Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 45-50v nainen, oletko alkanut haista ”tädille”?

Vierailija
20.11.2020 |

Tämä ihon ominaistuoksun muutos siis johtuu hormonaalisista syistä ja ihon ph-arvon muutoksesta, en tarkoita nyt mitään lian/hien hajua. Täytän 46 ja huomasin että olen alkanut haisemaan/tuoksumaan TÄDILLE. Huomasin tän kylpytakistani jota en pese niin tiuhaan, siinä oli tuttu ja kotoisa täti-tuoksu joka sukuni muillakin naisilla on siinä viidenkympin tienoolla tullut. Mulla jo aiemmin :)

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapää ainakin haisee hirvittävältä, jos ei ole muutamaan päivään viitsinyt pestä sitä. Väkevältä kusen ja ties minkä sekoitukselta.

N54

Ja luulet, että tuo johtuu jotenkin iästä? Eiköhän se haise nuoremmillakin, jos on monta päivää pesemättä, hyi hel*etti!

Yksinäs täällä taas kirjoittelet ja itsellesi vastailet?

Eikös äiti ole sanonut, että kiroilu on rumaa, hyi.

Nyt pesemään hampulit ja pää tyynyyn.

Vierailija
82/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo mummoikäinen enkä vieläkään haise tädille sen enmpää kuin mummollekaan. Hikoilu on vähentynyt lähes olemattomiin, joten deodoranttiakaan ei enää tarvita. Mutta hyvä hygienian hoito on ensiarvoisen tärkeää. Samoin puhtaat vaatteet niin alla kuin päälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista tätituoksua, mut ikääntyvän miehen iho tuoksuu erilaiselta kuin nuoremman. Tanssikurssilla huomannut.

Vierailija
84/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haisen naftaliinille. Tiedättehän, sellainen koipallojen tuoksu. Suomessahan keski- ikäisten naisten kuuluu haista vanhalle ja leikata pitkät hiuksensa lyhyiksi, sekä pukeutua peittäviin mummovaatteisiin.

Kun näitä ketjuja lukee, niin ehkä meillekin olisi parasta ottaa käyttöön burkhat, silloin keski- ikäiset naiset voisivat piiloutua pois pilaamasta näkymiä. Ikärajana voisi olla 45vuotta.

Vierailija
85/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo mummoikäinen enkä vieläkään haise tädille sen enmpää kuin mummollekaan. Hikoilu on vähentynyt lähes olemattomiin, joten deodoranttiakaan ei enää tarvita. Mutta hyvä hygienian hoito on ensiarvoisen tärkeää. Samoin puhtaat vaatteet niin alla kuin päälläkin.

Et sä sitä itse haista. Kusi ja lääkkeet haisee kaikissa mummoissa.

Vierailija
86/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on taas lääkkeet sulla ottamatta ja täällä sekoilet.

Nyt pulinat pois, pää tyynyyn ja simmut kiinni jonne!

Vierailija
87/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissa rupeaa haisemaan miehiselle. 

Ja mitäköhän eroa on naisen ja miejen kusen hajulla? Ja mitä väliä sillä edes on, miltä kusi haisee, eikö se vedetä vessanpöntöstä alas?

Kyllä sillä kusen hajulla on ero, sen opin tietämään siivotessani nuorempana hotellia. Asiakaskunta koostui siellä suurimmaksi osaksi miehistä. Monesti olivat jättäneet pytyn ystävällisesti vetämättä ja haju oli tyrmäävä, ja huone haisi muutenkin järkyttävältä kitkerältä hieltä. Naiset eivät haise noin karmivalta, vaikka olisivat peseytymättä pitempäänkin, saatikka jos noudattavat edes jonkinlaista hygieniaa.

Vierailija
88/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes hikoile vaikka ikäni puolesta kai kuuluisi. En hikoile missään tilanteessa.

Saat kultamitalin itsepetoksessa.

Näin juuri. Itselläni on ystävä, joka brassailee sillä, että hänen ei tarvitse käyttää dödöä, koska ei hikoile tai jos hikoilee, hänen hikensä ei haise. Joo, on huomattu, kun tosiasiassa haisee ihan pökerryttävän pistävältä hieltä aina. En tajua, miksei itse sitä muka haista, edes likaisista paidoistaan?

Vierailija
89/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alkanut haista ja mies kyllä ihan tasan kertoisi sen. Tuntuu, että nyt vasta tuoksukin parhaalle ja ikää on 50++

Vierailija
90/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisen mieheni kikulille.

Onko noin vanhoilla vielä seksielämää?? Kaikkea sitä kuulee.

Kuule pojuseni, kerron sinulle huomenna kukista ja mehiläisistä, mutta nyt VIIMEISEN KERRAN, POIS TÄÄLTÄ AIKUISTEN PALSTALTA!

