Jos saisit käyttää vain yhtä vaatemerkkiä lopun elämäsi
Kommentit (69)
Meinasin vastata esim. Filippa K, mutta sanonkin H&M. Tarpeeksi laaja valikoima, voisi olla varma että aina löytäisi jotain.
Mä sanoisin myös H&M. Sieltä löytyisi vaatteet kaikkeen menoon (urheiluvaatteet, alusvaatteet) jnejne.
Voi kauheeta. Kulkisitte H&M:n rytkyissä, vaikka voisitte valita pitkäikäisiä, ympäristöystävällisiä ja hinta-laatusuhteeltaan parempia arvokkaampia vaatteita. En osta ikinä esim päällystakkia H&M:stä!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:01"]
löytyypäs täältä H&M faneja...
[/quote]
Jos oikeasti pitäisi käyttää yhtä vaatemerkkiä koko loppuelämän, kannattaisi varmasti valita sellainen, joka tekee vaatteita mahdollisimman laidasta laitaan. Henkkamaukalta löytyy iltapuvusta urheiluvaatteisiin, joten se olisi aika järkevä valinta.
Living dead souls olisi mun valinta.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:04"]
Voi kauheeta. Kulkisitte H&M:n rytkyissä, vaikka voisitte valita pitkäikäisiä, ympäristöystävällisiä ja hinta-laatusuhteeltaan parempia arvokkaampia vaatteita. En osta ikinä esim päällystakkia H&M:stä!
[/quote]
Mutta miltä toiselta merkiltä saa niin monipuolisesti vaatteita? Kyllä mäkin mieluummin ostan kestäviä ja ekologisia vaatteita, mutta jos pitää valita yksi merkki, jota kaikkien vaatteiden pitäisi olla, niin mikä muu se voisi olla? (TÄmä ei ole retorinen kysymys!)
Vila kai, siinä on minusta vaatteita kaiken ikäisille, hyvin istuvia mustia mekkoja ja jos rupsahtaisin niin löytyy myös vähän väljempiä malleja.
Benetton. Hyvin suunniteltuja ja leikattuja, minulle istuvia vaatteita.
Se mistä löytäisin parhaimmat ulkoiluvaatteet. Ompelisin sisävaatteet itse.