Sinä 45-50v nainen, oletko alkanut haista ”tädille”?
Tämä ihon ominaistuoksun muutos siis johtuu hormonaalisista syistä ja ihon ph-arvon muutoksesta, en tarkoita nyt mitään lian/hien hajua. Täytän 46 ja huomasin että olen alkanut haisemaan/tuoksumaan TÄDILLE. Huomasin tän kylpytakistani jota en pese niin tiuhaan, siinä oli tuttu ja kotoisa täti-tuoksu joka sukuni muillakin naisilla on siinä viidenkympin tienoolla tullut. Mulla jo aiemmin :)
Kommentit (126)
No toivottavasti en! Enpä ole tuollaistsa edes miettinyt tai huomannut.
Alapää ainakin haisee hirvittävältä, jos ei ole muutamaan päivään viitsinyt pestä sitä. Väkevältä kusen ja ties minkä sekoitukselta.
N54
Tiedän mistä ap puhuu. Tuoksuun törmää aina välillä.
Äitini alkoi viisissäkymmenissä tuoksua samalta. Hän käytti vaihtareissa hormonikorvaushoitoa. Mietin, johtuisiko se siitä.
Tämä on jonkun herneen nenään vetäneen miehen aloitus, kun palstalla on puhuttu vanhan miehen hajusta. Vanhasta miehestä lähtevä paha haju estää varoittaa naista, ettei tuon kanssa kannata lisääntyä.
Tunnistan tuon hajun äidistäni ja työkavereistani, täällä monesti raivokkaasti puolustetaan ettei sellaista ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosihiki puskee läpi.
Tästä tuoksusta tiedän ketä kantsii panna, niin ei varmasti "vahinkoraskaudu".
M45
Vaihdevuosien aikana voi tulla raskaaksi markkuseni.
Vierailija kirjoitti:
Joo pitää tarkentaa että tää ei ole vielä ns vanhuksen haju, se on monesti sitten jo sekoitus ominaistuoksua ja pissavaippaa:)
No pissalle voisin haistakin kun virtsankarkailua, tädille en.
N 45
Ap, ei ihminen ala haista kirjoittamistasi syistä. Taidat tietää sen itsekin, kunhan provoilet.
Voisiko joku kuvailla tuota tuoksua kunnolla? Koska en YHTÄÄN tiedä mistä puhutte.
Oon tuoksunut tädille jo kolmekymppisestä varmasti...
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kuvailla tuota tuoksua kunnolla? Koska en YHTÄÄN tiedä mistä puhutte.
Makea, hieman epämiellyttävä tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen alkaa ”tehdä kuolemaa” jo eläessään. Kyse on hitaasta lahoamisesta, märkänemisestä. Aika alkaa kiriä loppuaan.
Mätänemisestä.
Hyi helv...tti.
Tai märkimisestä?
Minulla on aina ollut omasta mielestäni huono ihon ominaistuoksu, esim kaulaliina jota olen käyttänyt,ei tuoksu hyvälle. Mutta ystäväni ja miheni väittää, että ei todellakaan ole. Eivät ymmärrä,mitä tarkoitan.
Ihossani on kirpeä ja pehmeä tuoksu, sanoi ystäväni: "..sellainen greippi-laventeli."
Inhoan laventelia, enkä syö greippejä!!
Mieheni iho tuoksuu omaan makuuni hyvälle, joten ehkäpä olemme hyvä geeni-match.
Ei ole muuttunut oma tuoksuni, ehkä vain miedontunut vuosien varrella.
Tämän tuoksun voi käydä nuuhkimassa täti-ikäisen moden iholta joka poistelee täysin asiallisia viestejä kun ei miellytä itseänsä.
Kaikkee sitä saa kuulakkin / täällä lukea
No tämä täti täällä 52 v veti töiden jälkeen kunnon juoksulenkin🏃♀️Hiki voi haista mene ja tiedä suihkussa kyllä kävin.
Eipä ole mieheni Täti hajua valittanut ja vaihdevuosi hikoilua ei ole vielä onneksi ollut👍