Miten naiset kehtaavat käyttää bombshell-rintsikoita?
Ihan vaan tuli mieleen taas kaupungilla rintsikkaostoksilla käydessäni. Aivan järkyttävät tyynyt noissa monissakin nykyliiveissä! Siis varmaan kolme kuppikokoa isommat "rinnat" saa noilla rintsikoilla - ketä varten?!
Uskoisi tulevan aika typerä olo ottaa nuo tyynyt veke miehen nähden. Ja eikö se tunnu jotenkin feikiltä ja naurettavalta että on topannut kroppaansa irtotyynyillä tissit?! Mitenköhän miehet suhtautuvat noihin jos yli puolet rinnoista häviää riisuttaessa? Mikä mieli tuossa on - miten joku voi tuntea itsensä seksikkääksi irtotoppausten ansiosta? Käsittämättömän typerää ja outoa. Kyllä pitäisin suorastaan hulluna miestä jolla olisi joku superlonipötkö housuissaan kun alettaisiin riisumaan! Miten tuo riisuminen ja ensimmäiset seksikerrat eikö tuo feikkaus haittaa teitä naisia ja teidän miehiä?
Oma mieheni ei tykkää topatuista rintsikoista lainkaan vaan läpinäkyvistä ja pitsisistä. B-kuppikin on ihan riittänyt ilman mitään useamman desin patjanpaloja..Vai onko tämä ikäkysymys (itse 33-v.) ja nuoret pitävät nääitä supertoppauksia normaaleina ja nuoret miehetkin jo olettavat että naisella on todennäköisesti tyynyt rintojen paikalla?
Kommentit (106)
En tajua. Käytän kyllä tavallisen topattuja, jotka pyöristävät muodon mielestäni esteettiseksi, mutta ne bombshellit... Olen pari kertaa mielenkiinnosta sovittanut, mutta vaikutelma on aika feikki. Rinnat eivät näytä painavilta, vaan juurikin jonkinlaiselta vaahtomuovihaarniskalta. Lisäksi olivat epämukavat, kun kuppi ei ole sisäpuolelta käytännössä lainkaan kovera vaan litteä.
En ikinä kehtaisi riisua sellaisia kenenkään nähden.
27 v., B-kuppi, joskus haaveillut isommasta
Niin. Taas tämä 'mies' vedetään tähän mukaan. Ehkä nämä tytöt/naiset jotka näitä käyttävät eivät ajattele miehiä vaan itseään? Jos on vaatteita joissa yksinkertaisesti isommat tissit näyttävät paremmilta niissä. Eivätkä ne nyt niin monta kokoa suurenna.
Itse asiassahan nykynaiset toppaavat ja puristavat vartaloaan kokoon hyvin vähän verrattuna siihen, mitä edellisen noin 500 vuoden aikana on tehty. On puristettu vyötäröä pienemmäksi, ja häivytetty rinnat kokonaan, tai nostettu rinnat kuin tarjottimelle. On käytetty irtonaisia "lantiomakkaroita" hameen alla, jotta illuusio kapeasta vyötäröstä ja hurjan leveästä lantiosta korostuisi, välillä on nostettu hameet takapuolen päälle ja väännetty selkäranka mutkalle. Jos 1800-luvulla olisi ollut Aihe vapaa, olisiko siellä mietitty ja paheksuttu sitä, että joku mies saattaa järkyttyä huomatessaan, että naisella on jalat? :) http://ladyjojosboutique.files.wordpress.com/2013/02/u1.jpg
No mielummin bombshellit kuin muovitäytteet kehon sisällä, ihon alla. Eipähän ole arpia tai riskejä komplikaatioista. Eikä tarvitse uusia ja mennä veitsen alle 5-10 vuoden välein.
Eikai niitä miehiä tisseillä isketä?
Pitsihärpäkkeet näyttävät aika hirveiltä ylipainoisella naisella eikä kaupoissa tunnu olevan kuin topattuja tai noita ohkasia, jotka ei anna ryhtiä. Otan topatut, koska ne näyttävät siistimmiltä paidan alla.
