Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset kehtaavat käyttää bombshell-rintsikoita?

Vierailija
23.03.2014 |

Ihan vaan tuli mieleen taas kaupungilla rintsikkaostoksilla käydessäni. Aivan järkyttävät tyynyt noissa monissakin nykyliiveissä! Siis varmaan kolme kuppikokoa isommat "rinnat" saa noilla rintsikoilla - ketä varten?!

Uskoisi tulevan aika typerä olo ottaa nuo tyynyt veke miehen nähden. Ja eikö se tunnu jotenkin feikiltä ja naurettavalta että on topannut kroppaansa irtotyynyillä tissit?! Mitenköhän miehet suhtautuvat noihin jos yli puolet rinnoista häviää riisuttaessa? Mikä mieli tuossa on - miten joku voi tuntea itsensä seksikkääksi irtotoppausten ansiosta? Käsittämättömän typerää ja outoa. Kyllä pitäisin suorastaan hulluna miestä jolla olisi joku superlonipötkö housuissaan kun alettaisiin riisumaan! Miten tuo riisuminen ja ensimmäiset seksikerrat eikö tuo feikkaus haittaa teitä naisia ja teidän miehiä?

Oma mieheni ei tykkää topatuista rintsikoista lainkaan vaan läpinäkyvistä ja pitsisistä. B-kuppikin on ihan riittänyt ilman mitään useamman desin patjanpaloja..Vai onko tämä ikäkysymys (itse 33-v.) ja nuoret pitävät nääitä supertoppauksia normaaleina ja nuoret miehetkin jo olettavat että naisella on todennäköisesti tyynyt rintojen paikalla? 

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin ongelmat. Hohhoijaa.

Vierailija
22/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:35"]

Niin. Taas tämä 'mies' vedetään tähän mukaan. Ehkä nämä tytöt/naiset jotka näitä käyttävät eivät ajattele miehiä vaan itseään?

[/quote]

Jos olisit ainoa nainen autiolla saarella etkä olisi koskaan nähnyt toista, sinua uhkeampaa naista, niin et tulisi ajatelleeksikaan bombshellejä.

Aivan turhaa höpinää tämä "itseään varten tälläytyminen" oli kyseessä rinnat tai meikit. Niin kauan kun elät yhteiskunnassa, jossa on muitakin ihmisiä, sinä vertaat itseäsi muihin. Siitä vertaamisesta ne tarpeet isompiin tisseihin / pitkiin hiuksiin / meikkiin / koulutukseen jne. tulevat, eivät ihmisen omasta sisimmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa rintsikoissa on nyyään ihan törkeät toppaukset, paitsi ehkä niissä toppimallisissa jotka on tarkoitettu lähinnä peittämään nännit. Olen itse lyhyt 160cm ja rintsikat kokoa 70-75 D tai DD. Ei todellakaan näytä hyvälle jos käyttäisin topattuja liivejä jotka suurentaisivat rintojani vielä pari kuppikokoa lisää, olisin pelkkää rintaa koko nainen.

Vierailija
24/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävintä on iskeä miehiä tisseillä, kun ei muut avut riitä ja sitten hermostua siitä, kun joku toinen pitää bombshelleja. Tiesittekö, että jotkut eivät pidä niitä miesten iskemisen takia? Tai tiesittekö, että jotkut miehet eivät valitse naistaan tissien perusteella? Tai tiesittekö te sitä, että joillakin on kauniit kasvot ja luonne, jolloin tissien koon paljastuminen yhtä pienemmäksi ei kiinnosta miestä? Tai ettei mies edes huomaa, koska kropassa on muutakin kuin ne tissit?

Vierailija
25/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä parikymppinen yli 50 kiloa pudottanut, E-kupin rinnat ominnut nuori nainen moi. Mulla on aina ollut muodokas kroppa, mutta samalla olen aina ollut hitusen muita ylipainoinen. Aloitin painonpudotuksen pari vuotta sitten, ja unelmapaino on saavutettu mutta tissit on myöskin lähteneet. Tein rintalihaksia jotka kiinteytti rintojani ja myöhemmin huomasin että liike pienentää niitä niin lopetin, mutta siitäkin huolimatta aina kun putoaa parikin kiloa vahingossa niin ne menee multa heti rinnoista. Se on tosi ärsyttävää. SIKSI arvostan bombshell liivejä. Ne päällä tunnen olevani kaunis. Ennen en omistanut sitä kroppaa mitä halusin mutta muodot löyty, nykyään rintani ovat siinä A-B luokkaa. Tottahan se on, että miehiähän sillä valitettavati osittain huijataan (mieheni on myös samaa mieltä heh :p), mutta tärkeintä on mielestäni se että itse näyttää omasta mielestään hyvältä ja saa itsevarmemman olon. Minulle ainakin antaa :) Sen takia en ole todellakaan vastaan! Halpa tapa kohottaa povea, ellei ole varaa lähteä kirurgin veitsen alle. Kaikille kun ei ole vain suotu muotoja, tai sit ne on hävinneet.

