Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas yksi pettävä k**ipää aviomies bongattu..

Vierailija
22.03.2014 |

Mikä niissä varatuissa miehissä viehättää, ja miksi mies ei voi lähteä liitosta, jos pitää pettää säännöllisesti! Voi kun tietäisin kuka vaimo on, varmasti kertoisin, koska vaimolla on oikeus tietää! Typerä pettäjä mies kehtasi vielä suuttua minulle, kun en hyväksynyt käytöstään! Kaikenlaisia idiootti ukkoja maa päällään kantaa!

Että sinä vaimo, jonka mies oli eilen "kaverin kanssa" iltaa viettämässä, eipä ollut..kaikki pettämiset oli kuulemma tunnustanut vuosi sitten, joten minä olin vittumainen akka, kun haukuin kusipää pettäjäksi. Ihan siinä silmien alla kuitenkin vonkasi epätoivoisena uudelta "naiskaveriltaan".

Että miehet on tyhmiä. Toivottavasti vaimo saa selville, kuinka uskollinen mies sängyssään nukkuu..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:21"]

Taas sama logiikka, pettävä mies on sika, pettävä nainen on ok :)

[/quote]

Niinpä. Miehet on auttamatta sikoja ja naiset tekee rohkeista itsenäisiä valintoja!

Vierailija
22/30 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa Turun seudulta T:llä alkavaa miestä, ajelee pakettiautolla. Tummat hiukset, lyhyt. On naimisissa, vaikka muuta väittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:19"]

Laittakaa pettäjämiehistä valokuvia tänne! Me vaimot saadaan siitä hyvää todistusaineistoa paska miestämme. Minä olisin iloinen, jos joku näistä hänen naisistaan kertoisi minulle, koska miestäni en ole saanut pettämisestä kiinni vielä. 

[/quote]

Huoh, miten typerä täytyy olla. Mitä ihme todistusaineistoa toisten naisten pitää hankkia miehestäsi. Jos on sellainen tunne, että mies pettää, niin se varmasti myös pettää. Onko rakkautesi ja yhdessäolo mieheesi kiinni siitä, jääkö hän kiinni vai ei? Joko olet sinisilmäinen, siedät pettämistä ja jaat miehesi muiden naisten kanssa tai sitten eroat.

Vierailija
24/30 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:21"]

Taas sama logiikka, pettävä mies on sika, pettävä nainen on ok :)

[/quote]

Niinpä. Miehet on auttamatta sikoja ja naiset tekee rohkeista itsenäisiä valintoja!

[/quote]

Mitähän tekin kuvittelette. Pettävälle naiselle on olemassa kymmeniä erilaisia halventavia nimityksiä, mutta mies on korkeintaan "pelimies". Kyllä se menee edelleen niin että kun mies pettää niin syy on "pihtaavassa/rumassa/vanhassa vaimossa" ja jos nainen pettää niin se on vaan huora.

Jos miehen pettämisen vuoksi tulee ero, niin siitä eronneesta pettäneestä miehestä ei kukaan puhu pahaa, mutta eronneesta naisesta tulee heti huora. Etenkin eronnut yksinhuoltajanainen on aina huora, riippumatta eron syistä, mutta eronnut yksinhuoltajamies on uskomaton arjen sankari.

Vierailija
25/30 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen rupeaa olemaan jo normi, että monet sen parisuhteessa jopa hyväksyy. Itsekin kuulun heihin, jotka on asian läpi käynyt ja todennut, että mitä se minulta pois on jos mieheni toteuttaa seksuaalistavapauttaan, johon kaikilla on oikeus. Senkun runkkaa itsensä, johonkin "vessapaperiin".

En kysele mieheltäni hänen menoistaan, joten ei hänen tarvitse minulle valehdella. Minulle riittää, että hän on arjessa läsnä ja huolehtii siihen kuuluvista velvollisuuksista.

Vierailija
26/30 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:19"]

Laittakaa pettäjämiehistä valokuvia tänne! Me vaimot saadaan siitä hyvää todistusaineistoa paska miestämme. Minä olisin iloinen, jos joku näistä hänen naisistaan kertoisi minulle, koska miestäni en ole saanut pettämisestä kiinni vielä. 

[/quote]

Huoh, miten typerä täytyy olla. Mitä ihme todistusaineistoa toisten naisten pitää hankkia miehestäsi. Jos on sellainen tunne, että mies pettää, niin se varmasti myös pettää. Onko rakkautesi ja yhdessäolo mieheesi kiinni siitä, jääkö hän kiinni vai ei? Joko olet sinisilmäinen, siedät pettämistä ja jaat miehesi muiden naisten kanssa tai sitten eroat.

[/quote]

Ohiksena sanon, että minulla on ystävä, jonka mies on pettänyt aina. Puhelin on täynnä viestejä naisilta, kapakasta palailee aamuyöllä, on töissä kaukana ja käy kotona vain n. joka toinen vkonloppu. Vaimo vain huokailee, että voi kun saisi kiinni. Suuttui kun kysyin, että rysän päältäkö haluat kiinni, sittenkö vasta uskot. Avioero on sellainen asia, että siinä aina saa (rauhan, vapauden) mutta myös menettää, talous huononee. Tyhmä on, mutta omapa on asiansa, ei ole minulta pois.

Vierailija
27/30 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo. Mun mielestä tyhmyyden huippu on nää varatut miehet, jotka siis saavat kyllä kotonaankin, mutta haluavat OSTAA seksiä, siis ihan jopa maksaa siitä vieraasta pillusta. "Kun kaipaan vähän vaihteluu". Voi helvetti.

Vierailija
28/30 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:45"]

Noo. Mun mielestä tyhmyyden huippu on nää varatut miehet, jotka siis saavat kyllä kotonaankin, mutta haluavat OSTAA seksiä, siis ihan jopa maksaa siitä vieraasta pillusta. "Kun kaipaan vähän vaihteluu". Voi helvetti.

[/quote]

miehet on seksuaalisempia ja kokeilunhaluisempia kuin naiset, se että sinä et pysty sitä ymmärtämään kertoo vaan siitä että oot nainen. Harva nainen on fyysisesti viehättävä enää 25 vuotta täytettyään. Useimmat miehet menee kuitenkin naimisiin yli 25 vuotiaitten kanssa ja pysyy niiden kans naimisissa, sen tuoman statusarvon vuoksi ja lapsille avioliitto on parempi kasvualusta kuin avoliitto tai muu. 

Vierailija
29/30 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:45"]

[/quote]

miehet on seksuaalisempia ja kokeilunhaluisempia kuin naiset, se että sinä et pysty sitä ymmärtämään kertoo vaan siitä että oot nainen. Harva nainen on fyysisesti viehättävä enää 25 vuotta täytettyään. Useimmat miehet menee kuitenkin naimisiin yli 25 vuotiaitten kanssa ja pysyy niiden kans naimisissa, sen tuoman statusarvon vuoksi ja lapsille avioliitto on parempi kasvualusta kuin avoliitto tai muu. 

[/quote]

Lässynlää, tää on tämä ikuisuuskeskustelu. Ihan tohon kahteenviiteen en ehkä kuitenkaan tota rajaa vetäis? Tai aivan sama kai se on mihin. Sanoin vaan, että on mielestäni aika typerää MAKSAA pillusta. Kyllä noita nuoria naikkosia löytyy semmosiakin, jotka ilmaiseks antaa.

Vierailija
30/30 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä laivalla n. 35v miesporukka iskeytyi meidän seuraan ja vonkasivat sen minkä kerkesivät. Yrittivät kosketella reittä ja suudellakin. Kertoilivat naisseikkailuistaa jne. vain yhdellä näin sormuksen sormessa eikä tämäkään tyyppi säästellyt kertomuksissaan. Ei siinä, oikein komeita miehiä mutta sattui nyt meidän tyttöporukka olemaan sellainen ettei yhen illan jutut oikein ketään kiinnosta.

Aamulla odoteltiin laivasta ulospääsyä ja kas kummaa, siellä nämä miehet lapset sylissä vilkuttelivat Muumeille, vaimot vieressä.

Iski kyllä lujaa vasten kasvoja se totuus että tuollaisia sikoja todellakin on olemassa. Hyh.