Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juopotteleva naisystävä kun on itse raitis

Vierailija
22.03.2014 |

Tapahtui eilen. Suhteellisen tuoreen tyttöystävän (22v, yo-opiskelija) kanssa päätettiin että vietetään ilta baarissa vaikka hän tiesi etten mielelläni juo alkoholia, kaikkein vähiten humalahakuisesti. Illan mittaan selvisi että minua on tarkoitus käyttää tyttöystävän ja hänen kavereiden juoppokuskina kun minä ainoana seurueessa omistin auton ja tiettävästi olin pysymässä koko illan ajokunnossa. En hyväksynyt tällaista vaan poistuin saman tien paikalta. Kyse oli maaseudulla sijaitsevasta kuppilasta joten tytöt ei päässyt helposti kotiin muuten kun minun kyydillä tai taksilla. Niin siinä sitten kävi että valomerkin jälkeen ne huomasi jääneensä ruikuttamaan, alkoi ilmeisesti riidellä ja siitä poliisit otti ne talteen putkaan. Oma tyttöystävä solvasi poliiseja vielä aamupäivän mittaan joten hän jäi vielä iltapäiväksi säilöön. Todellinen ongelma on siinä että tytöllä olisi alkanut työvuoro kaupassa jo puoleltapäivin, ja hän joutui vetämään sen pystyyn kun jäi putkaan. Vieläpä koeaika päällä että taitaa joutua etsimään uuden työpaikan. Ja kaikki on luonnollisesti minun syytä kun en voinut olla juoppokuskina. Vai?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit sitten tänne? Weird.

Vierailija
42/50 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla oli avaimet hoitaa homma kotiin, mutta et käyttänyt niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli avaimet ja olisi luultavasti ollut kännipanot luvassa muttei kiinnostanut olla juoppokuskina.

Vierailija
44/50 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitit tänne noin tyhmän asian takia?

Vierailija
45/50 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinassa oli useita kohtia miksi hän on huono tyttöystävä kenellekään  ja juoppokuskiksi pyytäminen ei ole niistä yksikään :D

Vierailija
46/50 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy autos tai vaihda tyttöystävä.

Vierailija
47/50 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko erositte? Ainakin tekstistäsi päätellen yhteinen tulevaisuutenne ei ole kovin vakaalla pohjalla.

Vierailija
48/50 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tämä naikkonen, ei tuollaisesta tule ikinä mitään täysipäistä ihmistä, jonka kanssa voisi ajatella elävänsä ja perustaa perheen, juoppo mikä juoppo, ja ilmeisesti myös idiootti kun ei saa pidettyä päätään kiinni edes poliisin edessä. Juokse kauas kun vielä voit ja etsi itsellesi normaali nainen, sellaisia löytyy varmasti.

Vierailija
49/50 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jumaliste moittiko niitä naisia! Niissä ei ole koskaan ollut mitään vikaa, eikä tule. Uskokaa jo nyt miestollot. Aina on miehen vika, vaikka aluksi siltä ei näyttäisi. Kyllä näin on maa!!.

Katsokaa nyt kuinka naiset kärsii. Joka toinen aloitus miehen eri syyllisyyksistä. Byäääh, nyyyh.

Vierailija
50/50 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vooooi kun olen nimenomaan sitä tyyppiä joka (voi ja) maksaa enemmän käyttötavarasta jos saa laadukkaan sellaisen, ja ostan joskus hyvinkin isoja eriä ruokaa kotiin jos voin olla varma että se kestää kunnes saan syötyä. Saatan esimerkiksi ostaa 25-80 kiloa vehnäjauhoa, riisiä tai perunaa kerralla. Yhtälailla viimeiset kengät ostin vuonna 2007 ja ne kestää käyttöä vielä monta vuotta. Ja ei, juopottelu ja humalahakuinen juominen ei kuulu minkään ikäryhmän terveisiin tapoihin. Minä en ole juoppokuski eikä kukaan pysty siihen mitään. Tein pelisäännöt naikkosille selväksi jo tutustumisvaiheessa mutta eipä mennyt jakeluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme