Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella hyvännäköiset ihmiset - pinnallisia vai ei?

Vierailija
22.03.2014 |

Sanotaan nyt esimerkiksi parisuhdemielessä. Jos on vaikka ihan järkyttävän komea mies, tai ihan järisyttävän kaunis nainen, joka myös tietää olevansa komea/kaunis ja pitää ulkonäöstään huolta... niin onko sellainen ihminen todennäköisesti pinnallisempi ja odottaa hyvää ulkonäköä myös kumppaniltaan?

Vai onko niin, että tuollainen järisyttävän hyvännäköinen ihminen näkisi jopa todennäköisemmin muissa ihmisissä pintaa syvemmälle, koska tietää itse ulkonäön olevan pelkkää pintaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtääkseni kaunis, en huippumalli mutta esim luokallani kaunein tai yksi kauneimmista. Meikkaan ja panostan ulkonäköön myös aika paljon, mutta en mielestäni ole ollenkaan niin pinnallinen kuin monet varmaan ulkonäön perusteella minun kuvittelisi olevan.

Olen huomannut että en tule toimeen monien muiden "nättien muotityttöjen" kanssa, ei mulla vaan ole mitään puhuttavaa tai yhteistä näiden kanssa joiden elämä keskittyy Facebookin, hiustensuoristimen ja Seduloiden ympärille. Tietenkään kaikki nätit ei ole tällaisia, mutta huomattavan moni 18-30 vuotiaista muodista kiinnostuneista naisista.

Mutta sellaiset jotka ei ole yhtään kiinnostuneita muodista jne jotenkin vierastaa mua koska luulevat että olen vaan pinnallinen trendipelle. Mitä en ole. Pitäisikö mun lopettaa meikkaaminen ja pukeutua kuin hipsteri jotta mut otettaisiin vakavasti?

Vierailija
22/24 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauniit dissaa helposti miehiä vaikkapa samalla työpaikalla, koska kuvittelevat miesten olevan heistä kiinnostuneita vain ulkonäön takia? Tai mies ei ole heidän sarjaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta poikaystäväni kanssa ollaan kuulemma hyvin outo pari (näiden pinnallisten nättien tyttöjen mielestä), koska se on lääkiksessä eikä pukeudu trendikkäästi. Ja on mua sentin lyhyempi, eikä edes ole Facebookissa! Hui kamala. Mutta eihän me edes näytettäisi FB-kuvissa hyvältä yhdessä!

Vierailija
24/24 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin syvällisiä taviksen näköisiä en ole tavannut. Tylsiä möllöttäjiä melkein kaikki. Syvällisimmät ja mielenkiintoisimmat ihmiset löytyvät niistä, joiden ulkonäössä tai tyylissä on jotain persoonallista ja mielenkiintoista, hyvässä tai huonossa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi