Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kysyy: Kannattaako kiinnostavan naisen ulkonäköä kehua...

Vierailija
22.03.2014 |

vai kannattaako olla sanomatta mitään? Kiinnostava nainen on oikeasti kaunis.

Muistan kuulleeni neuvon, että kiinnostavan hyvännäköisen naisen, jonka haluaa iskeä ulkonäköä ei pitäisi paljoa kehua. Mutta kertokaa te, olette asiantuntijoita tässä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että "siinäpä on haaskan näkönen neiti" (siis savon murteella) Tulee tuo huumorintajukin tsekattua!

No, mutta tosissaan: Kyllä ulkonäön kehuminen on vähän ällöä, jotenkin helposti imelän puolelle menevää. Sitäpaitsi kauneus on katoavaista! Tunnen noita nuorina "ah niin kauniita" ja he ovat rupsahtaneet nopeimmin.

Itse olin nuorena söpö hunajapupu ja minulle huudeltiin "mitäs seksipimulle kuuluu"! Kun sitten 17-kesäisenä tapasin tulevan puolisoni, ei hän sanonut ulkonäöstäni mitään. Mielestäni niin olikin parempi.

Vierailija
62/63 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä olin kuulema törkeen ruma. Sitte jotenkin 16 vuotiaana tilanne muuttu, joka päivä joku kehuu kauniiks ja se on outoo. Koska on koulukiusattu rumuudesta. Joka tapauksessa naaman takia, aika lampun alla asunut. Mutta ei oo itseluottamus palannu ja voin sanoa. Et se vähän loukkaa jos äijä jauhaa puol iltaa, et ” ootpas sä kaunis lässynlää” ei se oo kivaa. Silleen ai täh? Eks mussa oikeesti oo muuta kiinnostavaa ku lärvi. Muija kaverit feidas mut, mun omana syntymäpäivänä, koska en halunnu miehii mukaan juhlimaa...... että joo ” onpa ihanaa olla kaunis”.,.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun mies kehuu naista yleissivistykseen kuuluvan asian tietämisestä tulee mieleen ettei tämä tunnu kovin paljon naisia arvostavan ja ylipäänsä on sitä mieltä että naiset ovat älyllisesti alempiarvoisia.