Ja nukkumaan, äläkä leiki sillä pippelillä nyt.

Vierailija
91/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on taas lääkkeet sulla ottamatta ja täällä sekoilet.

Nyt pulinat pois, pää tyynyyn ja simmut kiinni jonne!

Olen kyllä yrittänyt ottaa säännöllisesti astma- ja verenpainelääkkeeni. Jonneksi en itseäni tunnista kun ikää on 51 vuotta.

Vierailija
92/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisen mieheni kikulille.

Onko noin vanhoilla vielä seksielämää?? Kaikkea sitä kuulee.

Kuule pojuseni, kerron sinulle huomenna kukista ja mehiläisistä, mutta nyt VIIMEISEN KERRAN, POIS TÄÄLTÄ AIKUISTEN PALSTALTA!

Ja nukkumaan, äläkä leiki sillä pippelillä nyt.

Anteeksi vain, mutta olen 38-vuotias nainen :) ja ihmetykseni on ihan aiheellinen.

Vierailija
93/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole alkanut haista ja mies kyllä ihan tasan kertoisi sen. Tuntuu, että nyt vasta tuoksukin parhaalle ja ikää on 50++

Et haista sitä itse. Kaikilla synnyttäneillä on virtsanpidätyskyky mennyt viisikymppisenä.

Vierailija
94/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapää ainakin haisee hirvittävältä, jos ei ole muutamaan päivään viitsinyt pestä sitä. Väkevältä kusen ja ties minkä sekoitukselta.

N54

Ja luulet, että tuo johtuu jotenkin iästä? Eiköhän se haise nuoremmillakin, jos on monta päivää pesemättä, hyi hel*etti!

Yksinäs täällä taas kirjoittelet ja itsellesi vastailet?

Eikös äiti ole sanonut, että kiroilu on rumaa, hyi.

Nyt pesemään hampulit ja pää tyynyyn.

Mitä sinä sekoilet? Minä kerroin, että alakerta haisee kuselle, enkä ole vastannut itselleni.

Kävin äsken saunassa, nyt ei haise. Karvat jäi kyllä ajelematta.

N54

Vierailija
95/126 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jokainen haisee, jos ei aamulla käy suihkussa ja hikoilee sen talin/kuonan päälle.

Töissä hoikka 20 v. tyttö haisee!!

Kyse on hygieniasta! Peseytykää saippualla. Ja nimenomaan aamuisin, koska ihon/hengityksen kautta elimistö puhdistaa itseään unen aikana!!!

Vierailija
96/126 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en.

Vierailija
97/126 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pissa rupeaa haisemaan miehiselle. 

Ja mitäköhän eroa on naisen ja miejen kusen hajulla? Ja mitä väliä sillä edes on, miltä kusi haisee, eikö se vedetä vessanpöntöstä alas?

Kyllä sillä kusen hajulla on ero, sen opin tietämään siivotessani nuorempana hotellia. Asiakaskunta koostui siellä suurimmaksi osaksi miehistä. Monesti olivat jättäneet pytyn ystävällisesti vetämättä ja haju oli tyrmäävä, ja huone haisi muutenkin järkyttävältä kitkerältä hieltä. Naiset eivät haise noin karmivalta, vaikka olisivat peseytymättä pitempäänkin, saatikka jos noudattavat edes jonkinlaista hygieniaa.

Siivoushommia tehneenä voin allekirjoittaa tuon. Miesten paskan hajut ovat aivan karmivia. 

Vierailija
98/126 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulussa ei voinut vessaan mennä jos joku mies oli siellä käynyt paskalla sillä se löyhkäsi niin että alkoi oksettamaan. Ja ne kävi paskalla heti aamulla ihan kaikissa vessoissa. En tajua kun minulla tulee iso hätä heti aamulla kotona niin ne sai sen pidätettyä koulun vessaan asti. Sain aina vartin odottaa koulun vessaan aamulla kun joku asui siellä paskalla ja sitten sai oksentaa siitä hajusta kun ei ollut aikaa odottaa sen löyhkän poistumista. 

Vierailija
99/126 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä välillä joidenkin mielestä, kun käytän hajuvettä nimeltä Tresor. Tosin käytin sitä jo nuoruudessani ja mielestäni tuoksuilla ei ole ikärajaa. Mutta en haise yleensä hieltä, en ainakaan, kun ketään muuta ihmistä on ympärillä, sen verran usein peseydyn. Ikää on vuoden päästä 50 v.

Vierailija
100/126 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, varsinkin alapäästäni.

Samoin. Ja nivushiki haisee karmealta. Nivusiin deodoranttia, muuten pyörtyy kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän