Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehesi parad kaveri eroaa ja ottaa uuden paljon nuoremman naisen, onko se ollut teille kriisi?

Vierailija
20.11.2020 |

Niin

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimatsun kaverit voi yrittää onneaan

Vierailija
22/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapahtunut enkä tunne ketään, jolle näin olisi käynyt. Ei olisi itselleni tietenkään kriisi. Ei minulle kuulu muiden parisuhteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kriisistä, mutta kun paras kaverini erosi ja löysi uuden nuoremman naisen, oli minunkin kokeiltava nuorempaa. Kerran panin 22-vuotiasta ja olihan se ihan kivaa.

Vierailija
24/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jätettiin ja uusi oli reilu 10 v nuorempi.

Minulla oli omia ystäviä, ex.llä omia.

Eron jälkeen olin rikki ja kun kukaan ystävä ei pitänyt yhteyttä, tajusin ovat valinneet puolensa.

Ollaan fb ystäviä, moikataan, kun nähdään, siinä kaikki.

Olin kutsuttuna mm kuopuksen kummin häissä. Siellä oli ex uuden vaimonsa kanssa ja minun ja ex n lapset.

Yhdessä vaiheessa sen hetkinen vaimo lähti lasteni kanssa nukkumaan, ei tuntenut häistä ketään, minä taas lähes kaikki.

Tällöin tajusin vanhat ystävät eivät halunneet tutustua uuteen, ehkä he eivät uskoneet heihin. Ja he erosivatkin lopulta, nyt välit ovat tulehtuneet.

Vierailija
25/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen olin rikki ja kun kukaan ystävä ei pitänyt yhteyttä, tajusin ovat valinneet puolensa.

Olin kutsuttuna mm kuopuksen kummin häissä. Siellä oli ex uuden vaimonsa kanssa ja minun ja ex n lapset.

Yhdessä vaiheessa sen hetkinen vaimo lähti lasteni kanssa nukkumaan, ei tuntenut häistä ketään, minä taas lähes kaikki.

Tällöin tajusin vanhat ystävät eivät halunneet tutustua uuteen, ehkä he eivät uskoneet heihin. Ja he erosivatkin lopulta, nyt välit ovat tulehtuneet.

Liian vaikea ymmärtää

Vierailija
26/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on vaikeaselkoinen tarina.

Vierailija
27/27 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän erikoista, kun miehen melkein parhaan kaverin nyksä on 20-25 vuotta muita lähipiirin miehiä tai naisia nuorempi. Yhteiset aikaan liittyvät musiikki, leffa ym. kokemukset puuttuvat. Miesten keskuudessa asiasta ilmeisesti puhutaan hyvin eri teemalla eli tämä miehen kaveri näyttäytyy pääosin superuroksena ja sankarina, joka on onnistunut pokaamaan nuoren naisen joka taas on jotain ihan muuta kuin me vanhenevat "akat" ongelminemme, ja joka ei muuta teekään kuin paneskelee yötpäivät eikä oo potenssipulmia. Toi on pari kertaa tullut ilmi yhteisissä illanvietossa ja se on vähän kiusallista, mut oon yrittäny ajatella niin että pääasia kun miehen kaveri on onnellinen. En ota stressiä muusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme