Älkää vastatko kaikkiin gallupeihin!
Pari viikkoa sitten palstalla olleessa keskusteluissa kävi ilmi, että palstan modet pystyvät helposti seuraamaan tietystä ip:stä tulevia kirjoituksia jopa vuosikaudet. Suomi on pieni maa, joten heittämällä muutaman gallupin ip:stä näkyvän asuinalueen lisäksi saa monet käyttäjät jo selville! Haluatko kertoa modelle, että äänestit viime vaaleisa persuja, että miehesi on pettänyt sinua, että tukistit lastasi, että syöt räkää kun kukaan ei näe, että olet varastanut kaupasta tai että kusit viime viikolla vahingossa housuun!?!
Kommentit (9)
Ylläoleva siis omalla nimelläsi sen jälkeen kun mode on saanut sinut profiloitua ja selvittänyt kuka kolmen lapsen sairaanhoitaja-perheenäiti asuu Porvoossa Katinhännänkuja 666:ssa!
Kannattaa myös vuorata itsensä ja koneensa folioon ennen kuin av:lle astuu.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:43"]
On niillä huvit.
[/quote]
Kannattaa ihan oikeasti vähän miettiä, millaisen vallan antaa jollekin tuntemattomalle ihmiselle.
Käytetään niitä anonymous proxyjä, jooko.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:44"]
Onneksi mulla on vaihtuva ip.
[/quote]
Good for you. Ja näköjään tiedät myös, mikä se on.
Ap, olet täysin oikeassa. Modet vittuilevat nyt takaisin, kun palstailijoiden silmät vihdoin aukenivat. Siihen meni vain liian monta vuotta. Tällaiset sisäpiirisotkut ylläpidossa kaatoivat Onlinenkin, tajuan sen nyt.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:44"]
Onneksi mulla on vaihtuva ip.
[/quote]
Good for you. Ja näköjään tiedät myös, mikä se on.
[/quote]
Mä tiedän myös ettei modeilla todellakaan ole kaikkia oikeuksia ja hyvä jos ne tyypit edes tietää mikä on ip.
Noh, postaan 7 proxyn takaa ei haittaa ;)
On niillä huvit.