41v ja saman miehen kanssa oltu jo 90-luvulla ennen megatoppauksia(ei järkyty)
Olen aloittajan kanssa ihan samaa ihmetellyt. Itselläni on kyllä joitain push-upeja ja parit kevyesti topatut liivit mutta oikeastaan aina jos menen ekoille treffeille yms laitan liivit ilman mitään extratäytteitä. Tämä on toiminut oikeastaan aika hyvin, ainakaan ne miehet jotka ovat isojen tissien perässä eivät minusta kiinnostu :) Muutenkin parasta on alusta asti olla oma itsensä, siis sekä fyysisesti että henkisesti niin ei tule pettymyksiä suuntaan tai toiseen.
Myönnettäköön että push-upit on omasta mielestä kivan näköiset kun saa pientä tissivakoa aikaiseksi. Mutta tuo koon "huijaaminen" kuten myös oletus siitä että kaikki tykkäisivät isoista rinnoista, on jotain mitä en ymmärrä.
Ite voisin kyllä pukea bombshellit ja tunkea sinne vielä muutamat sukat ja sitten ottaa ne pois miehen edessä. Mitä siitä sitten seuraisi? Maailmanlaajuinen katastrofi? Notta ei edes yksiä rintsikoita kehtaa ottaa pois :D Huoh. Ja omistan bombshellit, mutten käytä niitä, koska ovat epämukavat.
Mua ahdistaa että aina kun löytyy nätit rintsikat, niissä suuremmissakin kupeissa on jotkut saakelin kanafileet. Ehkä G-kuppia käyttävä EI halua lisätäytteitä rintoihinsa?
Mies tykkää kropastani ilman mitään joten häntä en huijaa mutta muut miehet tykkää ja akat on kateellisia ku tissit näyttää ispöta ka perse myös ku on nuo pepun piukennus nosto housut. Ei kukaan nää päälle mitä alla pn :D molemmat voittaa mies siinä etten mene leikkauttamaan itseäni koska tykkää minusta näin ja minä sillä että muut luulevat minun oöevan täydellinen ;)
Kyllähän siinä helposti käy jos tissimies (tai -nainen) on, niin fiilikset menee äkkiä kun tisseistä häviääkin puolet. Petosta se on. Eri asia jos on se puoliso siinä joka tietää millaiset paljastuu vaatteiden alta, mutta ensimmäistä kertaa kun ruvetaan riisumaan voi olla että jää viimeiseksi. Vamppaamiseen ei ole siis hyvä juttu, joskus on jopa mennyt fiilikset niin pahasti että vampattu ottaa ja häipyy etsimään uutta tai vetämään pään täyteen ja valittamaan kavereille miten tuli huijatuksi.
+/- 30v yleensä löytyy jo sitä puolisoa, noita valituksia lähinnä kuulin 18-25v jotka vielä etsivät vierelleen toista, muutama tapaus tosin avautunut näistä kauheista muistoistaan sitten myöhemmin.
Joten joo, haittaa. Ainakin minun tuttavien mielestä (ja minuakin).
Noilla tulee kiva tissivako ja voi käyttää tällaisena V-kupillisenakin vaatteita, joissa rintojen väli tulee näkyviin, ilman apua näyttää lähinnä säälittävältä.
Mulla ei tule niillä isommat rinnat, koska oikea kuppikokoni on D-E ja noissa bombshelleissa käytän kokoa C. Ne omat rinnat siis litistyvät sinne anne, ja vaikutelma on aikalailla samankokoinen toppaamattomilla liiveillä tai bombshelleilla. Käytän bombshelleja ihan sen takia, että ne on ainoat liivit, millä mun rinnoista saa kauniin muotoiset. Mulla on tosi roikkuvat ja löysät rinnat, ja nännitkin alaspäin.
Ja kyllä, yhdenyönjutuissa on hävettänyt jos mies huomaa liivien täytteet (mulle että siis rinnat ole sen pienemmät ilman rintsikoitakaan mutta jos miehet rintsikoita riisuessaan tuntevat käteensä ne täytteet ) mutta toisaalta mua kyllä hävettää vielä enemmän Se, että näkevät mun rumat tissit. Kyllä mä silti haluan viihteellä näyttää mahdollisimman hyvältä, vaikka sitten vaatteiden avulla. Samaten meikkaan itseni kauniimmaksi, vaikka välillä hävettää aamulla olla ilman meikkiä yhdenyönjutun nähden, kun näyttää tietysti rumemmalta kun silloin baarista lähtiessä
Nuo jää sillä tavalla irrallaan kehosta ja näkyy helposti jo ulospäin kuka noita käyttää. Jos on siis hoikka tyttö kyseessä. Läskeillä nuo on varmaan kanssa yleisiä kun suomalaisläskien rinnat ei kuitenkaan yllä yleensä sen mahan ja leveän mutta roikkuvan perseen ohi.
