Mikä on suurin pelkosi
Kommentit (16)
Tulla elävältä haudatuksi arkussa joka on täynnä tarantelloja
Että eräs ihmissuhdeasia ei selviä edes ennen kuin kuolen. Sen paskan päälle on koko elämä rakennettu / rakentunut. Tuskallista ja ahdistavaa. Keskustelen tilanteesta yksin ja teen ehkä sairaita vuodatuksia palstalle.
Kävelen pimeällä kävelytiellä ja huomaan puskasta minua tuijottavat silmät ja hohtavat hampaat. Lähden juoksemaan, mutta hampaat iskeytyvät kankkuuni ja alkaa raivoikas kamppailu tulijan kanssa.
Kuolemanpelko.se alkaa olla minulla lähellä joten mietityttää sattuuko se.
Sota
Toinen on vammautuminen ja joutuminen johonkin hoitolaitokseen puhe ja liikuntakyvyttömänä.
puolison sairastuminen tai kuolema
Että sairastun vakavasti ja kuolen ennen kuin nuorinkin lapsi on omillaan.
Yksinäisyys on tällähetkellä minulle todellisuutta joten pelkään että jään loppuelämäkseni yksin.
En pelkää yhtään mitään. Olenko viallinen?
Tein viime viikolla positiivisen raskaustestin ja nyt suurin pelkoni on keskenmeno. Samalla pelottaa äidiksi tulo - pystynkö varmasti huolehtimaan lapsesta, ja jos nyt jo murehdin suunnattomasti tulevia viikkoja, miten selviän kun joudun koko loppuikäni murehtimaan onko lapsellani kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ettei kelpaa.
mihin....jollet kelpaa itsellesi, niin tuskin sitten kelpaat. Mistä moinen tunne...
1. Jokin hitaasti ja tuskallisesti kehon/mielen tärvelevä sairaus tai pysyvä vammautuminen
2. Sota
3. Väkivallan uhriksi joutuminen (vähän aikaa sitten oli tilanne missä uhria potkittiin päähän ja olin ainoa paikalla, soitin apua ja huusin tekijöille jotka pakeni, jäi vaivaamaan tuo kovasti)
4. Läheisen vakava sairastuminen/kuolema, etenkin ikääntyvää isää mietin :((
Kuinka pärjään taloudellisesti kallistuvassa yhteiskunnassa.