Tyttöystävä oli viime viikonloppuna baarissa tyttökavereidensa kanssa, sen jälkeen alkanut seurata kolmea uutta miestä Instassa
Ei hajuakaan keitä ovat ja tämä häiritsee paljon. En kuitenkaan uskalla puhua asiasta, koska pelkään että hän suuttuu.
Mitä tekisitte? Onko ns. red flag?
Kommentit (18)
Sairalloinen mustasukkaisuus aiheuttaa tuon tason vahtaamista.
Olisko niiden kaverien uudet poikaystävät?
Kuka nyt ei seuraisi komeiden ja mukavien miesten someja?
Jos hän on tutustunut uusiin miehiin niin ole siitä iloinen, hyvä asiahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Sairalloinen mustasukkaisuus aiheuttaa tuon tason vahtaamista.
Kun mies seuraa hyvännäköisiä misuja, se on red flag. Mutta kun nainen tekee samaa, se on normi meininki.
Hauskintahan tässä on se, että Insta ei näytä koska joku oma kaveri on alkanut seurata jotain kolmatta osapuolta. Jos aloitus pitäisi paikkaansa, aloittaja olisi joko mennyt tyttöystävän tilille stalkkaamaan tai sitten pitää kirjaa siitä, ketä tämä seuraa ja tarkistaa tilannetta säännöllisesti uusien lisäysten varalta. Taivun silti uskomaan, että aloittaja on typerä trolli.
Mulla ei ole hajuakaan ketä aviomieheni instassa seuraa tai hänellä minun somestani sen tarkemmin. En kyttää tälläisiä. Kumpikaan ei myöskään lue toistensa viestejä. Mutta puhelinta voi tarvittaessa lainata, en salaile mitään.
Uskomatonta kyttäystä tuollainen.
Isoin ongelma tässä on se, ettet uskalla kysyä.
Toinen se, että ei sulla mitään tyttökaveria edes ole
Todennäköisesti on ihastunut johonkin.
Saattaa myös löytää tai etsiä itselleen sopivampaa.
Tämmöstä tämä elämä on, jossain vaiheessa sitä haluaa kokeilla muuta. Jos pettää, niin sitten kärsii seuraukset, ei siinä sen kummempaa.
Ei toisen vahtiminen ja seuraaminen mitään auta. Eikä siinä oma kunnia mene, jos toinen löytää toisen. Ette vaan olleet parhaat toisillenne. Voit aina sanoa itsellesi ettete olleet sopivia toisillenne ja löytyi toinen sopivampi.
Kyllä toi kuulostaa siltä että suhdetta on turha jatkaa jos pelkää kumppanin reaktioita jos hänen kanssaan keskustelee itseä vaivaavista asioista.
Sulla ei ole mitään tyttökaveria joka olisi ollut yhtään missään. Nyt ylös sieltä, ja päästät sen katin ulos.
Herranjestas nyt. Jos häiritsee niin avaa suus.
En mä ainakaan jaksais suuttua asiasta, tosin en yhden bileiden juttelun perusteella alkais vieraita miehiä seuraamaan jos oon suhteessa. No en kyllä muutenkaan ja oonkin vähän autistisen rehellinen enkä tajua miksi suhteissa ylipäätään tehdään asioista niin vaikeita kun ei vaan osata puhua.
Ap on trolli, jolla on mielikuvitustyttöystävä. Välillä tämä feikkinainen on vaimo, välillä tyttöystävä. Päivän surkein provo takuulla.
No ei ole tervettä vahtia tyttöystävän somea.
Jätä se sika.