Kun miehesi parad kaveri eroaa ja ottaa uuden paljon nuoremman naisen, onko se ollut teille kriisi?
Kommentit (27)
Miten se nyt minuun liittyisi? Toki on aina olemassa se vaihtoehto että mies sekoaa ja lähtee nuoremman matkaan. Mutta kuittaisin siitä ihan riittävät kipurahat, joten pääsisin kyllä varmaan asian yli. Ja ne kipurahat toisaalta auttavat miestä pysymään järjissään.
🤣 lol. Riittää jo nää "nuorempi nainen"-ketjut.
Näinkö ap:lle kävi? Mitä se sinun persettäsi kutittaa?
No ei. Yritettiin varoitella netin munahaukoista mutta eihän se kuunnellut tietenkään. Uudella on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa (!!!) ja nyt neljäs pulla uunissa miehen kaverin kanssa. Joka joutui myös ensimmäistä kertaa elämässään ulosottoon. Ja tämä tarina on tosi.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Yritettiin varoitella netin munahaukoista mutta eihän se kuunnellut tietenkään. Uudella on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa (!!!) ja nyt neljäs pulla uunissa miehen kaverin kanssa. Joka joutui myös ensimmäistä kertaa elämässään ulosottoon. Ja tämä tarina on tosi.
Mistä löytyisi sellainen nuori 35+ munahaukka? M56
Ei ole ollut. Tosin ei se paras kaveri ole eronnut, vaan yksi vähän kaukaisempi ja tästä jo pari vuotta aikaa. Kovin hyvin ei siinä käynyt, jos huhut pitävät paikkansa.
Kyllä se ikäkriisi on ollut sillä miehen kaverilla, kun on eronnut ja ottanut nuoremman.
Ei. Me ollaan oikein hyvät ystävät, se nainen on 16 v miestään nuorempi ja ikäistään kypsemmän oloinen. Toisinaan autetaan väsyneitä vanhempia taaperon hoidossa, omat velvollisuudet on jo hoidettu.
Voi sellainen tilanne on aivan ihana, nuorta lihaa, ei mitään vanhaa kurppaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi sellainen tilanne on aivan ihana, nuorta lihaa, ei mitään vanhaa kurppaa.
Miehen exällä on sen suhteen vielä mukavammin. Ei tarvitse tyytyä siihen yhteen nuoreen naiseen, kuten ex-miehensä, vaan voi pistää ilmoituksen deittipalstalle ja sen jälkeen nauttia laajasta valikoimasta nuoria miehiä sängyssään. Eikä ole pelkoa, että nuoret miehet jäisivät nurkkiin pyörimään ja vaatimaan jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyisi sellainen nuori 35+ munahaukka? M56
Sori oot jo liian vanha. Oot nyt vähän väliinputoajan roolissa mutta odota kunnes alat lähestyä 70 vuotta ja toinen jalka on haudassa. Tulevat ihan oma-aloitteisesti kärkkymään ja kaartelemaan yläpuolellesi.
Suhteen alku oli kaikille kaveripiirissä vähän raskas kun äijä ei muistanut kertoa vaimolleen että on löytänyt elämänsä rakkauden mutta raahasi sitä narttua kaikissa illanvietoissa mukana. Kuulemma. Minä en ole niihin bakkanaaleihin osallistunut ennenkään koska en voi sietää sitä itsekeskeistä paskaa (Miehen kaveria). Lopulta kun tuli ruma ero ja äijä itkee kaikille miten vaikea ex-rouva on, olen onnellinen kaikista tyypin vastoinkäymisistä
Ja jos oma äijä ottaa opikseen ja lähtee jonkun nuoremman matkaan niin siinähän lähtee. Mun itsetunto tai talous ei ole miehen varassa
Ei, ihan mukava nainen. Olen onnellinen että miehen kaveri tulee nyt vielä isäksi. Haaveili siitä pitkään, mutta exänsä ei halunnut lapsia.
Tietämättömille/palstalla vähemmän pyöriville tiedoksi, tämä hyypiö julkaisee näitä ikäeroteemaisia aloituksia säännöllisesti parin päivän välein. Kysymysten/tarinoiden henkilöt vaihtelevat, mutta runko pysyy samana.
Miksi miehet luulee, että muiden, tuntemattomien miesten tekemiset kiinnostaa naisia? Miksi?
Ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Tietämättömille/palstalla vähemmän pyöriville tiedoksi, tämä hyypiö julkaisee näitä ikäeroteemaisia aloituksia säännöllisesti parin päivän välein. Kysymysten/tarinoiden henkilöt vaihtelevat, mutta runko pysyy samana.
Monia kirjoittajia
Oltiin tässä tilanteessa, tosin nuorena. Mä tulin tosin hyvin toimeen sen exän kanssa. Heille tuli ero ja miehen kaveri alkoi olla teinitytön kanssa. Mulla ei ollut mitään yhteistä 10 vuotta nuoremman kanssa. Ei siitä kriisiä tullut, muuta kuin että se kaveruussuhde jäi, kun ei oikein porukalla osattu tehdään mitään kuten ennen. Se teini oli vielä sellainen nirppanorkka, teinien tapaan, niin en jaksanut. Mulla oli kummasti aina muuta menoa kun olisi pitänyt porukalla mennä, lisäksi sillä tytöllä oli niitä omanikäisiään kavereita. Oikeastaan vaan kaveripiiri muuttui enemmän samanhenkisiin.
Joo on. Heti jätin mieheni varmuuden vuoksi, ettei vaan ehtisi ensin.
On!