Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 45-50v nainen, oletko alkanut haista ”tädille”?

Vierailija
20.11.2020 |

Tämä ihon ominaistuoksun muutos siis johtuu hormonaalisista syistä ja ihon ph-arvon muutoksesta, en tarkoita nyt mitään lian/hien hajua. Täytän 46 ja huomasin että olen alkanut haisemaan/tuoksumaan TÄDILLE. Huomasin tän kylpytakistani jota en pese niin tiuhaan, siinä oli tuttu ja kotoisa täti-tuoksu joka sukuni muillakin naisilla on siinä viidenkympin tienoolla tullut. Mulla jo aiemmin :)

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo mummoikäinen enkä vieläkään haise tädille sen enmpää kuin mummollekaan. Hikoilu on vähentynyt lähes olemattomiin, joten deodoranttiakaan ei enää tarvita. Mutta hyvä hygienian hoito on ensiarvoisen tärkeää. Samoin puhtaat vaatteet niin alla kuin päälläkin.

Et sä sitä itse haista. Kusi ja lääkkeet haisee kaikissa mummoissa.

Se on taas lääkkeet sulla ottamatta ja täällä sekoilet.

Nyt pulinat pois, pää tyynyyn ja simmut kiinni jonne!

Olen kyllä yrittänyt ottaa säännöllisesti astma- ja verenpainelääkkeeni. Jonneksi en itseäni tunnista kun ikää on 51 vuotta.

Ikääntynyt jonne, ikäjonne, vanhapoika, peräkammarin poika, äidin ja isin tekopalkka😂😂

Vierailija
102/126 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissa rupeaa haisemaan maahiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä erota, haisenko itse toisenlaiselta kuin aiemmin, mutta sen olen huomannut, että aamulla makuuhuone haisee epämiellyttävältä. Nuorempana makkarissa oli vain "uninen" mutta miellyttävä tuoksu, aavistuksen tuuletusta kaipaava mutta periaatteessa ihan hyvä tuoksu. Nykyään haju on inhottava. Pitää tuulettaa koko kämppä. Käyn huolella suihkussa joka aamu ja harjaan hampaat hyvin ja juon vettä. Silti vaatteistakin joskus erottuu uudenlainen, epämiellyttävämpi haju. Ennen oma tuoksu vaatteissa oli hyvä.

Että kyllä tätituoksussa tai vanhan naisen tuoksussa perää on. Itse olen 50.

Vierailija
104/126 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haise tädille. Haisen Aromasätkälle tai sähkötupakalle. Riippuu kumpaan tuet riittää

Vierailija
105/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kesälläkin 'täti' haisee aika voimakkaalle, haiskahtaa suorastaan pahalle. Sellainen hieman imelä haju, itsekin saatan haistaa joistakin omista vaatteista, siksi niitä äytyy pestä tiuhaan. Joku materiaali kerää hajua enemmän, ne kyllä hävitän.

Vierailija
106/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imelyyttä, happamuutta, pidempään hautuneena mukaan voi tulla voihapon eltaantuneisuutta ja ureaa. Siitä on tädin tuoksu tehty.

Tätituoksuvaiheeseen ehtineen kannattaa luopua tavasta käyttää "puolipitoisia" vaatteita. Moni tässä ketjussa onkin huomannut, että kylpytakki haisee tädiltä. Niin alkavat muutkin vaatteet haista, kun tädin aineenvaihduntatuotteissa viihtyvät bakteerit saavat aikaa mellestää. Koneeseen vain eikä takaisin kaappiin.

Vierailija
107/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mille haisee mutta kyllä Nautin kun miehet eivät enää osoita minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä, saa olla ja kulkea ihan rauhassa ilman kyttäämistäkään. 

Vierailija
108/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan 'puolipitoiset' vaatteet alkavat haista. Mutta etenkin 60+ hujakoilla hajut on pahimmillaan ei vielä alle 50v mielestäni.

Vierailija
109/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hormonikorvaushoito lisätä tädintuoksua?

Vierailija
110/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen ja käyn 2x pvssä suihkussa. Käytän vartalovoidetta ja edp tuoksua.

Mikä helkkarin yleistys tämä on että tietyn ikäinen haisee?

Vierailija
111/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko hormonikorvaushoito lisätä tädintuoksua?

Luulisin että asia on päinvastoin. Miehethän (alitajuisesti) haistaa onko nainen hedelmällisessä iässä vai ei. Ehkä siis estrogeenitasot liittyväy asiaan, ja niiden ylläpito voisi vähentää tätituoksua.

Vierailija
112/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilen ja käyn 2x pvssä suihkussa. Käytän vartalovoidetta ja edp tuoksua.

Mikä helkkarin yleistys tämä on että tietyn ikäinen haisee?

Kai osaat tulkita, että suurin osa haiskahtaa. Pesut poistaa hajuja ja raikkaat puhtaat vaatteet. Tunkkaisten ihovoiteiden, hajuvesien, hiuslakkojen kombo lisää tädinhajua.

Vierailija
113/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat vaatteet niin ei haise mummolta

Vierailija
114/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suihku 2 kertaa päivässä

Vierailija
115/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat myös kuntoon.

Vierailija
116/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajunhäätövinkkejä saa laitella lisää.

Vierailija
117/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4064 kirjoitti:

Tämä on jonkun herneen nenään vetäneen miehen aloitus, kun palstalla on puhuttu vanhan miehen hajusta. Vanhasta miehestä lähtevä paha haju estää varoittaa naista, ettei tuon kanssa kannata lisääntyä.

Niinkö? Ilmeisesti sitten rahan haju sotkeutuu tuon vanhan ukon hajun kanssa niin, että yllättävän moni nuori nainen kumminkin pappojen kanssa lisääntyy. 

Vierailija
118/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt erään vanhan kuolleen ihmisen ihan vierestä sellaisessa siihen tarkoitetussa tilassa. En tiedä johtuiko kuolleesta, vai tilassa olevista kynttilöistä/kukista/puhdistusaineista mutta tilassa oli sellainen jännä makeahko haju.

Nyt huomasin kuukautisten lopussa että menkkaveri tuoksahti ihan samalta makealta kuin siellä tilassa oli silloin.

Vierailija
119/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En kyllä edes tiedä, mikä tätituoksu on.

N50

Vierailija
120/126 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä haistanut mitään tätituoksua kenessäkään, kuulostaa keksityltä ja aika naisvihamieliseltä. Eivätkö sedät siis haise?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi