat! Siinä minun tarinani :) en uskalla ottaa silikooneja, but we'll see....
Itse en käytä, tissiä löytyy omasta takaa ihan tarpeeksi, pituutta vähän alle 160, normaali paino ja suht hoikka kroppa, yläkropasta kapea, lantio muuhun kroppaan nähden leveä, kuppukoko G-J, riippuen merkistä. Löydän sopivia liivejä ainoastaan alusvaateliikkeistä, Kuopiossa vain Liivi rusini myy minulle sopivia. Alkoi ahdistaa, kun ihmiset katsoivat minua enemmän rintoihin kuin kasvoihin, ja aloin käyttää urhriluliivejä ja miesten huppareja. Tiedän pitkiä ja hoikkia ihmisiä, jotka käyttävät sellaisia extra topattuja liivejä, koska tuntevat itsensä näin haluttavimmiksi ja naisellisemmiksi. Itse olen poikatyttö ja tiedän ettei rintojen koko naista tee. Rintaliivit on kuitenkin niin henkilökohtainen asia, että on väärin tuomita ketään niiden perusteella, joillekin on tärkeää näyttää siltä että rinnat on suuret. Myös miesten pitäisi käsittää, ettri kaikki ole aina niin kuin näyttää.
Itse en käytä, tissiä löytyy omasta takaa ihan tarpeeksi, pituutta vähän alle 160, normaali paino ja suht hoikka kroppa, yläkropasta kapea, lantio muuhun kroppaan nähden leveä, kuppukoko G-J, riippuen merkistä. Löydän sopivia liivejä ainoastaan alusvaateliikkeistä, Kuopiossa vain Liivi rusini myy minulle sopivia. Alkoi ahdistaa, kun ihmiset katsoivat minua enemmän rintoihin kuin kasvoihin, ja aloin käyttää urhriluliivejä ja miesten huppareja. Tiedän pitkiä ja hoikkia ihmisiä, jotka käyttävät sellaisia extra topattuja liivejä, koska tuntevat itsensä näin haluttavimmiksi ja naisellisemmiksi. Itse olen poikatyttö ja tiedän ettei rintojen koko naista tee. Rintaliivit on kuitenkin niin henkilökohtainen asia, että on väärin tuomita ketään niiden perusteella, joillekin on tärkeää näyttää siltä että rinnat on suuret. Myös miesten pitäisi käsittää, ettri kaikki ole aina niin kuin näyttää.
Aa-kuppiselle, mutta muuten ihan normaalipaksuiselle ilman valtavia toppauksia sopivia juhlavaatteita on mahdotonta löytää. Toisaalta roikkuva, toisaalta kinnaava vaate näyttää tosi epäsiistiltä. Halvempi ratkaisu nuo 9e bombshell-liivit, kuin viedä joka ikinen juhlavaate ompelijalle korjattavaksi.
Muuten en noita käytä, arkisin vaatteet aina joustavaa, vartaloon mukautuvat materiaalia, jolloin ei ole samanlaista istuvuusongelmaa kuin jonkun juhlajakun kanssa. En ole sukulaisten häiden tai hautajaisten jälkeen antautumassa tuntemattomien miesten riisuttavaksi, joten ihan sama, mitä mun oikeasta kuppikoosta kuvitellaan.
Ennen bombshell-liivien tuloa kauppoihin jouduin esim. mummon hautajaisiin laittamaan kahdet topatut rintaliivit päällekkäin, että saisin edes jonkun tarpeeksi siistin jakun jotenkin istumaan.
Mä käytän pelkästään näitä, luojan kiitos tällaisiakin rintaliivejä on olemassa meille laudoille, tuovat kaivattuja muotoja juuri sopivasti, eikä tarvitse mennä rintaleikkaukseen rinnattomuudesta kärsiessä! Ai niin ja mieskin kyllä on, eikä ole juossut karkuun vielä tähän mennessä rinnattomuuttani.
En voi käyttää topattuja koska rintani näyttäisivät liian isoilta. Cee cuppiin tyytyväinen
Terhakat c-kupin rinnat, joten täytettä en tarvisisi, mutta... Ilman topattuja liivejä vasta miesten kiinnostuksen herättäisinkin. Nännini ovat senverran mukavan kokoiset, että ilman toppauksia liiveissä nännini nöpöttäisivät villapaidankin alta, joten voinette kuvitella mitä tapahtuisi topilla tai vaikkapa töissä saikkutakilla ;)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 18:50"]Terhakat c-kupin rinnat, joten täytettä en tarvisisi, mutta... Ilman topattuja liivejä vasta miesten kiinnostuksen herättäisinkin. Nännini ovat senverran mukavan kokoiset, että ilman toppauksia liiveissä nännini nöpöttäisivät villapaidankin alta, joten voinette kuvitella mitä tapahtuisi topilla tai vaikkapa töissä saikkutakilla ;)
[/quote]
Topatut ja bombshellit on aika eri asia, tarkoititko siis näitä tavallisia toppauksia?
Katkerat kolmekymppiset mammat täällä itkemässä. :D jossei jotakuta miellytä nää bomshellit ni antakaa olla ja käyttäkää ite sellasia liivejä mistä tykkäätte. Ite ainaki tykkään käyttää bomshelleja, tuntuvat hyviltä ja näyttävät hyviltä. Ja kyllä, jos olis rahaa ni hankkisin silikoonit samantein mut sattumoisin ei ole mitää neljää tonnia takataskussa joten miks en käyttäis bomshelleja ku saan niillä tehtyä itelleni tissit päivän ajaksi?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:29"]käyttääköhän näitä yli parikymppiset naiset?
[/quote]
Mauttomuus nyt on katsojan silmässä, mutta nää taitaa tosiaan olla enemmän 14-17-vuotiaiden trendi. Toki sitten vähän vanhemmatkin, kuten täällä on muutama laihduttaja jo kertonutkin