Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko toiseksi naiseksi? Perustele miksi et/

Vierailija
22.03.2014 |

suostuisit?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä jos molemmat vaikka olisivat naimisissa tahoillaan, mutta liitot onnettomia? Silloinhan molemmat olisivat toistensa "toisia". Vaikea kuvitella itseään tuollaisessa tilanteessa, mutta ei kaikki ole aina niin mustavalkoista kuten joissakin vastauksissa annetaan ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa.

Itsekunnioitus, kunnioitus miehen vaimoa ja heidän (onneton tai ei) avioliittoaan kohtaan, ja mistä tietäisin, vaikka mies kuinka vakuuttaisi, että ovat eroamassa, olisinko kuitenkin joku hätävara vaiko se tuleva kumppani?

Mitä enemmän säädetään, sitä vaikeampaa ja epävarmempaa kaikesta tulee.

Vierailija
4/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin. Elämä on opettanut, ettei mikään ole mustavalkoista ja ettei koskaan pidä sanoa ei koskaan.

Vierailija
5/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei näe arvoani ja halua minua ainoana naisena, hän on ilmiselvästi tyhmä eikä ansaitse minua.

Vierailija
6/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu, koska musta ei ole hätävaraksi pikkuvaimolle eikä tuollaiset naisia kunnioittamattomat miehet ansaitse mua. 

Lisäksi nautin kun ääliömies jää nalkkiin ruman tyhmän vaimonsa kanssa. Ne ei todellakaan saa minusta pakopaikkaa :D

Vierailija
7/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos vaimokin on leikissä mukana.

Vierailija
8/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa en mutta keksin sittenkin tilanteita joissa voisin suostua, tosin mun pitäisi olla varma että nää olisi totta eikä miehen kusetusta:

-vaimo lähtenyt tai ovat eroamassa mutta ovat vielä naimisissa

-vaimo antanut luvan käydä vieraissa enkä itse haluaisi sen enempää suhteelta

Vierailija
9/23 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut "toinen nainen" jo monta vuotta. En halua kuitenkaan miestä kokonaan itselleni, haluan säilyttää vapauteni. Hän on kuitenkin paras ystäväni ja ihana rakastaja, ja haluan pitää hänet elämässäni.

Vierailija
10/23 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Öö, itsekunnioitus?

Vierailija
11/23 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan suostuisi. Kunnioitan itseäni, eikä minulla ole koskaan ollut tarvetta vikitellä varattuja miehiä. Itsetuntoni on kohdillaan.

Vierailija
12/23 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsisi tapella yhdestä kurjasta miehestä, ottakoon toinen jos niin haluaa tässä tapauksessa. Olin joskus 20 vuotta sitten tietämättäni toisessa suhteessa toinen nainen ja se riitti hyvin. Olen ilman mielummin.

Vierailija
13/23 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan normaalin suhteen, jossa molemmat on toistensa ainoat. Ei tarvitse salailla ja voi olla julkisesti yhdessä. Mies ei lämmitä toisen sänkyä, ei ole riskejä saada mitään tartuntoja, en halua olla valehtelijan ja pettäjän kanssa jne jne.

Lisäksi minussa on sen verran tasoa, että saan vapaitakin. Jos ei olisi, olisin yksin. En ole epätoivoinen.

Vierailija
14/23 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mielestäni ansaitsen paljon enemmän kuin vain kakkosvaihtoehtona olemisen. Vaikka se sitten olisi elämä ilman miestä. En uskoisi, että mies minua todella rakastaisi, jos pitäisi minua toiseksi parhaana vaihtoehtona.

Vierailija
15/23 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Arvostani itseäni liikaa. Enkä haluaisi olla mukana satuttamassa ensimmäistä naista. En ylipäätään halua loukata teoillani muita ihmisiä, miksi sitten varatun puolisoa.

Vierailija
16/23 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostu jalkavaimoksi koska kunnioitan itseäni

Vierailija
17/23 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN suostuisi.

a. arvostan naisia=miehen vaimoa

b. arvostan omaa miestäni

Vierailija
18/23 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla toinen nainen. En halua. Ja jos mies alentuisi pettämään vaimoaan (vaikkakin minun kanssani), en voisi enää ikinä arvostaa\kunnioittaa häntä.

Vierailija
19/23 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en pidä pettureista. En voisi luottaa mieheen yhtään. En myöskään haluaisi olla osallisena petoksessa ja valehtelussa.

Vierailija
20/23 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllättäviä vastauksia naisilta. 

Lähinnä näiltä, jotka eivät suostuisi. Itse olen samoilla linjoilla. Hieno homma naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan