Minulla on jääkaapissa pala suklaakakkua, mutta ei kiinnosta yhtään
Kommentit (11)
Laita pakkaseen ja tarjoat myöhemmin jollekin
Vierailija kirjoitti:
Keksimällåkö keksit näitä juttuja. Minkä takia tämäkin avaus piti kirjoittaa?
Hän käy palstalla kaikki ruoka-aineet läpi. Koita vielä jaksaa, kohta sillä loppuu ideat, on vuosia jo jatkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän käy palstalla kaikki ruoka-aineet läpi. Koita vielä jaksaa, kohta sillä loppuu ideat, on vuosia jo jatkanut.
Eikun se aloittaa alusta.
Taitaa olla aivoissasi myös yksi pala aivosolua, ei muuten voi keksiä näin huonoja.
Mulla ei käy niin että suklaakakkua jäisi vanhenemaan. Haiskoon vaikka oma kehu mutta on sen verran hyvää suklaakakkua että se katoaa melkein itsestään. Pitää taas joskus tehdä kakku. Mun suklaakakku eikä yhtään teidän muiden kakku.
M.54
Kyllä tuo on aivan käsittämättömän kauhea asia ett kai sinä Ap olet ottanut jo yhteyttä terapeuttiisi😁 ei tommosesta voi toipua ilman apua
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei käy niin että suklaakakkua jäisi vanhenemaan. Haiskoon vaikka oma kehu mutta on sen verran hyvää suklaakakkua että se katoaa melkein itsestään. Pitää taas joskus tehdä kakku. Mun suklaakakku eikä yhtään teidän muiden kakku.
M.54
Mulla on myös paras suklaakakkuresepti, mutta en tee sitä enää koskaan. Söisin sen päivässä, on aika pieni.
No miksi hemmetissä sulla se kakku ylipäänsä sitten on pösilö, jos et makeasta tykkää????
Vierailija kirjoitti:
No miksi hemmetissä sulla se kakku ylipäänsä sitten on pösilö, jos et makeasta tykkää????
Sain sen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain sen. Ap
Nyt on hyvä syy kutsua joku kaffille.