Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kysyy: Kannattaako kiinnostavan naisen ulkonäköä kehua...

Vierailija
22.03.2014 |

vai kannattaako olla sanomatta mitään? Kiinnostava nainen on oikeasti kaunis.

Muistan kuulleeni neuvon, että kiinnostavan hyvännäköisen naisen, jonka haluaa iskeä ulkonäköä ei pitäisi paljoa kehua. Mutta kertokaa te, olette asiantuntijoita tässä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:39"]

vai kannattaako olla sanomatta mitään? Kiinnostava nainen on oikeasti kaunis.

Muistan kuulleeni neuvon, että kiinnostavan hyvännäköisen naisen, jonka haluaa iskeä ulkonäköä ei pitäisi paljoa kehua. Mutta kertokaa te, olette asiantuntijoita tässä.

[/quote]

Ei kannata, se on klisee ja nainen on kuullut sen miljoona kertaa, jos on oikeasti kaunis. Keksi joku persoonallinen kehu, toimii paljon paremmin!

Vierailija
2/63 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:42"]

Vähän, mutta ovelasti. Ei suoria törkyjä iskuyrityksiä. Ehkä kyllä paremmin toimii häikäilemätön itsevarmuus ja suorat katseet, näytät sanattomasti mitä haluat. Ei mitään miimikkp esitystä kuitenkaan :D

[/quote]

Nyt on kyse netissä tapaamastani naisesta, jota en ole vielä livenä tavannut. Olen ymmärtänyt, että kauniin tapauksessa ulkonäköön ei kannattaisi kiinnittää huomiota kuin ohimennen tyyliin: "Miten tuonnäköinen nainen on vielä sinkkuna?" Mitään "olet kaunis"-fraaseja ei kai kannattaisi käyttää? Olenko aivan väärillä linjoilla?

-ap-

[/quote]

Ei, eikä myöskään mitään "minkä takia tuon näköinen nainen on vielä sinkkuna" fraaseja, koska se on ihan sitä samaa kauraa, jolla annat valtit vastapuolelle. Kaikkein tärkeintä, että teet itsestäsi kiinnostavan, mutta samalla olet hieman mystinen. Eli naisen pitää olla hieman epävarma kiinnostuksesi määrästä.

Älä siis missään nimessä usko akkojen höpinöitä. Tottakai he haluavat, että paljastat pelisi heti alkuunsa, että he pääsisivät niskanpäälle. Luota minuun, sillä minä puhun vanhenpana naistenmiehenä, jolla on kokemusta sadoista kohtaamisista vastakkaisen sukupuolen kanssa. Sinun  pitää aina pitää narut omissa käsissä. Lipsuttamalla naisia sinä suorastaan vedät maton omien jalkojesi alta.

[/quote]

Asia on kyllä niin, että jos liikaa jahkailee ei tuo nainen tajua kiinnostuksen olevan aitoa. Liiallinen vaikean esittäminen voi johtaa siihen, että naisen vie joku toinen.

Ei saa ahdistaa toista liiallisella kiinnostuksella ja hieman tunnustella onko kiinnostunut toinenkin, mutta joku salaperäinen ja etäinen tyyli iskee vain muutamiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaan on tollasia, niille on ulkonäkö tärkein. Jos haluat "sielunkumppanin" pitää lepakoksi muuttua....

Vierailija
4/63 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaan on tollasia, niille on ulkonäkö tärkein. Jos haluat "sielunkumppanin" pitää lepakoksi muuttua....

Vierailija
5/63 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva kuulla ulkonäköön liittyviä kehuja vasta vähän myöhemmin, kun suhde vakiintunut. Vähän aikaa sitten yksi mies oli todella rakastunut minuun. Juteltiin paljon ja kaikesta, mutta hän ei koskaan sanonut mitään ulkonäöstäni, vaikka muuten minua kovasti kehuikin. Tuntui hyvältä, että ulkonäköni vaikutti olevan hänelle aivan toissijainen. Sitten kerran hän meni sanomaan, että olen maailman kaunein nainen. Korjasi onneksi heti perään tarkoittaneensa, että persoonani on intensiivisyydessään maailman valloittavin :) 

Vieläkin tuo tuntuu hyvältä, vaikka varattuna jouduinkin torjumaan tämän miehen sinnikkäät yritykset kunnes hän lopulta luovutti.

Vierailija
6/63 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi nettivalokuvan perusteella mitään kehuja ulkonäöstä. Juttelet ihan rauhassa. Sitte tapaamisen jälkeen / aikana voit kehua, jos olet ihastunut ja huomaat hänessä samaa. Se on minusta inhottavaa, jos joku, kenestä en itse ole kiinnostunut, alkaisi kehua!

Eli pitää olla pelisilmää, älä suunnittele etukäteen. Kehut kun hän kehuu sinua. Ole ihan oma itsesi, juttelet, katsot silmiin jne pidätte hauskaa. Sitten hyvällä hetkellä hymyjen kohdatessa voit kertoa miltä tuntuu "olet kaunis".

Vierailija
7/63 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen jäänyt aiheesta tapaus, jossa ei sanottu sanaakaan. Oululainen herrasmies otti minua hellästi korvista kiinni, katseli hetken hellyydellä kasvojani ja suuteli sitten kevyesti otsaan. Siitä on jo aikaa, mutta muisto lämmittää vieläkin.

Vierailija
8/63 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi herranjumalanperkelen huhhahhei ja rommia pullo. Naiset. Harmittaa kun en ole homo. Olisi niin paljon helpompaa.

T.mies

Vierailija
9/63 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 21:25"]

Mä olen hyvännäköinen. Kokemuksesta voin sanoa että ulkonäköä ei kannata kehua. Se on kuultu niin monta kertaa ja toiseksi, siitä tulee heti olo että toi yrittää jotain. Kehu mielummin älyä tai jotain asiantuntemusta tms., se toimii paljon paremmin. 

[/quote]

Samoilla linjoilla. Kauniiksi kehumisesta tulee sellainen "toi yrittää jotain" -olo. Jos haluat kehua ulkoista olemusta, niin ainakin itseäni ilahduttaa enemmän vaikka tyylikkääksi sanominen. Mutta olen näitä kaikenlaisia kommentteja kuullut elämässäni niin paljon, että parempia mahdollisuuksia ei kehuilla valitettavasti saa ;)

Vierailija
10/63 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle pitää sanoa se mitä hän haluaa kuulla tavalla jolla hän haluaa sen kuulla. Jos et tiedä mitä se on, et tunne naista tai et ole sopiva hänelle. Tapailen itse tällä hetkellä miestä joka jo ennen tapaamista antoi minun ymmärtää että olen kaunis mutta tärkeämpää on se mitä ajattelen. Ja teki sen juuri oikealla tavalla. Moni muu on yrittänyt kehua samoja ominaisuuksia mutta tökerömmin niin ei ole samalla tavalla sykähdyttänyt. Että mitään yleispätevää neuvoa ei varmasti voi antaa. Sori.

Vierailija
11/63 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta kirjoitanpa silti. Mun mielestäni on ok, jos aidosti haluaa kehua toista. Mutta eikö se jotenkin kuitenkin latista fiiliksiä tai ainakin siinä on riski (hyvässä sekä pahassa), että suhteen/tilanteen luonne muuttuu? En puhu parisuhteesta pelkästään vaan ihan normi ihmissuhteesta.

Makunsa kullakin, mutta minuun ainakin puri sellainen käänteispsykologia; piikittelyä, suorastaan vittuilua päin naamaa mutta pilke silmäkulmassa, sarkasmi. Jotenki heti huomasin sen, miten jännittävää toisen kanssa on, kun ei heti mennä kehumaan toista. Jos viihtyy toisen seurassa on kai selvää, että ulkonäkökin viehättää?

Eli ehkä ennemmin kehoittaisin varovsti tunnustelemaan toisen osapuolen huumorintajua, kilpailuhenkisyyttä. :-) Hauskaa kesää kaikille.

E

Vierailija
12/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
13/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän, mutta ovelasti. Ei suoria törkyjä iskuyrityksiä. Ehkä kyllä paremmin toimii häikäilemätön itsevarmuus ja suorat katseet, näytät sanattomasti mitä haluat. Ei mitään miimikkp esitystä kuitenkaan :D

Vierailija
14/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni on kiva kuulla jos joku mukava mies pitää minua viehättävänä :) Mutta tyyli ratkaisee...

Vierailija
15/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta sen kertoo: Kehu rumia ja kauniita älykkäiksi, keskinkertaisia kauniiksi.

Vierailija
16/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan naisesta. Olen kuunnellut koko lapsuuden ja nuoruuden sitä, kuinka kaunis olen. Muistan, kun mieheni kehui älykkyyttäni ja siitä tuli niin lämmin olo ja tuntui niin hyvältä. Jotenkin oli niin kolahtanut se, kun exä puhui aina rakastavansa minua, koska olen niin kaunis. Onko se syy rakastaa?

Vierailija
17/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ihmisten hyviä ominaisuuksia ja tekoja kannattaa kehua. :)

Ethän pidä pelinä naisen kanssa kommunikoimista? Ole oma itsesi, ihan suora ja ystävällinen myös toki. 

Vierailija
18/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta ei mitään perse-tissit-silmät -huttua, vaan jotain persoonallisempaa. Kehu esimerkiksi kaunista niskaa, ranteita, kaulaa, nilkkoja, mutta älä liian usein ja sopivassa asianyhteydessä, niin ettei kuulosta suunnitellulta. Esimerkiksi kun nainen laittaa hiuksensa kiinni, "lipsauta" että sulla on muuten kaunis siro niska.

Vierailija
19/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:42"]

Kyllä minun mielestäni on kiva kuulla jos joku mukava mies pitää minua viehättävänä

[/quote]

Kenenpä mielestä ei olisi kiva kuulla kehuja. Mutta AP tarkoittanee kysymyksellään, parantaako ulkonäön kehuminen tsäänssejä. Eli lähdetkö todennäköisemmin miehen matkaan jos hän kehuu kuin jos ei kehu?

Vierailija
20/63 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu hänen vaatettaan, kaulakorua, kenkiä tms. Niitä voi kehua joka päivä, kun taas ulkonäköä ei voi/ei kannata. Lisäksi vaatteiden kehuminen osoittaa että huomaat hänessä muutakin kuin kauniit kasvot.