Kyllä sen silä oppii erottamaan kuka noita topattuja käyttää ja varoituksen sana kiertää aika nopeasti. Sellaiset wt-tyyliset keravamisut noita käyttää. Bombshellit ja sitten irtoletti päässä ja kellantuhruinen naama. Laatua.
Laitoin kuukkeliin hakusanaksi "bombshell", niin sieltä kuvahausta tulikin joku Michelle "bombshell" McGee. On muuten tosi ruma! Kroppa täynnä tatuointeja, jopa otsassa. Hyi ällö! :X
Siis ihan oikeastiko joku iskee miehiä tisseillänsä? Kannattaisiko treffailla erilaisia miehiä, jos nykyiset katsovat ensiksi vain tissien koon ja sitten pettyvät sängyssä kun olikin täytettä. Mitä helvettiä?
Minun mieheni ainakin ihastui ensiksi kauniisiin kasvoihini ja hyvään kroppaan kokonaisuutena. Tissit eivät olleet esillä, joten tuskin edes niitä arvioi ja tuskin olisi ollut mitään merkitystä, vaikka olisikin ollut bombshellit. Myöhemmin vielä rakastuttiin toistemme luonteisiin.
Ei kaikkien elämä pyöri tissien koon ympärillä. Jos tissit ovat noin suuressa osassa jonkun viehättävyydessä, täytyy ko. ihmisen olla muuten todella olematon ja tylsä.
En tiedä mistä rintsikoista on kyse, mutta miksi et muka kehtaa käyttää topattuja. Nostaa rinnat paremmin ylös, avarakaula-aukkoiset paidat näyttää paremmilta. Jestas teitä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:32"]
No tota. Esim. joku juhlamekko istuu paremmin tisseillä kuin ilman.
[/quote]
Näissä av:n ketjuissa on moni jo sanonut, että bombshell-rintsikat tekevät kaksi kokoa isomman vaikutelman. Oletko tosissasi sitä mieltä, että esim. juhlamekot eivät istu B-kupin naisella, vaan tarvitaan D? Oletan, että kyseisiä rintsikoita valmistetaan myös luonnostaan D-kuppisille. Hekö eivät löydä juhlamekkoa ilman F-koon tissejä?
Ja vielä kysyisin, miksi kansainväliset muotitalot suunnittelevat vaatteet jopa lähes rinnattomien mallitytötöjen mukaan sanoen, että heidän päällään vaatteet aina istuvat parhaiten?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:32"]
No tota. Esim. joku juhlamekko istuu paremmin tisseillä kuin ilman. Ja se mieskin kyllä jo tietää, mitä multa rintojen kohdalta löytyy. En yritä siis vampata miestä tekotisseillä ;)
[/quote]
Olisi kiva tietää käyttämiesi juhlamekkojen merkki. Itselleni kun kävi juurikin ikäisenäsi (olettaen, että seuraavakin viesti on sinun) niin, että rintojen ympärysmitta paisui 8 senttiä. Ei ilmeisesti ole edes ihan tavatonta, näin käy kuulema yli kolmikymppisillä naisilla, jotka ovat lähempänä vaihdevuosia kuin menarkea aika yleisesti. Vanhat mekot menevät kiinni rinnoista vain, jos käytän pienentäviä liivejä, ja jos haluan uusia rinnoista istuvia mekkoja, joudun pienentämään ne vyötäröltä ja lantiolta, koska siellä ei muutosta ole tapahtunut.
Että suosituksia kehiin, kiitos!
No tota. Esim. joku juhlamekko istuu paremmin tisseillä kuin ilman. Ja se mieskin kyllä jo tietää, mitä multa rintojen kohdalta löytyy. En yritä siis vampata miestä tekotisseillä ;)