Sinä 45-50v nainen, oletko alkanut haista ”tädille”?
Tämä ihon ominaistuoksun muutos siis johtuu hormonaalisista syistä ja ihon ph-arvon muutoksesta, en tarkoita nyt mitään lian/hien hajua. Täytän 46 ja huomasin että olen alkanut haisemaan/tuoksumaan TÄDILLE. Huomasin tän kylpytakistani jota en pese niin tiuhaan, siinä oli tuttu ja kotoisa täti-tuoksu joka sukuni muillakin naisilla on siinä viidenkympin tienoolla tullut. Mulla jo aiemmin :)
Kommentit (126)
No en kai, kun en edes ymmärrä mihin "tätituoksu" viittaa.
Tuoksun ihan puhtaalle itselleni ja miedosti hajuvedelleni. N49
Sisätautien erikoislääkäri Pertti Mustajoki kirjoittaa Terveys .Fi: sä näin.
Yöhikoilusta puhutaan silloin, kun liiallista hikoilua esiintyy yöaikaan melko säännöllisesti ja siinä määrin, että se selvästi häiritsee nukkujaa. Vaikeassa yöhikoilussa yöasu ja vuodevaatteet ovat aamuisin niin märät, että ne joudutaan vaihtamaan. Usein hikoilua esiintyy vain yöaikaan. Yöhikoilu kohdistuu etenkin pään ja ylävartalon alueelle.
Yöhikoilu on melko yleinen vaiva. Eräässä tutkimuksessa kysyttiin yli 2 200 yleislääkärin potilaalta (kaikenikäisiä, keskiarvo 50
En ymmärrä yhtään mikä tämä tätihaju on. Meillä ei kukaan suvussa ole haissut millekään.
Tiedän kyllä mikä on se sellanen lahomainen vanhushaju.
Meillä tuoksuu setä. Setä ja täti, kaksi nelivitosta kun tässä keskenään asuu.
Mitä helkkaria? Ai tuollainenkin asia on edessä? Helvetin hienoa olla nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkaria? Ai tuollainenkin asia on edessä? Helvetin hienoa olla nainen.
Ei ole tiedossa, ota iisisti.
Ainoa tätituoksu mikä mulle tulee mieleen on nämä hirmu vahvat ja imelähköt hajuvedet tyyliin joku opium ja poison. Ja ei, en aio ikinä alkaa haisemaan moisilta tyrmäyskaasuilta.
On muuten harvinaisen kuvaavat nimet noilla katkuilla.
Nivea, hiuslakka, pari päivää vanha voimakas hajuvesi, puuteri eli noiden kaikkien yhdistelmä. Ja vaatteet vaan tuuletetaan eikä pestä niin tiuhaan enää, niihin pinttyy sitten tuo haju, joka ei ole lian hakju mutta imelän tunkkainen kuitenkin.
Minä en edes hikoile vaikka ikäni puolesta kai kuuluisi. En hikoile missään tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea tämä sivusto saa tekemään. Kävin haistelemassa aamutakkiani. Ihan hyvälle tuoksuu. Itseasiassa todella miellyttävä tuoksu. Oletteko varmoja ettei tätituoksu johdu siitä että teillä on varaa käyttää korkealastuisia parfyymejä ja ihonhoitotuotteita?
Millä 80-luvulla elät? Ei kukaan käytä enää parfyymejä, eikä se ole mikään kenenkään ominaistuoksu. Myös kaikki ihonhoitotuotteet ovat nykyään tuoksuttomia.
Sain lapsen 45v joten en ainakaan mieheni mielestä. Tuoksun kuulemma hyvälle.
Onko tämä joku vaihdevuosiin liittyvä juttu? Silloinhan naisen ominaistuoksu muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes hikoile vaikka ikäni puolesta kai kuuluisi. En hikoile missään tilanteessa.
Saat kultamitalin itsepetoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tätialakerta kuumassa bussissa kesällä. Huh huh.
Siis alamummo?
Vierailija kirjoitti:
Alapää ainakin haisee hirvittävältä, jos ei ole muutamaan päivään viitsinyt pestä sitä. Väkevältä kusen ja ties minkä sekoitukselta.
N54
Ja luulet, että tuo johtuu jotenkin iästä? Eiköhän se haise nuoremmillakin, jos on monta päivää pesemättä, hyi hel*etti!
Taasko sä jonne täällä trollaat samalla aiheella kuin ennenkin.
Menepäs nyt iltapesulle ja nukkumaan, muista pestä pippeli sieltä esinahkan alta myös ettei ala haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pissa rupeaa haisemaan miehiselle.
Ja mitäköhän eroa on naisen ja miejen kusen hajulla? Ja mitä väliä sillä edes on, miltä kusi haisee, eikö se vedetä vessanpöntöstä alas?
En tiedä, mutta toivottavasti. Loppuupahan miesten iskiyritykset vihdoinkin ja saa olla rauhassa.
Tätialakerta kuumassa bussissa kesällä. Huh huh.