Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kysyy: Kannattaako kiinnostavan naisen ulkonäköä kehua...

Vierailija
22.03.2014 |

vai kannattaako olla sanomatta mitään? Kiinnostava nainen on oikeasti kaunis.

Muistan kuulleeni neuvon, että kiinnostavan hyvännäköisen naisen, jonka haluaa iskeä ulkonäköä ei pitäisi paljoa kehua. Mutta kertokaa te, olette asiantuntijoita tässä.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:53"]

Esimerkiksi kun nainen laittaa hiuksensa kiinni, "lipsauta" että sulla on muuten kaunis siro niska.

[/quote]

Miksi pitää teeskennellä lipsauttavansa kehun? Eikö naiset pidäkään rehellisistä ja suoraselkäisistä miehistä?

Vierailija
22/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko että oikein kaunista ihmistä erityisemmin kannattaa kauniiksi kehua tsäänssien parantamisen kannalta. Sille se on itsestään selvää eikä erottele sinua mitenkään muista jotka saman itsestäänselvyyden sanovat. Kannattaa lähestyä jollain mitä se ei kuule jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu ihmeessä. Olin nuorempana tosi kaunis, mutta siitä ei juuri mainittu. Jos joku mies jostain sanoi, niin virheistäni. Mitä tekemällä voisin olla vieläkin hotimpi. Joo, ihan uskomattoman junttia :(

Nyt kun ikää on lähes 40, mietin että mitä ihmettä? Näin kyllä aikoinaan, miten ulkonäkööni reagoitiin, mutta miksi kukaan niistä tolloista ei voinut antaa siitä minulle hyvää palautetta kun vain kertaluonteisesti.

Vierailija
24/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:42"]

Vähän, mutta ovelasti. Ei suoria törkyjä iskuyrityksiä. Ehkä kyllä paremmin toimii häikäilemätön itsevarmuus ja suorat katseet, näytät sanattomasti mitä haluat. Ei mitään miimikkp esitystä kuitenkaan :D

[/quote]

Nyt on kyse netissä tapaamastani naisesta, jota en ole vielä livenä tavannut. Olen ymmärtänyt, että kauniin tapauksessa ulkonäköön ei kannattaisi kiinnittää huomiota kuin ohimennen tyyliin: "Miten tuonnäköinen nainen on vielä sinkkuna?" Mitään "olet kaunis"-fraaseja ei kai kannattaisi käyttää? Olenko aivan väärillä linjoilla?

-ap-

Vierailija
25/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mua niin ärsyttää kun miehet jatkuvasti sanovat mulle ton "miten tonnäkönen nainen on vielä sinkkuna" -fraasin. Ehkä siten että ei kukaan halua olla pelkän ulkonäön kanssa? Ehkä mulla on paska luonne? Niin daiju kysymys et älä ihmeessä kysy sitä.

Vierailija
26/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vähän riski kehua myös älykkääksi. Itse olen älykäs ja tiedän sen, enkä erityisemmin pidä siitä että joku mies tulee sen minulle kertomaan - ikään kuin hän olisi jollain lailla tämän asian auktoriteetti ja jakelisi suopeuttaan minulle. Nurinkurisesti siis se kuulostaa jopa vähän alentuvalta.

Miten olisi ihan kehua naisen persoonaa? Kehua kuinka kivaa hänen kanssaan on olla kun hän on niin hauska/yllättävä/rohkea/monipuolinen/lämmin ihminen tms.

Vierailija
27/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvännäköinen. Kokemuksesta voin sanoa että ulkonäköä ei kannata kehua. Se on kuultu niin monta kertaa ja toiseksi, siitä tulee heti olo että toi yrittää jotain. Kehu mielummin älyä tai jotain asiantuntemusta tms., se toimii paljon paremmin. 

Vierailija
28/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:19"]

Vähän, mutta ovelasti. Ei suoria törkyjä iskuyrityksiä. Ehkä kyllä paremmin toimii häikäilemätön itsevarmuus ja suorat katseet, näytät sanattomasti mitä haluat. Ei mitään miimikkp esitystä kuitenkaan :D

[/quote]

Nyt on kyse netissä tapaamastani naisesta, jota en ole vielä livenä tavannut. Olen ymmärtänyt, että kauniin tapauksessa ulkonäköön ei kannattaisi kiinnittää huomiota kuin ohimennen tyyliin: "Miten tuonnäköinen nainen on vielä sinkkuna?" Mitään "olet kaunis"-fraaseja ei kai kannattaisi käyttää? Olenko aivan väärillä linjoilla?

-ap-

[/quote]En ainakaan sanoisi "miksi tuonnäköinen on vielä sinkkuna". En tykkäisi kommentista siksi, että se paljastaisi miehen ajattelevan, että sitä seurusteluseuraa saavat ne jotka ovat nättejä ja muut jos onni käy. Pitäisin sinua hieman hölmönä.

Sinuna en liikaa miettisi ja laskelmoisi tilanteita ja sanomisiasi etukäteen. Jos nainen on kaunis jossakin tietyssä tilanteessa ja haluat niin sanoa, sanot. Olemme kaikki naiset myös yksilöitä, et voi tämän keskusteluketjun perusteella tehdä johtopäätöksiä mihinkään suuntaan nettinaisesi suhteen. Sinun täytyy tosiaan nähdä se vaiva, että tutustut häneen. Sitten tiedät.

Vierailija
29/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:25"]

On kyllä vähän riski kehua myös älykkääksi. Itse olen älykäs ja tiedän sen, enkä erityisemmin pidä siitä että joku mies tulee sen minulle kertomaan - ikään kuin hän olisi jollain lailla tämän asian auktoriteetti ja jakelisi suopeuttaan minulle. Nurinkurisesti siis se kuulostaa jopa vähän alentuvalta.

[/quote]

Aivan samaa mieltä! Olisi voinut tulla omalta näppikseltäni. Jos haluat osoittaa että nainen on älykäs, sano mieluummin keskustelun aikana "olet oikeassa" tai "hyvä pointti" joskus, kun olet sitä mieltä.

Minusta ulkonäköä voi kehua, jos tarkoittaa sitä tosissaan. Sydämestä tulevan kehun erottaa kyllä lipevästä nuoleskelusta, koski se mitä hyvänsä. Kunhan et heti ensitreffeillä ylistä hyvää pyllyä, ja tuskin sitä olit tekemässä.

Vierailija
30/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hassu vinkki. Voit kehua naisen ulkonäköä, mutta älä hymyile kehun sanottuasi vaan pidä naama pokkana. Pelimiehet, joille kehu on valuutta, hymyilee aina kehun sanottuaan kuin odottaisivat jotain vastalahjaa tästä armopalastaan.

Vierailija
31/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä, että vieras mies kehuu ulkonäköäni tai mutään muutakaan henkilökohtaista ominaisuuttani. Olen tavannut mieheni netissä enkä voisi kuvitella, että hän olisi ensimmäisillä tapaamisilla arvioinut ulkonäköäni. Jossain vaiheessa hän kirjoitti, että sarkastinen huumorini on viehättävää. Se lämmitti, koska meillä on samanlainen huumorintaju.

Vierailija
32/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole livenä tavannut, niin jätä suuremmat ulkonäkökehut vielä sikseen. Kuva voi valehdella. Tietysti on kohteliasta reagoida netissä toisen kuvaan, että kiva kuva :) tai olet kaunis nainen, tai vaikka että kiitos kuvasta, sinulla on kauniit silmät. Minun mielestä suora "olet kaunis" on parempi kuin ne tipahditko taivaasta, miten voit olla sinkkuna, plaplaa...

Vierailija
33/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

-ap-

[/quote]

Ei, eikä myöskään mitään "minkä takia tuon näköinen nainen on vielä sinkkuna" fraaseja, koska se on ihan sitä samaa kauraa, jolla annat valtit vastapuolelle. Kaikkein tärkeintä, että teet itsestäsi kiinnostavan, mutta samalla olet hieman mystinen. Eli naisen pitää olla hieman epävarma kiinnostuksesi määrästä.

Älä siis missään nimessä usko akkojen höpinöitä. Tottakai he haluavat, että paljastat pelisi heti alkuunsa, että he pääsisivät niskanpäälle. Luota minuun, sillä minä puhun vanhenpana naistenmiehenä, jolla on kokemusta sadoista kohtaamisista vastakkaisen sukupuolen kanssa. Sinun  pitää aina pitää narut omissa käsissä. Lipsuttamalla naisia sinä suorastaan vedät maton omien jalkojesi alta.

Vierailija
34/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kuullut kehuja ulkonäöstäni varmaan viiteen vuoteen keneltäkään, joten kyllä, aina kannattaa kehua ulkonäköä :D Ja mulle tulis ainakin fiiwis, että joku niskafetisisti, jos alkais jtn niskaa kehumaan.. Rehellisesti vaan joku kiva kehu. Muttei tissejä/persettä :)

Vierailija
35/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:54"]

[/quote]

-ap-

[/quote]

Ei, eikä myöskään mitään "minkä takia tuon näköinen nainen on vielä sinkkuna" fraaseja, koska se on ihan sitä samaa kauraa, jolla annat valtit vastapuolelle. Kaikkein tärkeintä, että teet itsestäsi kiinnostavan, mutta samalla olet hieman mystinen. Eli naisen pitää olla hieman epävarma kiinnostuksesi määrästä.

Älä siis missään nimessä usko akkojen höpinöitä. Tottakai he haluavat, että paljastat pelisi heti alkuunsa, että he pääsisivät niskanpäälle. Luota minuun, sillä minä puhun vanhenpana naistenmiehenä, jolla on kokemusta sadoista kohtaamisista vastakkaisen sukupuolen kanssa. Sinun  pitää aina pitää narut omissa käsissä. Lipsuttamalla naisia sinä suorastaan vedät maton omien jalkojesi alta.

[/quote]Plaaaah.

Vierailija
36/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:54"]

[/quote]

-ap-

[/quote]

Luota minuun, sillä minä puhun vanhenpana naistenmiehenä, jolla on kokemusta sadoista kohtaamisista vastakkaisen sukupuolen kanssa. 

[/quote]

In your dreams...H.L.

Vierailija
37/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä rumempi nainen kannattaako tälle kommentoida ulkonäköä tai käyttää tuota miten tuonnäköinen on vielä sinkkuna fraasia?

Vierailija
38/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulkonäköä pitäisi kehua????? Eikö se ole jotenkin mielistelyä jos toista kauniiksi sanoo tms kun kuitenkin ihmisessä on paljon muutakin kuin ulkonäkö. Eikä varsinkaan tissejä tai persettä, vaikka ne juuri vetoavatkin mieheen.

T. ei aloittaja mies

Vierailija
39/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos olet treffeillä naisen kanssa, voit kehua ohimennen hänen mekkoaan tai kampaustaan. Varsinkin, jos nainen on panostanut ulkonäköönsä treffeillä, hän varmasti ilahtuu, jos osoitat huomanneesi hänen nähneen vaivaa.

Vierailija
40/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu. Ei tietenkään. Kyllä hän on jo kuullut miljoon kertaa että on hyvän näköinen. Poikkea massasta ja kehu hänen lunnettaan.