Vierailija
26/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte naurettavia. Olisko aika kattoo peiliin?

Tälläkin ajalla ja energialla voisitte tehdä jotain tärkeämpää kuin itkeä keskustelupalstalla, kuinka jotkut naiset käyttää bombshellejä. Voi itku, onko teillä oikeasti noin huono itsetunto ja tyhjä elämä? Nyyhky.

Vierailija
27/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:02"]Säälittävintä on iskeä miehiä tisseillä, kun ei muut avut riitä ja sitten hermostua siitä, kun joku toinen pitää bombshelleja. Tiesittekö, että jotkut eivät pidä niitä miesten iskemisen takia? Tai tiesittekö, että jotkut miehet eivät valitse naistaan tissien perusteella? Tai tiesittekö te sitä, että joillakin on kauniit kasvot ja luonne, jolloin tissien koon paljastuminen yhtä pienemmäksi ei kiinnosta miestä? Tai ettei mies edes huomaa, koska kropassa on muutakin kuin ne tissit?

[/quote]

Otitkohan nyt hieman henkilökohtaisesti tämän aiheen? Itse en ainakaan tarkoittanut kenenkään bombshelleja käyttävän mieltä pahoittaa, vaan kerroin vain oman näkökulmani, joten miksi noin hyökkäävä sävy?

4

Vierailija
28/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Taas tämä 'mies' vedetään tähän mukaan. Ehkä nämä tytöt/naiset jotka näitä käyttävät eivät ajattele miehiä vaan itseään? Jos on vaatteita joissa yksinkertaisesti isommat tissit näyttävät paremmilta niissä. Eivätkä ne nyt niin monta kokoa suurenna.

[/quote]

Kaikessahan pitäisi ajatella Vaan Ja Ainoastaan mitä miehet niistä ajattelevat. Olenko liian laiha-mitä miehet tykkää. Olenko liian lihava-mitä miehet tykkää. Olenko liian lihaksikas-mitä miehet tykkää. Pukeudunko väärin-mitä miehet tykkää. Kehtaanko käyttää bombshellejä-mitä miehet tykkää.

Mites, jos vaikka alkaisitte tekemään niinkuin itse kivoimmalta tuntuu.

Vierailija
29/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:35"]

Niin. Taas tämä 'mies' vedetään tähän mukaan. Ehkä nämä tytöt/naiset jotka näitä käyttävät eivät ajattele miehiä vaan itseään? Jos on vaatteita joissa yksinkertaisesti isommat tissit näyttävät paremmilta niissä. Eivätkä ne nyt niin monta kokoa suurenna.

[/quote]

Kaikessahan pitäisi ajatella Vaan Ja Ainoastaan mitä miehet niistä ajattelevat. Olenko liian laiha-mitä miehet tykkää. Olenko liian lihava-mitä miehet tykkää. Olenko liian lihaksikas-mitä miehet tykkää. Pukeudunko väärin-mitä miehet tykkää. Kehtaanko käyttää bombshellejä-mitä miehet tykkää.

[/quote]

Niin teenkin, ja juuri siksi en bombshelleja käytä.

Vierailija
30/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:58"]

Niin. Taas tämä 'mies' vedetään tähän mukaan. Ehkä nämä tytöt/naiset jotka näitä käyttävät eivät ajattele miehiä vaan itseään?

[/quote]

Jos olisit ainoa nainen autiolla saarella etkä olisi koskaan nähnyt toista, sinua uhkeampaa naista, niin et tulisi ajatelleeksikaan bombshellejä.

Aivan turhaa höpinää tämä "itseään varten tälläytyminen" oli kyseessä rinnat tai meikit. Niin kauan kun elät yhteiskunnassa, jossa on muitakin ihmisiä, sinä vertaat itseäsi muihin. Siitä vertaamisesta ne tarpeet isompiin tisseihin / pitkiin hiuksiin / meikkiin / koulutukseen jne. tulevat, eivät ihmisen omasta sisimmästä.

[/quote]

Minä ainakin tykkään eniten siitä tunteesta, kun menee peilin eteen ja sieltä katsoo takaisin kauniiksi laitettu nainen :)

Masentaisi, jos sieltä katsoisi homssuinen variksenpelätin.

Eli tällä voisin sanoa, että laittaudun itseäni varten.

Vierailija
31/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin sinä et tee. Eli jokainen voi tehdä kuten itsestään tuntuu, ei niinkuin sinusta tuntuu.

Vierailija
32/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin sinä et tee. Eli jokainen voi tehdä kuten itsestään tuntuu, ei niinkuin sinusta tuntuu.

[/quote]

En niin väittänytkään. Kerroin vain etten itse ymmärrä niiden käyttöä, ei se sitä tarkoita etteikö joku toinen ymmärtäisi

Vierailija
33/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin välttelen sitä että mies ihastuisi (feikki)tisseihini juuri niin etten yritä saada tissejäni näyttämään isommilta kun ne on.

Muutenkaan en ymmärrä nykyistä kauneusihannetta: silikonit ei kovin hyviltä tunnu, luomuna painovoima useimmiten vaikuttaa niin että ilman liivejä ei näky mikään kovin terhakka ole.

Vierailija
34/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:07"]Ootte naurettavia. Olisko aika kattoo peiliin?

Tälläkin ajalla ja energialla voisitte tehdä jotain tärkeämpää kuin itkeä keskustelupalstalla, kuinka jotkut naiset käyttää bombshellejä. Voi itku, onko teillä oikeasti noin huono itsetunto ja tyhjä elämä? Nyyhky.

[/quote]

Kellähän tässä on nyt huono itsetunto...

Vierailija
35/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:58"]

[/quote]

[/quote]

Minä ainakin tykkään eniten siitä tunteesta, kun menee peilin eteen ja sieltä katsoo takaisin kauniiksi laitettu nainen :)

Masentaisi, jos sieltä katsoisi homssuinen variksenpelätin.

Eli tällä voisin sanoa, että laittaudun itseäni varten.

[/quote]

Pienirintainenkin voi olla kaunis ja siisti :)

Vierailija
36/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahah...just joo että naiset toppaavat rintoaan superlonilla ihan omaksi ilokseen! Tokitoki. Ne rinnat puristavat patjathan ovat aivan hirvittävän käytännölliset ja muutenkin kivat päällä. Ihan varmaan näin sunnuntain kotipäivinäkin bombshellit ojossa siellä puuhastelette :) Ihan kun ne on vaan niin tosi kivat ihan siis naiselle itselleen...my ass! 

Tungetteko tyynyjä kenties persiiseennekin jos ne alkavat yleistyä? Ihan siis vaan omaksi iloksenne? 

Vierailija
37/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poikareppana, eikö tullu pillua eilen tigeristä? Sanoko nainen i don't wanna short dick man? :(

Vierailija
38/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomat typysethän näitä superloonihärpäkkeitä käyttävät. Ei kukaan itseään kunnioittava aikuinen nainen pue päälleen irtorintoja! Täysin koominen ajatus ja herättäisi kyllä hilpeyttä riisuessa nähdä kuinka rinnasta häviää sekä koko että muoto! Ei voi ymmärtää. Kai joillakin on vaan niin kauhea ongelma rinnoistaan että tämmöiset puijauksetkin tuntuvat hyviltä. Laitattaisin kyllä silarit mieluummin kuin alkaisin kulkea tyynyjä paidan alla...käyttääköhän näitä yli parikymppiset naiset?

Vierailija
39/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:25"]Voi poikareppana, eikö tullu pillua eilen tigeristä? Sanoko nainen i don't wanna short dick man? :(

[/quote]

Ai nainen ei voi ihmetellä bombshell-rintsikoiden käyttöä?

Vierailija
40/106 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullahan on noita liiveinä! :)

Itse tykkään, koko on D80 ja rakastan rintojani niissä. Jännä että jotakuta voisi kiinnostaa minun rintani noin..  :D